Zo, dat was me het dagje wel vandaag.
Lief dagboek,
's Ochtends moest ik in Lienden beginnen, een dorp alleen bekend door Hans Kraaij jr. Maar het is echt in de middle of nowhere. Als voorbeeld: het dorp daarvoor heeft een bushalte die "brievenbus" heet
Ik stapte uit midden in een weiland ergens en surprise surprise nog iemand stapte uit. Bleek ook EW'er te zijn, moest naar hetzelfde adres. Was kwartiertje lopen, maar met wat gezelschap is het een stuk minder erg. Hij mocht een Alfa 159 meenemen, ik moest het doen met een Peugeot 207. Twee verschillende routes genomen en precies tegelijk in Almere. Op Almere station moesten we twee andere kanten op.
Vervolgens op weg naar de Volvo S80. Die moest ik 3/4 tank vol afleveren bij de klant, hij was helemaal leeg. Ik naar Easyway bellen. "40 liter is wel genoeg." Ik: "Maar het is een hele grote auto met een grote tank." Maar goed, 40 liter it was. Tank was net over half vol en ik moest nog een eindje, laatste 15 liter dus voorgeschoten omdat er geen Esso meer dichtbij de route lag en ik al wat laat was. Daardoor ook flink doorgeblazen op de A2, vertrouwend op de flitsinfo
Kom ik bij het adres aan, was prive adres, krijg ik allemaal vragen waar ik geen antwoord op wist. Of en wat voor imperiaal er op kon, dat soort dingen. Waren wel hele aardige mensen
Moest vandaar een 3-Serie nog 20 kilometer verderop brengen, maar die stond met een lekke band. Volgens de mensen daar kon ik er wel mee rijden. Was zo'n run flat tire, dus vooruit dan maar (in overleg met EW). Is wel grappig, rijd je in een BMW, ga je niet harder dan 80. Veel vreemde blikken gehad. Overigens merkte ik niet zoveel van de lekke band.
Bij het eindadres hadden ze geen idee wat of hoe dus daar ook nog een half uur gezeten. Uiteindelijk 10 uur gemaakt, en vier keer gratis koffie gehad