abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105099911
Stakkertjes lopen er heel veel, ook bij EW. Kijk maar naar mensen in dit topic. ~O>
pi_105100166
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:11 schreef Jorian29 het volgende:
Stakkertjes lopen er heel veel, ook bij EW. Kijk maar naar mensen in dit topic. ~O>
Ik ben al best wel wat hikers tegengekomen, maar dat waren allemaal prima gasten hoor :Y
Op eentje na dan, die liep gewoon in trainingspak :')
pi_105100523
Haha, ik zie ze ook niet, meestal zijn het idd mensen die de kledingregels aan hun laars lappen.

Maandag een gave dag, moet een Golf ophalen in Arnhem en naar de grote oranje in Breda brengen, daarna 3 uur met het ov naar Oostburg en daar een Transporter ophalen. Dat wordt dus met de veerdienst, vind ik niet erg. Goed voor de uurtjes nog es, aangezien ik in Breda eindig en van daaruit naar Ede moet.

EDIT: Tering, Oostburg is dus echt randje Nederland :X
pi_105100575
wtf :p

is geen spijkerbroek, je kan zeggen wat je wil
gewillig
pi_105101297
En weer thuis. Beetje mazzel gehad met de aansluiting. :)
pi_105101671
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 13:42 schreef Zuunigerd het volgende:

[..]

Waar op 't Harde? Elburger hier, ik kan misschien helpen :s)
Jammer dat ik dit nu pas lees..
Moest bij één van de kazernes aan de Eperweg zijn. Vanaf de weg tot aan de ingang is het al bijna 20 minuten lopen en moest ook nog eens bij een kantoortje ver weg op het terrein zijn waardoor het nog eens 20 minuten langerr werd. Heb uiteindelijk bijna een uur gelopen..
Wat een gedoe trouwens, moest m'n paspoort inleveren en kreeg die pas terug als ik me weer meldde. Snap best dat het een stukje veiligheid is, maar toch :P
pi_105102016
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 17:03 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Jammer dat ik dit nu pas lees..
Moest bij één van de kazernes aan de Eperweg zijn. Vanaf de weg tot aan de ingang is het al bijna 20 minuten lopen en moest ook nog eens bij een kantoortje ver weg op het terrein zijn waardoor het nog eens 20 minuten langerr werd. Heb uiteindelijk bijna een uur gelopen..
Wat een gedoe trouwens, moest m'n paspoort inleveren en kreeg die pas terug als ik me weer meldde. Snap best dat het een stukje veiligheid is, maar toch :P
Wel leuk om ook een keer zo'n locatie te hebben, zo maak je nog eens wat mee :)

Ik heb voor maandag geen werk helaas, voor dinsdag alleen in de avond. 23.00 ophalen en waarschijnlijk rond 01.00 weer thuis. Inclusief alles een uurtje of 5. Beter dan niks.
pi_105103794
Zo, dat was me het dagje wel vandaag.

Lief dagboek,

's Ochtends moest ik in Lienden beginnen, een dorp alleen bekend door Hans Kraaij jr. Maar het is echt in de middle of nowhere. Als voorbeeld: het dorp daarvoor heeft een bushalte die "brievenbus" heet :'( :')

Ik stapte uit midden in een weiland ergens en surprise surprise nog iemand stapte uit. Bleek ook EW'er te zijn, moest naar hetzelfde adres. Was kwartiertje lopen, maar met wat gezelschap is het een stuk minder erg. Hij mocht een Alfa 159 meenemen, ik moest het doen met een Peugeot 207. Twee verschillende routes genomen en precies tegelijk in Almere. Op Almere station moesten we twee andere kanten op.

Vervolgens op weg naar de Volvo S80. Die moest ik 3/4 tank vol afleveren bij de klant, hij was helemaal leeg. Ik naar Easyway bellen. "40 liter is wel genoeg." Ik: "Maar het is een hele grote auto met een grote tank." Maar goed, 40 liter it was. Tank was net over half vol en ik moest nog een eindje, laatste 15 liter dus voorgeschoten omdat er geen Esso meer dichtbij de route lag en ik al wat laat was. Daardoor ook flink doorgeblazen op de A2, vertrouwend op de flitsinfo :7

Kom ik bij het adres aan, was prive adres, krijg ik allemaal vragen waar ik geen antwoord op wist. Of en wat voor imperiaal er op kon, dat soort dingen. Waren wel hele aardige mensen O+
Moest vandaar een 3-Serie nog 20 kilometer verderop brengen, maar die stond met een lekke band. Volgens de mensen daar kon ik er wel mee rijden. Was zo'n run flat tire, dus vooruit dan maar (in overleg met EW). Is wel grappig, rijd je in een BMW, ga je niet harder dan 80. Veel vreemde blikken gehad. Overigens merkte ik niet zoveel van de lekke band.

Bij het eindadres hadden ze geen idee wat of hoe dus daar ook nog een half uur gezeten. Uiteindelijk 10 uur gemaakt, en vier keer gratis koffie gehad :9~
pi_105106669
Lekker dagje dan! Gratis koffie maakt altijd een hoop goed!

Ik heb ook wel eens gehad dat mensen allerlei vragen gingen stellen. Tja, kun je ook niet altijd weten. En 80 rijden is inderdaad niet heel fijn. Al die vrachtwagens die je dan ook gaan inhalen.. :P

Kreeg nog een mailtje van EW of we bij het invullen bij de beschikbaarheid goed op de avonden willen letten en aangeven of je eigen vervoer hebben. Hopen dan maar op veel avond/nachtritten _O_
pi_105106859
Flinke dag :P Dat soort dagen zijn zeker niet mijn favorieten. Geef mij maar een goede/strakke planning waarin alles lukt. Het liefst zo min mogelijk bus en-of streek vervoer. Treinen rijden altijd wel goed. De auto waarin ik rijd maakt dan ook nog niet eens zo veel uit. Alhoewel die C1 vandaag toch wel een beetje tricky is, rijd je rechterbaan; wil je naar links.. moet je dus echt wachten tot er een paar honderd meter achter je niks aankomt voordat je naar links kan.

Hem in zijn 4 zetten doet het altijd wel, maar dan alsnog.. tricky. Maar ik heb liever een nieuwe en schone C1 dan een berookte/viese/vunzige 2 liter.
pi_105107219
Mijn dagje was wel goed te doen! Aardige mensen en redelijke verbindingen ;)
pi_105112514
Als er in de ritinfo staat dat de auto moet worden volgegooid, moet je dan nog bellen? Ik heb dat namelijk 2 keer niet gedaan omdat het me logisch leek dat ik hem volgooide aangezien het in de info stond..
pi_105112821
Toevallig stelde vandaag iemand anders die vraag tijdens die rijtest en gesprekken.
Antwoord was dacht ik nee.

[ Bericht 0% gewijzigd door S-RS op 02-12-2011 21:15:39 (.) ]
  vrijdag 2 december 2011 @ 22:59:26 #224
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_105118936
Nee hoeft niet. Staat al in ritinfo en als je t bij ritbon gewoon invult is het goed.
pi_105122115
oke mooi :) raakte even in de war van enkele posts geleden
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:44:59 #226
207863 Obama
Barack Hussein
pi_105128778
Gister een auto gereden waar de duitse herder vd berijder vaak genoeg op de bijrijdersstoel heeft gezeten, resultaat: een vieze en muffe auto. Het leek wel alsof in een vieze sok reed.
pi_105138969
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 18:10 schreef Panthera. het volgende:
het dorp daarvoor heeft een bushalte die "brievenbus" heet :'( :')
:D

Dat was wel een lekker dagje met leuke auto's niet?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_105140460
Absoluut. Het is ook weer eens wat anders dan het "Hallo ik kom een auto ophalen danku tot ziens" en bij aankomst "hier zijn de sleutels fijne dag verder" riedeltje van normaal :)
pi_105161856
Misschien dat ik morgen vrij neem en ga werken. Iemand enig idee hoe laat AR open is qua planning? Heb de trein van half 9. Als ik dan geen werk heb en toch thuis blijf is ook een beetje zonde.
pi_105163602
Heb vrijdag m'n beschikbaarheid nog ingevuld, na m'n sollicitatie. Is er bij EW dan nog kans op werk volgende week?
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_105163689
Dat wordt een paar uur na invullen aangepast. De planning wordt dag-voor-dag gemaakt, dus ja.
pi_105164060
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:44 schreef -tape- het volgende:
Misschien dat ik morgen vrij neem en ga werken. Iemand enig idee hoe laat AR open is qua planning? Heb de trein van half 9. Als ik dan geen werk heb en toch thuis blijf is ook een beetje zonde.
8 uur.
pi_105164345
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 13:43 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

8 uur.
Top, thanks
pi_105165461
Even wat anders... Iemand een leuk idee/behoeft aan iets leuks ivm het 50e deel van dit topic, binnenkort? :)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_105165550
Kerst? Nieuwjaar? Dat halen we wel;)
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_105166325
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 14:15 schreef Hojdhopper het volgende:
Even wat anders... Iemand een leuk idee/behoeft aan iets leuks ivm het 50e deel van dit topic, binnenkort? :)
Hoe bedoel je? Een hikermeet? Een schunnige TT? Waar moet ik aan denken? :P
pi_105168809
Hikermeet, iedereen heeft lak aan de AR/EW tijden en komt in zijn lease/huur-auto naar een bepaalde plek toe.

Gaan we racen enzo.

Driekwart komt dan aan in zo'n 14% bijtelling wrak :')
pi_105168887
Privéchauffeurs uitgesloten van deelname aan de race.
pi_105169297
ik moet morgen beginnen in lokeren belgie, wordt een hele wereldreis vrees ik :')
  zondag 4 december 2011 @ 16:30:25 #240
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_105170662
Dat is best nice dan, goed voor de uren :)

Ik heb morgen 1 ritje. Waddinxveen - Amsterdam. Ik moet ook de extra klanteninfo doorlezen, alleen jammer dat er helemaal geen klanteninfo in ritinfo staat. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')