Want? PC krijgen af en toe ook schrale bakken meequote:Op zondag 4 december 2011 15:47 schreef -tape- het volgende:
Privéchauffeurs uitgesloten van deelname aan de race.
quote:Op zondag 4 december 2011 16:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen een ritje Rotterdam - Venlo, ik denk dat ik bij Eindhoven maar pauze ga houden
quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:03 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Jammer dat ik dit nu pas lees..
Moest bij één van de kazernes aan de Eperweg zijn. Vanaf de weg tot aan de ingang is het al bijna 20 minuten lopen en moest ook nog eens bij een kantoortje ver weg op het terrein zijn waardoor het nog eens 20 minuten langerr werd. Heb uiteindelijk bijna een uur gelopen..
Wat een gedoe trouwens, moest m'n paspoort inleveren en kreeg die pas terug als ik me weer meldde. Snap best dat het een stukje veiligheid is, maar toch
Strak plan, doen we.quote:Op zondag 4 december 2011 15:44 schreef -tape- het volgende:
Hikermeet, iedereen heeft lak aan de AR/EW tijden en komt in zijn lease/huur-auto naar een bepaalde plek toe.
Gaan we racen enzo.
Driekwart komt dan aan in zo'n 14% bijtelling wrak
Een Prius is een limousine vergelijken met die C1 die ik reed eergisteren.quote:Op zondag 4 december 2011 16:50 schreef invine het volgende:
[..]
Want? PC krijgen af en toe ook schrale bakken meetijdje terug iemand in een prius naar huis moeten rijden.. wtf
quote:Op zondag 4 december 2011 18:30 schreef Franknfurter het volgende:
allemaal onze auto's versieren met de meest walgelijke kerstdecoratie en het hele topic ermee volspammen. Kijken wie de lelijkste 207-kerstmobiel maakt.
Toch heb ik nog nooit een 207 gereden, wel een 206:Pquote:Op zondag 4 december 2011 18:30 schreef Franknfurter het volgende:
allemaal onze auto's versieren met de meest walgelijke kerstdecoratie en het hele topic ermee volspammen. Kijken wie de lelijkste 207-kerstmobiel maakt.
Of almere...quote:Op zondag 4 december 2011 17:47 schreef Irritatie100 het volgende:
We kunnen ntuurlijk gewoon een feestje vieren in Meerkerk
Ik wou dat het clichébeeld kloptequote:Op zondag 4 december 2011 15:47 schreef -tape- het volgende:
Privéchauffeurs uitgesloten van deelname aan de race.
Als hiker zou ik dat prima vindenquote:Op zondag 4 december 2011 21:06 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb vorige week gechauffeurd in een A3 en een Seat Leon.
Ja, ze maken de planning van dag tot dag.quote:Op maandag 5 december 2011 11:33 schreef Kevindinhinho het volgende:
Is er nog hoop voor mij dat ik deze week werk krijg als ik mijn beschikbaarheid pas vrijdag heb ingevuld? (Toen had ik pas mijn inloggegevens)
AR heeft mij ook nog nooit teruggebeld als er in eerste instantie geen werk was..quote:
De aanhouder wint. En je hebt de planning weer werk bespaard, zo kan je het ook zienquote:Op maandag 5 december 2011 12:03 schreef -tape- het volgende:
Ik dacht fuck it.. bel gewoon. Ritje Amsterdam - Meerkerk.
BMW 116i Business Line
Lekker hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |