SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
AFC AJAX
Mod van fok, wie kent hem niet?quote:Op maandag 28 november 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
Waarom doet iedereen toch alsof Ludo Sanders een bekend iemand is? Ik moest het echt fucking Googlen.
Stelletje soapnichten.
Sowieso, met zijn "mijn ene oog is groter dan de ander en ik blijf je altijd strak aankijken" look jaagt hij klanten van de McD weg.quote:Op maandag 28 november 2011 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Geweld hoeft niet, ik wil gewoon dat die gast zo enorm beschadigd raakt qua reputatie dat de McDonalds hem niet aanneemt omdat dat niet representatief staat achter de balie.
Is niet de bedoeling nee. Uiteindelijk als deze man blijft zitten krijgen we wel weer hete periodes rond de arena.quote:Op maandag 28 november 2011 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Geweld hoeft niet, ik wil gewoon dat die gast zo enorm beschadigd raakt qua reputatie dat de McDonalds hem niet aanneemt omdat dat niet representatief staat achter de balie.
Niks mis meequote:Op maandag 28 november 2011 14:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Is niet de bedoeling nee. Uiteindelijk als deze man blijft zitten krijgen we wel weer hete periodes rond de arena.
Niet als we hem chanteren.quote:Op maandag 28 november 2011 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Als er geweld tegen hem gebruikt wordt (of iig dreigt) dat sterken we hem alleen maar. Dan kan ie de slachtofferrol spelen.
Kanslozen hebben vaak niet door dat hun kansloze ondernemingen kansloos zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 14:16 schreef stevenmac26 het volgende:
ten Have zal toch een keer moeten inzien dat ie aan een kansloze missie bezig is
Kan die ervaringen delen met Jaakke.quote:Op maandag 28 november 2011 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Als er geweld tegen hem gebruikt wordt (of iig dreigt) dat sterken we hem alleen maar. Dan kan ie de slachtofferrol spelen.
ja, of postalgold of zo'n pure oplichtersorganisatie, daar hoort ie prima bij. Die gast komt zo enorm onbetrouwbaar over...quote:
Dubai investquote:Op maandag 28 november 2011 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, of postalgold of zo'n pure oplichtersorganisatie, daar hoort ie prima bij. Die gast komt zo enorm onbetrouwbaar over...
Het gaat om het eerste elftal, ben je anti-Cruijff ofzo?quote:Op maandag 28 november 2011 14:22 schreef StarGazer het volgende:
Jong Ajax binnen een min van een 1-0 voorsprong naar een 1-2 achterstand. Typisch weer
tegen de kakkerlakken ook nogquote:Op maandag 28 november 2011 14:22 schreef StarGazer het volgende:
Jong Ajax binnen een min van een 1-0 voorsprong naar een 1-2 achterstand. Typisch weer
doe normaal.quote:Op maandag 28 november 2011 14:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tegen de kakkerlakken ook nog
Toppunt van sneuheid was dat ie het raar vond dat ie via de media op de hoogte moest gesteld worden dat cruijff en co een rechtzaak willen aanspannenquote:Op maandag 28 november 2011 14:23 schreef HeatWave het volgende:
Dat hij zich naarbinnen heeft weten te lullen geeft al aan dat de rest van de organisatie totaal rot is van binnen. Bij iemand met gezond voetbalverstand was ie het eerste gesprek niet eens doorgekomen.
Dus, Cruijff alle macht.
want ik moet blij zijn dat jong ajax verliest van de kakkerlakkenquote:
Ik denk dat hij kakkerlak als benaming voor Feyenoord niet leuk vind. Nja, het zijn toch kakkerlakkenquote:Op maandag 28 november 2011 14:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
want ik moet blij zijn dat jong ajax verliest van de kakkerlakken
Je weet wel wat ik bedoel.quote:Op maandag 28 november 2011 14:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, idd, al dit soort voorbeelden geven aan hoe laag bij de grond die gast is.quote:Op maandag 28 november 2011 14:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toppunt van sneuheid was dat ie het raar vond dat ie via de media op de hoogte moest gesteld worden dat cruijff en co een rechtzaak willen aanspannen
Iets met een pot en een ketel
Verliezen doe je niet tegen kakkerlakken.quote:Op maandag 28 november 2011 14:23 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Het gaat om het eerste elftal, ben je anti-Cruijff ofzo?
quote:Op maandag 28 november 2011 14:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op maandag 28 november 2011 14:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij kakkerlak als benaming voor Feyenoord niet leuk vind. Nja, het zijn toch kakkerlakken
het is kut en niet kaa kaaquote:Op maandag 28 november 2011 14:28 schreef Geo3kant het volgende:
Het zijn maar ... kaaa kaa kakkerlakken.
Nigga plz...quote:Op maandag 28 november 2011 14:28 schreef Geo3kant het volgende:
Het zijn maar ... kaaa kaa kakkerlakken.
Nee hoorquote:
wat zeg jij?quote:Op maandag 28 november 2011 15:22 schreef kurk_droog het volgende:
Degene die vanavond tegen cruijff stemmen moeten aan de schandpaal genageld worden en mogen nooit meer een voet in de arena zetten!
quote:Ledenraad van Ajax sterk verdeeld
Laatste update: 28 november 2011 14:42
AMSTERDAM - In een verre van eensgezinde sfeer komt maandagavond de ledenraad van Ajax bijeen voor een vergadering. De 24-koppige raad, die een keuze gaat maken over de koers die de club moet gaan volgen, is sterk verdeeld. Dat blijkt uit een onderzoek van NUsport.
Grof gesteld zal er maandagavond in de Arena een keuze moeten worden gemaakt tussen de lijn-Ten Have en de lijn-Cruijff.
De voorzitter van de raad van commissarissen, gesteund door drie medecommissarissen, staat een model voor met een algemeen (Louis van Gaal) en een technisch (Danny Blind) directeur.
De vijfde commissaris (Johan Cruijff) ziet niets in deze plannen en wil op de reeds ingeslagen weg verder, waarbij de zeggenschap over het technische gedeelte in handen is van het duo Dennis Bergkamp/Wim Jonk.
Spannend
Zoals het er nu voorstaat, belooft het een spannende stemming te worden, waarbij op voorhand geen winnaar aangewezen kan worden.
Het kamp-Cruijff kan, mede door de aanwezigheid van oud-voetballers als Aron Winter, Barry Hulshoff, Peter Boeve, Dick Schoenaker en Keje Molenaar rekenen op tien zekere stemmen, de teller voor het kamp-Ten Have staat ook al op tien. Vier leden twijfelen nog.
Als Feyenoorder ben ik het helemaal met je eens. Weg met die neppe figuren en die smerige spelletjes. Bij Ajax heb je een prachtige club met ex-topvoetballers en dat willen ze allemaal overboord gooien voor meneertje Ten Have en van Gaal. Willen ze het dan met alleen Danny Blind en van Gaal gaan doen ofzo?quote:Op maandag 28 november 2011 15:22 schreef kurk_droog het volgende:
Degene die vanavond tegen cruijff stemmen moeten aan de schandpaal genageld worden en mogen nooit meer een voet in de arena zetten!
Is dat een rijschool ofzo?quote:Peter Boeve (1957): 296 officiële duels in Ajax 1 (1979-1987). Was trainer bij diverse betaald voetbalclubs. Seizoen 2000-2011 assistent-trainer Ajax. Eigen bedrijf: Peter’s Split Second.
van sommige weet je dat toch al. Dit zijn de andere leden (niet voetballers)quote:Op maandag 28 november 2011 17:03 schreef msnk het volgende:
Dus er zitten maar vijf pakken met eergevoel binnen de ledenraad? Wow, dat is wel héél erg
quote:Fans roepen op om vanavond de stem te laten horen aan ledenraad
28 november 2011
De AFCA Supportersclub en VAK410 roepen op om vanavond de stem te laten horen aan de ledenraad. Ze willen dat de visie, plannen en structuur van Johan Cruijff worden voortgezet. Er wordt opgeroepen om om 18.00 uur te verzamelen bij het Grolsch Café, naast de Heineken Music Hal
die kans is behoorlijk aanwezig denk ik ja.quote:Op maandag 28 november 2011 17:12 schreef Smoofie het volgende:
Als Kamp Ten Have wint hé....dan breekt echt de hel los. Als die jeugdtrainers en Cruijff dan weggaan, dan heeft Ten have de club kapot gemaakt. Hij moet dan echt vrezen voor zijn leven.
410 heeft niet veel pubertjes hoorquote:Op maandag 28 november 2011 17:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het lijkt me niet verstandig dat die pubertjes betrokken zijn bij het protest
Ik sta er!quote:
Simon dus live ter plaatsequote:De uitzending van Voetbal International staat vanavond deels in het teken van de bijeenkomst van de Ajax-ledenraad in de Amsterdam Arena.
Aan tafel in Hilversum bespreken Wilfred Genee, Johan Derksen, Kees Jansma en Hans Kraay junior de bestuurlijke crisis bij de landkampioen en de voetbalactualiteit.
VI-verslaggever Simon Zwartkruis doet vanavond live verslag van de verwikkelingen in en rond de Arena. Tijdens de uitzending zal regelmatig rechtstreeks naar Amsterdam worden geschakeld.
Voetbal International begint om 20.30 uur op RTL7.
anders wel werkeloze pipo,s die nergens anders bijhorenquote:Op maandag 28 november 2011 17:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
410 heeft niet veel pubertjes hoor
quote:Aan tafel in Hilversum bespreken Wilfred Genee, Johan Derksen, Kees Jansma en Hans Kraay junior de bestuurlijke crisis bij de landkampioen en de voetbalactualiteit.
VI-verslaggever Simon Zwartkruis doet vanavond live verslag van de verwikkelingen in en rond de Arena. Tijdens de uitzending zal regelmatig rechtstreeks naar Amsterdam worden geschakeld.
quote:Op maandag 28 november 2011 17:29 schreef msnk het volgende:
De ledenraad moet echt oppassen met wat ze doen vandaag
quote:Op maandag 28 november 2011 17:34 schreef Smoofie het volgende:
Als er veel supporters komen om 18:00 , zien de leden toch wel dat er geen draagvlak voor Ten Have is, die gast kan dan nooit meer een voet in de Arena zetten zonder persoonlijke beveiliging.
Laat de rellen maar komenquote:Op maandag 28 november 2011 17:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Even heerlijk Cruijff-propaganda aanhoren. Meteen weer minstens 500.000 mensen extra aan zijn kant. Publieke opinie is bekend. Supporters' opinie is bekend. De ledenraad moet echt oppassen met wat ze doen vandaag
AT5 misschien?quote:Op maandag 28 november 2011 18:06 schreef Olep het volgende:
Is er nog iets live te volgen op dit moment?
Denk het niet. Om 18:45 misschien nog wat bij de Joop en Mart show op Nederland 1.quote:Op maandag 28 november 2011 18:06 schreef Olep het volgende:
Is er nog iets live te volgen op dit moment?
Thanks.quote:
AT5 gaat over nu over Cruijff, maar heel bijzonder is het niet.quote:Op maandag 28 november 2011 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk het niet. Om 18:45 misschien nog wat bij de Joop en Mart show op Nederland 1.
Ik.quote:Op maandag 28 november 2011 18:21 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ik vraag me toch af hoe ze de klerezooi gaan oplossen daar. Als ten Have en co eruit worden geflikkerd wie willen dan commissaris worden daar?
De beursmannetjes zijn oneindigquote:Op maandag 28 november 2011 18:21 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ik vraag me toch af hoe ze de klerezooi gaan oplossen daar. Als ten Have en co eruit worden geflikkerd wie willen dan commissaris worden daar?
quote:Op maandag 28 november 2011 18:15 schreef Olep het volgende:
Respect voor alle supporters die nu bij de ArenA staan.
de helft weet ook niet wie ten Have isquote:Op maandag 28 november 2011 18:26 schreef koemleit het volgende:
[..]
man.. mensen die totaal niet weten hoe alles exact zit.. mooi meelopen met de grootste schreeuwers gaan lekker hun "mening" uiten!! TEN HAVE JE MOET OPROTTEN JE MAAKT ONZE CLUB EN ONS LEVUH KAPOT!!!!!.. schei toch uit..zielige lui
Denken dat al die ajacieden dom zijnquote:Op maandag 28 november 2011 18:26 schreef koemleit het volgende:
[..]
man.. mensen die totaal niet weten hoe alles exact zit.. mooi meelopen met de grootste schreeuwers gaan lekker hun "mening" uiten!! TEN HAVE JE MOET OPROTTEN JE MAAKT ONZE CLUB EN ONS LEVUH KAPOT!!!!!.. schei toch uit..zielige lui
mensen die echt verstand hebben gaan daar niet staanquote:Op maandag 28 november 2011 18:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denken dat al die ajacied dom zijn. Zitten ook gewoon veel studenten bij 410 bijv die wel een verstand hebben
___!
quote:Op maandag 28 november 2011 18:26 schreef koemleit het volgende:
[..]
Nee, want je club steunen is alleen voor domme mensenquote:Op maandag 28 november 2011 18:32 schreef koemleit het volgende:
[..]
mensen die echt verstand hebben gaan daar niet staan..
quote:Op maandag 28 november 2011 18:26 schreef koemleit het volgende:
[..]
club steunen niet.. wel als een mongel gaan staan schreeuwen bij een stadion.. en mocht de boel niet verlopen zoals je wil de boel kort en klein slaan en een paar mensen met de dood bedreigen.. kun je zeggen dat niet iedereen dat daar doet.. maar je staat er wel bij...quote:Op maandag 28 november 2011 18:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, want je club steunen is alleen voor domme mensen__! Ga weg man.
quote:Op maandag 28 november 2011 18:32 schreef koemleit het volgende:
[..]
mensen die echt verstand hebben gaan daar niet staan..
HBO is natuurlijk ook een beetje jostiband-plus.quote:Op maandag 28 november 2011 18:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]ken genoeg hbo afgestudeerden op het vak
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 28-11-2011 om 18:48:28Wij lopen nu met 400 man richting de hoofdingang. Er wordt een petitie afgeleverd. #Ajax reageer retweet
Oké leg uit vertel hoe het zit.quote:Op maandag 28 november 2011 18:26 schreef koemleit het volgende:
[..]
twitter:AFCASC twitterde op maandag 28-11-2011 om 18:52:25Op weg met petitie naar de slagboom. #ajax #ledenraad http://t.co/OkUQWL5T reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op maandag 28-11-2011 om 18:51:54Optocht van supporters richting slagboom. Nu nog beneden. #ledenraad #ajax - http://t.co/2CUgN8uK reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op maandag 28-11-2011 om 18:44:51Journalisten staan bij de slagboom te wachten op collega's die zich bij de Arena melden. Zo'n avond. #ledenraad reageer retweet
Ze maken gewoon duidelijk achter wie de supporters staan, maar volgens jou gaan ze mensen dood maken. Wie is hier nou dom.quote:Op maandag 28 november 2011 18:35 schreef koemleit het volgende:
[..]
club steunen niet.. wel als een mongel gaan staan schreeuwen bij een stadion.. en mocht de boel niet verlopen zoals je wil de boel kort en klein slaan en een paar mensen met de dood bedreigen.. kun je zeggen dat niet iedereen dat daar doet.. maar je staat er wel bij...
je moet toegeven dat er idioten tussenlopenquote:Op maandag 28 november 2011 19:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze maken gewoon duidelijk achter wie de supporters staan, maar volgens jou gaan ze mensen dood maken. Wie is hier nou dom.
quote:Op maandag 28 november 2011 19:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze maken gewoon duidelijk achter wie de supporters staan, maar volgens jou gaan ze mensen dood maken. Wie is hier nou dom.
bron?quote:Op maandag 28 november 2011 19:05 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Cruijf niet aanwezig... toch jammer
Been Jr.quote:
/Care.quote:
als jij uit mijn stuk haalt dat ze mensen dood gaan maken.. ben jij degene die dom is..quote:Op maandag 28 november 2011 19:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als jij gaat overdrijven ga ik ook overdrijven.quote:Op maandag 28 november 2011 19:11 schreef koemleit het volgende:
[..]
als jij uit mijn stuk haalt dat ze mensen dood gaan maken.. ben jij degene die dom is..
twitter:ajaxlife twitterde op maandag 28-11-2011 om 19:10:37Voor de thuisblijvers: AT5 is inmiddels met de uitzending rond de #ledenraad begonnen. Livestream hier: http://t.co/FDPIbPQx #ajax reageer retweet
Je was me net voorquote:Op maandag 28 november 2011 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op maandag 28-11-2011 om 19:10:37Voor de thuisblijvers: AT5 is inmiddels met de uitzending rond de #ledenraad begonnen. Livestream hier: http://t.co/FDPIbPQx #ajax reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op maandag 28-11-2011 om 19:14:45De Ajacieden roffelen op de auto van Molenaar. Oppassen daarmee, want hij is advocaat en kent het recht. #ledenraad reageer retweet
Mulder is vaste gast maandag.quote:Op maandag 28 november 2011 19:12 schreef Smoofie het volgende:
Römer bij DWDD, kut op met hem. Hopelijk met Mulder.
twitter:ajaxlife twitterde op maandag 28-11-2011 om 19:21:36Molenaar bij NOS & RTL. #ledenraad #ajax - http://t.co/DxfasAuP reageer retweet
Echte hardcore is 'ie. Zag je meteen. Had geen verstand, petje, wilde rellen..oh wacht...quote:Op maandag 28 november 2011 19:24 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Grappig ja, die kerel is gewoon een van de leiders van de AFCA.
Ik vind het altijd een beetje een slap excuus, want het 'kamp' van Gaal/Ten Have heeft ook ongelooflijk veel oud-voetballers in haar gelederen. Zelfs Piet Keizer.quote:Op maandag 28 november 2011 19:12 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Verder vraag je je toch af hoe mensen die geen voetbal verleden uberhaupt in die ledenraad komen, niemand die iets van voetbal af weet of iets in de voetballerij gedaan heeft, en dat moet beslissen over het voetbalgedeelte van een club.
ga gewoon weg uit dit topic man.quote:Op maandag 28 november 2011 18:35 schreef koemleit het volgende:
[..]
club steunen niet.. wel als een mongel gaan staan schreeuwen bij een stadion.. en mocht de boel niet verlopen zoals je wil de boel kort en klein slaan en een paar mensen met de dood bedreigen.. kun je zeggen dat niet iedereen dat daar doet.. maar je staat er wel bij...
beetje jammer. Verder 100% met hem eensquote:
Hij doet het ook hoor. Robert M is zijn maatquote:Op maandag 28 november 2011 19:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Nu je het zegt, hij zou met zijn kop prima passen bij Martijn inderdaad
Zullen we hem niet kruizigen?quote:Op maandag 28 november 2011 19:38 schreef Smoofie het volgende:
Als ik die gast hoor wil ik hem echt doden, echt helemaal kapot maken.
Daar is de eerste trollquote:Op maandag 28 november 2011 19:39 schreef thettes het volgende:
stelletje idioten zijn jullie ook, die man is er geheel neutraal ingegaan en is door het ego van cruijff in deze situatie geraakt waarin internethooligans hem verrot schelden.
Hij heeft gewoon gelijk!quote:
Haha prachtig toch!quote:Op maandag 28 november 2011 19:41 schreef vincerusso het volgende:
Mathijsje keert zich nu ook tegen de kinderlokker
Dat doet die holmaat van Cruijff, Jaap de Groot toch?quote:Op maandag 28 november 2011 19:42 schreef muzas het volgende:
nee JULLIE hitsen de supporters op...stelletje beunhazen
nee.quote:Op maandag 28 november 2011 19:42 schreef thettes het volgende:
[..]
Dat doet die holmaat van Cruijff, Jaap de Groot toch?
dat romer wereldvreemd is moet ik wel toegeven
Ik ben voor.quote:Op maandag 28 november 2011 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we de Fok-VBL-Knokploeg opzetten
quote:Op maandag 28 november 2011 19:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Vraag nou eens of hij verstand van voetbal heeft
Hij probeert het wel. Maar of het hem nou goed lukt :pquote:Op maandag 28 november 2011 19:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Paul Romer weet alles recht te praten wat krom is.
Doe even normaal. Je kan best geïrriteerd zijn maar om nou mensen met de dood te bedriegen?quote:Op maandag 28 november 2011 19:48 schreef Smoofie het volgende:
Echt, wat een tering imbeciel, wat een tering homo, met zijn tering hoofd. Godverdomme wat een fucking idioot. ALs ik hem tegen kom snij ik hem kapot.
RAGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!1!!!!11!ONE!!1!!1!1!1!!!!!!!quote:Op maandag 28 november 2011 19:48 schreef Smoofie het volgende:
Echt, wat een tering imbeciel, wat een tering homo, met zijn tering hoofd. Godverdomme wat een fucking idioot. ALs ik hem tegen kom snij ik hem kapot.
twitter:ajaxlife twitterde op maandag 28-11-2011 om 19:45:25Zijn 22 leden. van Wijk en Timman zijn er niet. #ledenraad #ajax reageer retweet
van Wijk is toch pro - Cruijff ?quote:Op maandag 28 november 2011 19:52 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op maandag 28-11-2011 om 19:45:25Zijn 22 leden. van Wijk en Timman zijn er niet. #ledenraad #ajax reageer retweet
Lachwekkend.twitter:PeterRdeV twitterde op maandag 28-11-2011 om 19:52:10Pittig gesprek bij DWDD over Ajax. Te kort helaas...werd net interessant over Davids-uitspraak. Paul Romer heeft gelijk. reageer retweet
quote:Op maandag 28 november 2011 19:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Lachwekkend.twitter:PeterRdeV twitterde op maandag 28-11-2011 om 19:52:10Pittig gesprek bij DWDD over Ajax. Te kort helaas...werd net interessant over Davids-uitspraak. Paul Romer heeft gelijk. reageer retweet
quote:Op maandag 28 november 2011 19:53 schreef j0rdiiii het volgende:
dat jij nog een fijn zorgeloos leventje hebt knulletjequote:Op maandag 28 november 2011 20:01 schreef Pedroso het volgende:
Hij zou best willen maar Derksen wil hem er niet bij hebben. Derksen wil het mannetje zijn en dult alleen maar meelullers om hem heen.
Stel je voor dat er iemand aanschuift die niet in het Cruijff kamp zit, dat zou uiteraard niet kunnen.
quote:Op maandag 28 november 2011 20:04 schreef Pedroso het volgende:
Over de Telegraaf heeft Römer overigens wel gelijk. Het is een blijft een pulpblaadje.
Ze zijn niets veranderd t.o.v. 1940 - 1945, toen het nog een NSB krantje was.
Ik zie het niet meerquote:Op maandag 28 november 2011 20:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ach, ik zie allemaal bedreigingen staan enzo. Misschien moet je dat niet doen
Schelden mag
Wat een gladjanus.quote:Op maandag 28 november 2011 20:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ONGELOOFLIJK DALIJK HEEFT TEN HAVE HET BEWIJS GEJAT!
Olfers is er alleen maar om Ten Have en de pedo soms wat vertier te geven als ze weer voor de zoveelste keer geschoffeerd zijn door Cruijffquote:Op maandag 28 november 2011 20:24 schreef Smoofie het volgende:
Advocaat zegt op AT5 dat de contracten nog niet rechtsgeldig zijn, pas na de algemene aandeelhouders vergadering.
Ook zegt hij dat er juridisch gezien wat mis is met de benoeming.
Is die olfers dan een prut jurist of wat?
Doe even gezond kleuter.quote:Op maandag 28 november 2011 20:26 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Olfers is er alleen maar om Ten Have en de pedo soms wat vertier te geven als ze weer voor de zoveelste keer geschoffeerd zijn door Cruijff
Dat wil Johan (helaas) niet.quote:Op maandag 28 november 2011 19:56 schreef Stevenzenl het volgende:
Die Peter r. de Vries moet echt een keer aanschuiven bij VI met zijn grote waffel. Lekker laf hoor, gepeperde uitspraken doen in zo'n geitenwollensokken programma als dwdd, waar alleen Jan Mulder met zijn vage gebrabbel tegengas geeft.
Dickie? Zit die niet in Rusland....quote:Op maandag 28 november 2011 20:24 schreef Smoofie het volgende:
Advocaat zegt op AT5 dat de contracten nog niet rechtsgeldig zijn, pas na de algemene aandeelhouders vergadering.
Ook zegt hij dat er juridisch gezien wat mis is met de benoeming.
Is die olfers dan een prut jurist of wat?
Hihi.quote:Op maandag 28 november 2011 21:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dickie? Zit die niet in Rusland....
Zit nu even AT5 te kijken en het is nog steeds een praatgroepje in de studio, geen echt nieuws.quote:
Nu al terug?quote:Op maandag 28 november 2011 22:06 schreef kurk_droog het volgende:
wij waren duidelijk aan welke kant we staan.
Nee.quote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Hebben we er allemaal nog vertrouwen in?
quote:
Weet niet eens hoe lang het duurde maar denk tot 20:00? daar gestaan ofzo met 500-1000 man. Pro Cruijff liederen, anti Ten Have en paar van hk petitie overhandigd in de arena aan ledenraad.quote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu al terug?
Wat is de uitslag dan?
Ah oke. Dacht dat de uitslag afgewacht werd door de supporters.quote:Op maandag 28 november 2011 22:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Weet niet eens hoe lang het duurde maar denk tot 20:00? daar gestaan ofzo met 500-1000 man. Pro Cruijff liederen, anti Ten Have en paar van hk petitie overhandigd in de arena aan ledenraad.
Deels wacht men het af maar veel ook naar huis of stad in. Was ook verdomd koud om daar nu tot het eind te gaan wachtenquote:Op maandag 28 november 2011 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah oke. Dacht dat de uitslag afgewacht werd door de supporters.
Maar jullie hebben natuurlijk geen Maasgebouw
De ArenA mag best bekogeld worden, puur omdat ik het een superlelijk gedrocht vind.quote:Op maandag 28 november 2011 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah oke. Dacht dat de uitslag afgewacht werd door de supporters.
Maar jullie hebben natuurlijk geen Maasgebouw
Klinkt goedquote:Op maandag 28 november 2011 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ook niet echt ..![]()
Amsterdam zal wel naar de tering gaan als de uitslag niet naar wens is van de supporters.
daar was het net ook pittig druk trouwens, leek net alsof heel diemen had besloten om gezamenlijk amsterdam in te fietsenquote:Op maandag 28 november 2011 22:26 schreef Morendo het volgende:
'Of er nog een middenweg is?'
- Ja, die ligt bij De Meer he.
Nee nee nee, diep in je hart meen je dit niet. Net als dat je nog graag zou wuillen dat Feyenoord bij de top zou horen.quote:
Nog minder inkomsten uit toerisme zal dit land inderdaad goed doen.quote:
Vergis je niet in de kunst en cultuur van Duivendrecht.quote:Op maandag 28 november 2011 22:35 schreef Caland het volgende:
Dacht dat de arena feitelijk helemaal niet in Amsterdam lag, dus die schade zal wel meevallen.
Ten Have wil er een hockeyclub van maken.quote:Op maandag 28 november 2011 22:39 schreef Caland het volgende:
Supporter op AT5.
'Wij zijn van mening dat het voetbal voor Ajax behouden moet blijven'
Whut?
Toepasselijke Pi er ook weer bij.quote:Op maandag 28 november 2011 22:39 schreef Caland het volgende:
Supporter op AT5.
Whut?
True story bra.quote:Op maandag 28 november 2011 22:41 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Toepasselijke Pi er ook weer bij.
Nou weet echt iedereen dat je trollt
NOU TOP!quote:Op maandag 28 november 2011 22:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Advocaat op 2, NieuwsuurPro-Cruijff.
Komt allemaal goed, komt goed.quote:Op maandag 28 november 2011 22:42 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
NOU TOP!
Ondertussen ben ik gewoon echt helemaal ziek van deze hele situatie.....
Ja nu pas ja
Ongelooflijk toch wat zo'n actie van 4 (!) personen toch kan uithalen.quote:Op maandag 28 november 2011 22:42 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
NOU TOP!
Ondertussen ben ik gewoon echt helemaal ziek van deze hele situatie.....
Ja nu pas ja
Eerst zien, dan gelovenquote:Op maandag 28 november 2011 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Komt allemaal goed, komt goed.
Ik denk inderdaad dat Eriksen niet zo'n beste ijshockeyer is.quote:Op maandag 28 november 2011 22:39 schreef Caland het volgende:
Supporter op AT5.
Whut?
Die kan het nou misschien juist welquote:Op maandag 28 november 2011 22:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Eriksen niet zo'n beste ijshockeyer is.
Mwah. Daar kan hij wel ongestoord er lekker lomp inkomen. Krijgt hij tenminste niet elke wedstrijd een kaart.quote:Op maandag 28 november 2011 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kan het nou misschien juist wel
Ik verwacht er bij een Enoh wat minder van.
quote:Op maandag 28 november 2011 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Rick van dern Boog >>>>>> Ten Have.
Je verwacht het niet van een Nederlander hequote:
Misschien kan Theo dan wel eindelijk echt laten zien waar hij toe in staat is.quote:Op maandag 28 november 2011 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kan het nou misschien juist wel
Ik verwacht er bij een Enoh wat minder van.
Molenaarquote:Op maandag 28 november 2011 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie zegt altijd:
'Dat lijkt me een understatement?'
Niggaquote:
JC of Jonkquote:Op maandag 28 november 2011 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Er is een iemand die het vaker zegt.
Niggah.quote:Op maandag 28 november 2011 22:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nigga
Het gaat erom dat ze hem behandelen als een niet-nederlander terwijl hij gewoon verstaanbaar was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |