Waar op 't Harde? Elburger hier, ik kan misschien helpenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:43 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Godverdomme, vanaf mijn afleveradres in 't Harde naar het station is het 42 minuten lopen, totaal geen OV-verbinding
Als PC ga ik niet langer lopen als 20 minuten.. zeker niet als het koud is, als ze taxi niet willen betalen dan doe ik de rit niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:01 schreef joppie_saus het volgende:
Waar haal je vandaan dat 20 minuten de max is? Ze hebben mij een keer doodleuk drie kwartier laten lopen. Was volgens hun best te doen
Jij stond niet naast me?quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:00 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik had een polo 1.4tdi bluemotion uit 2008 mee. Ben niet boven de 100 gekomen. Trillend stuur, scheeftrekken bij remmen, geen grip op nat wegdek. En geen radio, maar wel een zware dieseldreun voor zo'n bakkie.
Rotfile: bus rijdt momenteel 200 meter in 10 minuten.
Nee, stond in de portocabin naast een senior hiker die me een lift gaf.quote:
Ik mocht voor 3 kwartier lopen wel een taxi nemen, maar het was ook de planning dat ik samen een andere hiker zou aankomen, dus namen we hem met z'n 2'en.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:01 schreef joppie_saus het volgende:
Waar haal je vandaan dat 20 minuten de max is? Ze hebben mij een keer doodleuk drie kwartier laten lopen. Was volgens hun best te doen
Ah, gelukkig. Die jongen naast me was wel een stakkertje.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:19 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Nee, stond in de portocabin naast een senior hiker die me een lift gaf.
Was er rond 13:10.
Mn bus gaat nu via zaltbommel naar utrecht, komt een uur later aan ofzo nu.
Ik ben al best wel wat hikers tegengekomen, maar dat waren allemaal prima gasten hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:11 schreef Jorian29 het volgende:
Stakkertjes lopen er heel veel, ook bij EW. Kijk maar naar mensen in dit topic.![]()
Jammer dat ik dit nu pas lees..quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:42 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
Waar op 't Harde? Elburger hier, ik kan misschien helpen
Wel leuk om ook een keer zo'n locatie te hebben, zo maak je nog eens wat meequote:Op vrijdag 2 december 2011 17:03 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Jammer dat ik dit nu pas lees..
Moest bij één van de kazernes aan de Eperweg zijn. Vanaf de weg tot aan de ingang is het al bijna 20 minuten lopen en moest ook nog eens bij een kantoortje ver weg op het terrein zijn waardoor het nog eens 20 minuten langerr werd. Heb uiteindelijk bijna een uur gelopen..
Wat een gedoe trouwens, moest m'n paspoort inleveren en kreeg die pas terug als ik me weer meldde. Snap best dat het een stukje veiligheid is, maar toch
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:10 schreef Panthera. het volgende:
het dorp daarvoor heeft een bushalte die "brievenbus" heet![]()
8 uur.quote:Op zondag 4 december 2011 12:44 schreef -tape- het volgende:
Misschien dat ik morgen vrij neem en ga werken. Iemand enig idee hoe laat AR open is qua planning? Heb de trein van half 9. Als ik dan geen werk heb en toch thuis blijf is ook een beetje zonde.
Hoe bedoel je? Een hikermeet? Een schunnige TT? Waar moet ik aan denken?quote:Op zondag 4 december 2011 14:15 schreef Hojdhopper het volgende:
Even wat anders... Iemand een leuk idee/behoeft aan iets leuks ivm het 50e deel van dit topic, binnenkort?
Want? PC krijgen af en toe ook schrale bakken meequote:Op zondag 4 december 2011 15:47 schreef -tape- het volgende:
Privéchauffeurs uitgesloten van deelname aan de race.
quote:Op zondag 4 december 2011 16:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen een ritje Rotterdam - Venlo, ik denk dat ik bij Eindhoven maar pauze ga houden
quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:03 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Jammer dat ik dit nu pas lees..
Moest bij één van de kazernes aan de Eperweg zijn. Vanaf de weg tot aan de ingang is het al bijna 20 minuten lopen en moest ook nog eens bij een kantoortje ver weg op het terrein zijn waardoor het nog eens 20 minuten langerr werd. Heb uiteindelijk bijna een uur gelopen..
Wat een gedoe trouwens, moest m'n paspoort inleveren en kreeg die pas terug als ik me weer meldde. Snap best dat het een stukje veiligheid is, maar toch
Strak plan, doen we.quote:Op zondag 4 december 2011 15:44 schreef -tape- het volgende:
Hikermeet, iedereen heeft lak aan de AR/EW tijden en komt in zijn lease/huur-auto naar een bepaalde plek toe.
Gaan we racen enzo.
Driekwart komt dan aan in zo'n 14% bijtelling wrak
Een Prius is een limousine vergelijken met die C1 die ik reed eergisteren.quote:Op zondag 4 december 2011 16:50 schreef invine het volgende:
[..]
Want? PC krijgen af en toe ook schrale bakken meetijdje terug iemand in een prius naar huis moeten rijden.. wtf
quote:Op zondag 4 december 2011 18:30 schreef Franknfurter het volgende:
allemaal onze auto's versieren met de meest walgelijke kerstdecoratie en het hele topic ermee volspammen. Kijken wie de lelijkste 207-kerstmobiel maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |