SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
AFC AJAX
Mod van fok, wie kent hem niet?quote:Op maandag 28 november 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
Waarom doet iedereen toch alsof Ludo Sanders een bekend iemand is? Ik moest het echt fucking Googlen.
Stelletje soapnichten.
Sowieso, met zijn "mijn ene oog is groter dan de ander en ik blijf je altijd strak aankijken" look jaagt hij klanten van de McD weg.quote:Op maandag 28 november 2011 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Geweld hoeft niet, ik wil gewoon dat die gast zo enorm beschadigd raakt qua reputatie dat de McDonalds hem niet aanneemt omdat dat niet representatief staat achter de balie.
Is niet de bedoeling nee. Uiteindelijk als deze man blijft zitten krijgen we wel weer hete periodes rond de arena.quote:Op maandag 28 november 2011 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Geweld hoeft niet, ik wil gewoon dat die gast zo enorm beschadigd raakt qua reputatie dat de McDonalds hem niet aanneemt omdat dat niet representatief staat achter de balie.
Niks mis meequote:Op maandag 28 november 2011 14:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Is niet de bedoeling nee. Uiteindelijk als deze man blijft zitten krijgen we wel weer hete periodes rond de arena.
Niet als we hem chanteren.quote:Op maandag 28 november 2011 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Als er geweld tegen hem gebruikt wordt (of iig dreigt) dat sterken we hem alleen maar. Dan kan ie de slachtofferrol spelen.
Kanslozen hebben vaak niet door dat hun kansloze ondernemingen kansloos zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 14:16 schreef stevenmac26 het volgende:
ten Have zal toch een keer moeten inzien dat ie aan een kansloze missie bezig is
Kan die ervaringen delen met Jaakke.quote:Op maandag 28 november 2011 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Als er geweld tegen hem gebruikt wordt (of iig dreigt) dat sterken we hem alleen maar. Dan kan ie de slachtofferrol spelen.
ja, of postalgold of zo'n pure oplichtersorganisatie, daar hoort ie prima bij. Die gast komt zo enorm onbetrouwbaar over...quote:
Dubai investquote:Op maandag 28 november 2011 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, of postalgold of zo'n pure oplichtersorganisatie, daar hoort ie prima bij. Die gast komt zo enorm onbetrouwbaar over...
Het gaat om het eerste elftal, ben je anti-Cruijff ofzo?quote:Op maandag 28 november 2011 14:22 schreef StarGazer het volgende:
Jong Ajax binnen een min van een 1-0 voorsprong naar een 1-2 achterstand. Typisch weer
tegen de kakkerlakken ook nogquote:Op maandag 28 november 2011 14:22 schreef StarGazer het volgende:
Jong Ajax binnen een min van een 1-0 voorsprong naar een 1-2 achterstand. Typisch weer
doe normaal.quote:Op maandag 28 november 2011 14:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tegen de kakkerlakken ook nog
Toppunt van sneuheid was dat ie het raar vond dat ie via de media op de hoogte moest gesteld worden dat cruijff en co een rechtzaak willen aanspannenquote:Op maandag 28 november 2011 14:23 schreef HeatWave het volgende:
Dat hij zich naarbinnen heeft weten te lullen geeft al aan dat de rest van de organisatie totaal rot is van binnen. Bij iemand met gezond voetbalverstand was ie het eerste gesprek niet eens doorgekomen.
Dus, Cruijff alle macht.
want ik moet blij zijn dat jong ajax verliest van de kakkerlakkenquote:
Ik denk dat hij kakkerlak als benaming voor Feyenoord niet leuk vind. Nja, het zijn toch kakkerlakkenquote:Op maandag 28 november 2011 14:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
want ik moet blij zijn dat jong ajax verliest van de kakkerlakken
Je weet wel wat ik bedoel.quote:Op maandag 28 november 2011 14:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, idd, al dit soort voorbeelden geven aan hoe laag bij de grond die gast is.quote:Op maandag 28 november 2011 14:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toppunt van sneuheid was dat ie het raar vond dat ie via de media op de hoogte moest gesteld worden dat cruijff en co een rechtzaak willen aanspannen
Iets met een pot en een ketel
Verliezen doe je niet tegen kakkerlakken.quote:Op maandag 28 november 2011 14:23 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Het gaat om het eerste elftal, ben je anti-Cruijff ofzo?
quote:Op maandag 28 november 2011 14:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op maandag 28 november 2011 14:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij kakkerlak als benaming voor Feyenoord niet leuk vind. Nja, het zijn toch kakkerlakken
het is kut en niet kaa kaaquote:Op maandag 28 november 2011 14:28 schreef Geo3kant het volgende:
Het zijn maar ... kaaa kaa kakkerlakken.
Nigga plz...quote:Op maandag 28 november 2011 14:28 schreef Geo3kant het volgende:
Het zijn maar ... kaaa kaa kakkerlakken.
Nee hoorquote:
wat zeg jij?quote:Op maandag 28 november 2011 15:22 schreef kurk_droog het volgende:
Degene die vanavond tegen cruijff stemmen moeten aan de schandpaal genageld worden en mogen nooit meer een voet in de arena zetten!
quote:Ledenraad van Ajax sterk verdeeld
Laatste update: 28 november 2011 14:42
AMSTERDAM - In een verre van eensgezinde sfeer komt maandagavond de ledenraad van Ajax bijeen voor een vergadering. De 24-koppige raad, die een keuze gaat maken over de koers die de club moet gaan volgen, is sterk verdeeld. Dat blijkt uit een onderzoek van NUsport.
Grof gesteld zal er maandagavond in de Arena een keuze moeten worden gemaakt tussen de lijn-Ten Have en de lijn-Cruijff.
De voorzitter van de raad van commissarissen, gesteund door drie medecommissarissen, staat een model voor met een algemeen (Louis van Gaal) en een technisch (Danny Blind) directeur.
De vijfde commissaris (Johan Cruijff) ziet niets in deze plannen en wil op de reeds ingeslagen weg verder, waarbij de zeggenschap over het technische gedeelte in handen is van het duo Dennis Bergkamp/Wim Jonk.
Spannend
Zoals het er nu voorstaat, belooft het een spannende stemming te worden, waarbij op voorhand geen winnaar aangewezen kan worden.
Het kamp-Cruijff kan, mede door de aanwezigheid van oud-voetballers als Aron Winter, Barry Hulshoff, Peter Boeve, Dick Schoenaker en Keje Molenaar rekenen op tien zekere stemmen, de teller voor het kamp-Ten Have staat ook al op tien. Vier leden twijfelen nog.
Als Feyenoorder ben ik het helemaal met je eens. Weg met die neppe figuren en die smerige spelletjes. Bij Ajax heb je een prachtige club met ex-topvoetballers en dat willen ze allemaal overboord gooien voor meneertje Ten Have en van Gaal. Willen ze het dan met alleen Danny Blind en van Gaal gaan doen ofzo?quote:Op maandag 28 november 2011 15:22 schreef kurk_droog het volgende:
Degene die vanavond tegen cruijff stemmen moeten aan de schandpaal genageld worden en mogen nooit meer een voet in de arena zetten!
Is dat een rijschool ofzo?quote:Peter Boeve (1957): 296 officiële duels in Ajax 1 (1979-1987). Was trainer bij diverse betaald voetbalclubs. Seizoen 2000-2011 assistent-trainer Ajax. Eigen bedrijf: Peter’s Split Second.
van sommige weet je dat toch al. Dit zijn de andere leden (niet voetballers)quote:Op maandag 28 november 2011 17:03 schreef msnk het volgende:
Dus er zitten maar vijf pakken met eergevoel binnen de ledenraad? Wow, dat is wel héél erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |