abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105094344
In rdv een lift van een andere hiker naar de bushalte gekregenq. Leuk uitzicht op de file op de a27, waar ik zo met de bus in ga......Net ook al 20 min in de file gestaan. Goed voor de uurtjes :p

Toevallig iemand van jullie die hier net een citroen c4 picasso kwam afleveren?
.
pi_105094464
Ik zat gisteren in de trein toevallig achter een paar balletjes die het over EW hadden, hoe chill het zou zijn om daar te werken. Volgens hen werd hiken bij EW dik betaald. :')
  vrijdag 2 december 2011 @ 13:42:04 #203
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_105094767
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:43 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Godverdomme, vanaf mijn afleveradres in 't Harde naar het station is het 42 minuten lopen, totaal geen OV-verbinding :')
Waar op 't Harde? Elburger hier, ik kan misschien helpen :s)
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
  vrijdag 2 december 2011 @ 13:42:34 #204
182073 invine
blablabla etc.
pi_105094789
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 13:01 schreef joppie_saus het volgende:
Waar haal je vandaan dat 20 minuten de max is? Ze hebben mij een keer doodleuk drie kwartier laten lopen. Was volgens hun best te doen :')
Als PC ga ik niet langer lopen als 20 minuten.. zeker niet als het koud is, als ze taxi niet willen betalen dan doe ik de rit niet.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_105094856
Oh wat fijn, rennen en dan net de bus halen omdat de chauffeur me zAg. Liefde voor deze vent! De Mazda die ik reed was echt heel kut hoor.. De c1 daarna was wel te doen. :P
pi_105095417
Ik had een polo 1.4tdi bluemotion uit 2008 mee. Ben niet boven de 100 gekomen. Trillend stuur, scheeftrekken bij remmen, geen grip op nat wegdek. En geen radio, maar wel een zware dieseldreun voor zo'n bakkie.

Rotfile: bus rijdt momenteel 200 meter in 10 minuten.
.
pi_105095631
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 14:00 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik had een polo 1.4tdi bluemotion uit 2008 mee. Ben niet boven de 100 gekomen. Trillend stuur, scheeftrekken bij remmen, geen grip op nat wegdek. En geen radio, maar wel een zware dieseldreun voor zo'n bakkie.

Rotfile: bus rijdt momenteel 200 meter in 10 minuten.
Jij stond niet naast me?
pi_105096063
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 14:06 schreef -tape- het volgende:

[..]

Jij stond niet naast me?
Nee, stond in de portocabin naast een senior hiker die me een lift gaf.
Was er rond 13:10.
Mn bus gaat nu via zaltbommel naar utrecht, komt een uur later aan ofzo nu. :(
.
pi_105096735
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 13:01 schreef joppie_saus het volgende:
Waar haal je vandaan dat 20 minuten de max is? Ze hebben mij een keer doodleuk drie kwartier laten lopen. Was volgens hun best te doen :')
Ik mocht voor 3 kwartier lopen wel een taxi nemen, maar het was ook de planning dat ik samen een andere hiker zou aankomen, dus namen we hem met z'n 2'en.
pi_105097126
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 14:19 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Nee, stond in de portocabin naast een senior hiker die me een lift gaf.
Was er rond 13:10.
Mn bus gaat nu via zaltbommel naar utrecht, komt een uur later aan ofzo nu. :(
Ah, gelukkig. Die jongen naast me was wel een stakkertje.
pi_105099911
Stakkertjes lopen er heel veel, ook bij EW. Kijk maar naar mensen in dit topic. ~O>
pi_105100166
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:11 schreef Jorian29 het volgende:
Stakkertjes lopen er heel veel, ook bij EW. Kijk maar naar mensen in dit topic. ~O>
Ik ben al best wel wat hikers tegengekomen, maar dat waren allemaal prima gasten hoor :Y
Op eentje na dan, die liep gewoon in trainingspak :')
pi_105100523
Haha, ik zie ze ook niet, meestal zijn het idd mensen die de kledingregels aan hun laars lappen.

Maandag een gave dag, moet een Golf ophalen in Arnhem en naar de grote oranje in Breda brengen, daarna 3 uur met het ov naar Oostburg en daar een Transporter ophalen. Dat wordt dus met de veerdienst, vind ik niet erg. Goed voor de uurtjes nog es, aangezien ik in Breda eindig en van daaruit naar Ede moet.

EDIT: Tering, Oostburg is dus echt randje Nederland :X
pi_105100575
wtf :p

is geen spijkerbroek, je kan zeggen wat je wil
gewillig
pi_105101297
En weer thuis. Beetje mazzel gehad met de aansluiting. :)
pi_105101671
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 13:42 schreef Zuunigerd het volgende:

[..]

Waar op 't Harde? Elburger hier, ik kan misschien helpen :s)
Jammer dat ik dit nu pas lees..
Moest bij één van de kazernes aan de Eperweg zijn. Vanaf de weg tot aan de ingang is het al bijna 20 minuten lopen en moest ook nog eens bij een kantoortje ver weg op het terrein zijn waardoor het nog eens 20 minuten langerr werd. Heb uiteindelijk bijna een uur gelopen..
Wat een gedoe trouwens, moest m'n paspoort inleveren en kreeg die pas terug als ik me weer meldde. Snap best dat het een stukje veiligheid is, maar toch :P
pi_105102016
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 17:03 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Jammer dat ik dit nu pas lees..
Moest bij één van de kazernes aan de Eperweg zijn. Vanaf de weg tot aan de ingang is het al bijna 20 minuten lopen en moest ook nog eens bij een kantoortje ver weg op het terrein zijn waardoor het nog eens 20 minuten langerr werd. Heb uiteindelijk bijna een uur gelopen..
Wat een gedoe trouwens, moest m'n paspoort inleveren en kreeg die pas terug als ik me weer meldde. Snap best dat het een stukje veiligheid is, maar toch :P
Wel leuk om ook een keer zo'n locatie te hebben, zo maak je nog eens wat mee :)

Ik heb voor maandag geen werk helaas, voor dinsdag alleen in de avond. 23.00 ophalen en waarschijnlijk rond 01.00 weer thuis. Inclusief alles een uurtje of 5. Beter dan niks.
pi_105103794
Zo, dat was me het dagje wel vandaag.

Lief dagboek,

's Ochtends moest ik in Lienden beginnen, een dorp alleen bekend door Hans Kraaij jr. Maar het is echt in de middle of nowhere. Als voorbeeld: het dorp daarvoor heeft een bushalte die "brievenbus" heet :'( :')

Ik stapte uit midden in een weiland ergens en surprise surprise nog iemand stapte uit. Bleek ook EW'er te zijn, moest naar hetzelfde adres. Was kwartiertje lopen, maar met wat gezelschap is het een stuk minder erg. Hij mocht een Alfa 159 meenemen, ik moest het doen met een Peugeot 207. Twee verschillende routes genomen en precies tegelijk in Almere. Op Almere station moesten we twee andere kanten op.

Vervolgens op weg naar de Volvo S80. Die moest ik 3/4 tank vol afleveren bij de klant, hij was helemaal leeg. Ik naar Easyway bellen. "40 liter is wel genoeg." Ik: "Maar het is een hele grote auto met een grote tank." Maar goed, 40 liter it was. Tank was net over half vol en ik moest nog een eindje, laatste 15 liter dus voorgeschoten omdat er geen Esso meer dichtbij de route lag en ik al wat laat was. Daardoor ook flink doorgeblazen op de A2, vertrouwend op de flitsinfo :7

Kom ik bij het adres aan, was prive adres, krijg ik allemaal vragen waar ik geen antwoord op wist. Of en wat voor imperiaal er op kon, dat soort dingen. Waren wel hele aardige mensen O+
Moest vandaar een 3-Serie nog 20 kilometer verderop brengen, maar die stond met een lekke band. Volgens de mensen daar kon ik er wel mee rijden. Was zo'n run flat tire, dus vooruit dan maar (in overleg met EW). Is wel grappig, rijd je in een BMW, ga je niet harder dan 80. Veel vreemde blikken gehad. Overigens merkte ik niet zoveel van de lekke band.

Bij het eindadres hadden ze geen idee wat of hoe dus daar ook nog een half uur gezeten. Uiteindelijk 10 uur gemaakt, en vier keer gratis koffie gehad :9~
pi_105106669
Lekker dagje dan! Gratis koffie maakt altijd een hoop goed!

Ik heb ook wel eens gehad dat mensen allerlei vragen gingen stellen. Tja, kun je ook niet altijd weten. En 80 rijden is inderdaad niet heel fijn. Al die vrachtwagens die je dan ook gaan inhalen.. :P

Kreeg nog een mailtje van EW of we bij het invullen bij de beschikbaarheid goed op de avonden willen letten en aangeven of je eigen vervoer hebben. Hopen dan maar op veel avond/nachtritten _O_
pi_105106859
Flinke dag :P Dat soort dagen zijn zeker niet mijn favorieten. Geef mij maar een goede/strakke planning waarin alles lukt. Het liefst zo min mogelijk bus en-of streek vervoer. Treinen rijden altijd wel goed. De auto waarin ik rijd maakt dan ook nog niet eens zo veel uit. Alhoewel die C1 vandaag toch wel een beetje tricky is, rijd je rechterbaan; wil je naar links.. moet je dus echt wachten tot er een paar honderd meter achter je niks aankomt voordat je naar links kan.

Hem in zijn 4 zetten doet het altijd wel, maar dan alsnog.. tricky. Maar ik heb liever een nieuwe en schone C1 dan een berookte/viese/vunzige 2 liter.
pi_105107219
Mijn dagje was wel goed te doen! Aardige mensen en redelijke verbindingen ;)
pi_105112514
Als er in de ritinfo staat dat de auto moet worden volgegooid, moet je dan nog bellen? Ik heb dat namelijk 2 keer niet gedaan omdat het me logisch leek dat ik hem volgooide aangezien het in de info stond..
pi_105112821
Toevallig stelde vandaag iemand anders die vraag tijdens die rijtest en gesprekken.
Antwoord was dacht ik nee.

[ Bericht 0% gewijzigd door S-RS op 02-12-2011 21:15:39 (.) ]
  vrijdag 2 december 2011 @ 22:59:26 #224
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_105118936
Nee hoeft niet. Staat al in ritinfo en als je t bij ritbon gewoon invult is het goed.
pi_105122115
oke mooi :) raakte even in de war van enkele posts geleden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')