Toch heb ik nog nooit een 207 gereden, wel een 206:Pquote:Op zondag 4 december 2011 18:30 schreef Franknfurter het volgende:
allemaal onze auto's versieren met de meest walgelijke kerstdecoratie en het hele topic ermee volspammen. Kijken wie de lelijkste 207-kerstmobiel maakt.
Of almere...quote:Op zondag 4 december 2011 17:47 schreef Irritatie100 het volgende:
We kunnen ntuurlijk gewoon een feestje vieren in Meerkerk
Ik wou dat het clichébeeld kloptequote:Op zondag 4 december 2011 15:47 schreef -tape- het volgende:
Privéchauffeurs uitgesloten van deelname aan de race.
Als hiker zou ik dat prima vindenquote:Op zondag 4 december 2011 21:06 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb vorige week gechauffeurd in een A3 en een Seat Leon.
Ja, ze maken de planning van dag tot dag.quote:Op maandag 5 december 2011 11:33 schreef Kevindinhinho het volgende:
Is er nog hoop voor mij dat ik deze week werk krijg als ik mijn beschikbaarheid pas vrijdag heb ingevuld? (Toen had ik pas mijn inloggegevens)
AR heeft mij ook nog nooit teruggebeld als er in eerste instantie geen werk was..quote:
De aanhouder wint. En je hebt de planning weer werk bespaard, zo kan je het ook zienquote:Op maandag 5 december 2011 12:03 schreef -tape- het volgende:
Ik dacht fuck it.. bel gewoon. Ritje Amsterdam - Meerkerk.
BMW 116i Business Line
Lekker hoor
Hikerlijnquote:Op maandag 5 december 2011 12:17 schreef S-RS het volgende:
Vanmorgen de instructies ontvangen om in te loggen. Verklaring voor verdrag ook al opgestuurd.
Door een rooster wijzig morgen vrij, dus zo even bellen of er morgen werk is.
Welk nummer bellen jullie voor werk bij EW? Die hikerlijn, of het 'algemene' nummer?
Ik bel eigenlijk altijd zelf, maar dit zou de 2e keer zijn dat ik belde. Terwijl ze hadden gezegd dat ik gebeld zou worden. Opdringerig is dat. Maarja wat pizza zegt.. Iets met een aanhouder en winnen.quote:Op maandag 5 december 2011 12:13 schreef RTS91 het volgende:
Snap niet dat iedereen zo moeilijk doet over bellen, alsof het een schande is. Toch goed om te zien dat je zo graag wil werken, als het niet de bedoeling is dan zeggen ze het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |