Ik keek toevallig op mn telefoon en zag een whatsapp, zo ging het balletje rollenquote:
In de trant van "Hoi renwan, ik slaap vannacht bij je beste vriend, we doen het veilig"?quote:Op maandag 28 november 2011 08:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik keek toevallig op mn telefoon en zag een whatsapp, zo ging het balletje rollen
Dat zou er nog eens bij moeten komenquote:Op maandag 28 november 2011 08:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
In de trant van "Hoi renwan, ik slaap vannacht bij je beste vriend, we doen het veilig"?
Ze deden het niet eens veilig ?quote:Op maandag 28 november 2011 08:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat zou er nog eens bij moeten komen
De hoer!quote:
Ik kom alleen in actie als ik alle sappige details weet.quote:Op maandag 28 november 2011 08:43 schreef renwan het volgende:
Heeft iemand de knokploeg al klaarstaan?
Ik heb Jahr00n en Michielos al gebeld.quote:Op maandag 28 november 2011 08:43 schreef renwan het volgende:
Heeft iemand de knokploeg al klaarstaan?
Dan zit ik goed!quote:Op maandag 28 november 2011 08:44 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ik heb Jahr00n en Michielos al gebeld.
Na bijna 5 jaar mocht de hint wel duidelijk zijn lijkt mequote:Op maandag 28 november 2011 08:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wist de dame in kwestie wel dat ze je vriendin was, TS?
Zijn ex whatsappte mij, toen was de hint opeens heel snel duidelijkquote:Op maandag 28 november 2011 08:47 schreef JaimyLee het volgende:
Ik ben nou wel benieuwd wat ze whatsappte dan
Ze is toch niet stuk?quote:Op maandag 28 november 2011 08:47 schreef Heremeteit het volgende:
Gewoon rekening sturen naar die vriend van je. Een beetje andermans spullen gebruiken
Huur is niet gratis hoorquote:
En wat zei je vriendin toen je haar confronteerde?quote:Op maandag 28 november 2011 08:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Zijn ex whatsappte mij, toen was de hint opeens heel snel duidelijk
Ze was een koele bitch, geniet momentje was hetquote:Op maandag 28 november 2011 08:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En wat zei je vriendin toen je haar confronteerde?
Grapje!!quote:Op maandag 28 november 2011 08:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En wat zei je vriendin toen je haar confronteerde?
quote:Op maandag 28 november 2011 08:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Ze was een koele bitch, geniet momentje was het
Zo van, goh, dat je er nu pas achterkomt?quote:Op maandag 28 november 2011 08:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Ze was een koele bitch, geniet momentje was het
Elke maand een week bloeden noem ik toch wel behoorlijk kapot. Stel dat je auto elke maand een week olie zou lekkenquote:
Nee meer van, ja, maar nu vind ik hem leuker dus jammer joh!quote:Op maandag 28 november 2011 08:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo van, goh, dat je er nu pas achterkomt?
Wat een kutwijf, en wat zegt die "vriend" van je?quote:Op maandag 28 november 2011 08:52 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee meer van, ja, maar nu vind ik hem leuker dus jammer joh!
Ditquote:Op maandag 28 november 2011 08:53 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Uit wraak hier (naakt)pics posten.
Cold, erg cold.quote:Op maandag 28 november 2011 08:52 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee meer van, ja, maar nu vind ik hem leuker dus jammer joh!
Die neemt niet opquote:Op maandag 28 november 2011 08:52 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Wat een kutwijf, en wat zegt die "vriend" van je?
Kansloze kankerhond is het, niet meer, eventueel minderquote:Op maandag 28 november 2011 08:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Cold, erg cold.
Maar die vriend van je is ook een slappe.
Kansloos, ik weet het maar zulke mensen heb je nou eenmaalquote:Op maandag 28 november 2011 08:55 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Wel je maat zijn vriendin neuken maar niet de ballen hebben om dan op te nemen.
Gewoon bewusteloos de hoek inmeppen en terwijl zij daar ligt zelf weer terug naar bed gaanquote:Op maandag 28 november 2011 08:52 schreef zarGon het volgende:
Wat is dit voor een halfzachte schoenzooltopic.
Waar is de woede? Ik wil TS ziedend zien. Kankerend, zodat wij mee kunnen kankeren. Zonder kan ook, maar dan wel meer details.
Een dag zonder verplichtingen, mooi. Eerst je ex-vriendin een tik geven met de platte hand (zo hard dat haar nek meedraait) en daarna je 'vriend' verblijden met een paar rake klappen.
En swaffelenquote:Op maandag 28 november 2011 08:55 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Gewoon bewusteloos de hoek inmeppen en terwijl zij daar ligt zelf weer terug naar bed gaan
In d'r bek pissen is ook een mooiequote:
Nee joh, gewoon iets beginnen met haar lekkerdere vriendin/zusje etc.quote:Op maandag 28 november 2011 08:56 schreef coban het volgende:
Slaan. Enige oplossing om voldoening te krijgen.
Dit, beste oplossing.quote:Op maandag 28 november 2011 08:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon iets beginnen met haar lekkerdere vriendin/zusje etc.
En kontquote:Op maandag 28 november 2011 08:57 schreef renwan het volgende:
[..]
In d'r bek pissen is ook een mooie
Of een moeder die milf isquote:Op maandag 28 november 2011 08:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ze heeft 3 broersquote:
Nopequote:
Tijd om te fappen dusquote:Op maandag 28 november 2011 08:58 schreef Id_do_her het volgende:
Dat is pijnlijk, maar je hebt wel een vrije dag.
Ook al nietquote:Op maandag 28 november 2011 08:58 schreef dnbrainwash het volgende:
En die maat van je? Lekkere zusjes oid?
Ja mja, wie zegt dat diegene wel met TS wil? Slaan is vele malen gemakkelijker.quote:Op maandag 28 november 2011 08:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dit dus. TS is pussy en onderneemt nietsquote:Op maandag 28 november 2011 08:59 schreef o.us het volgende:
Nogmaals, ik had allang die 2 in elkaar getyft en had stoelen en tafels naar hun idiote koppen gegooid.
Die dus, nee ik zorg wel voor wat meer emotionele schade bij beidequote:
Geweld is zo'n primitieve oplossing, geestelijk slopen die handel.quote:Op maandag 28 november 2011 08:59 schreef coban het volgende:
[..]
Ja mja, wie zegt dat diegene wel met TS wil? Slaan is vele malen gemakkelijker.
Dat zijn pas oplossingenquote:Op maandag 28 november 2011 09:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Geweld is zo'n primitieve oplossing, geestelijk slopen die handel.
Godverquote:Op maandag 28 november 2011 09:00 schreef zarGon het volgende:
[..]. Ja, fantaseer maar een eind weg hoe die twee elkander neuken.
Dat ze 'laat' thuis kwam, en dat je daarna in zijn prutje zat te roeren met je staaf.quote:
Ts is gewoon verstandig en wil geen 3 broers achter zich aan.quote:Op maandag 28 november 2011 09:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Als zij mij bedriegt boeit het echt geen ene tering, weet je dat?
Ik weet wanneer het gebeurd is en ben er daarna gelukkig niet meer overheen geweestquote:Op maandag 28 november 2011 09:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat ze 'laat' thuis kwam, en dat je daarna in zijn prutje zat te roeren met je staaf.
Daar heb je een punt. Eerst geestelijk kwellen, en daarna rammen. Of andersom.quote:Op maandag 28 november 2011 09:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Geweld is zo'n primitieve oplossing, geestelijk slopen die handel.
Ik heb niet zoveel van dr hier, zij heeft meer van mijquote:Op maandag 28 november 2011 09:02 schreef HSG het volgende:
Haar spullen op straat flikkeren en geen aandacht meer aan schenken.
Puntquote:
Ga langs, haal je spullen op. Eenmaal klaar leg een fiezuh vis op een plek waar ze het niet weet.quote:Op maandag 28 november 2011 09:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel van dr hier, zij heeft meer van mij
Ik heb een heleboel vrienden die in moeilijke tijden mij willen helpen om het recht te zetten. Ik kan uit ervaring spreken want mijn laatste ex ging vreemd namelijkquote:Op maandag 28 november 2011 09:02 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ts is gewoon verstandig en wil geen 3 broers achter zich aan.
Ik ben op het moment meer in de war, die woede komt nog welquote:Op maandag 28 november 2011 09:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb een heleboel vrienden die in moeilijke tijden mij willen helpen om het recht te zetten. Ik kan uit ervaring spreken want mijn laatste ex ging vreemd namelijkWoest is te zacht uitgedrukt, zo voelde ik mij.
quote:Op maandag 28 november 2011 09:05 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ga langs, haal je spullen op. Eenmaal klaar leg een fiezuh vis op een plek waar ze het niet weet.
HHIHIHIIHHIIH
Je spullen ophalen en alle contact verbreken.quote:Op maandag 28 november 2011 09:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel van dr hier, zij heeft meer van mij
Natuurlijk, voor de meeste Fokkers (w.o. ondergetekende) is de klacht van dit topic een luxeprobleemquote:
Ik twijfel aan verbrandenquote:Op maandag 28 november 2011 09:11 schreef HSG het volgende:
[..]
Je spullen ophalen en alle contact verbreken.
Oh ja... foto's, geschenkjes ect ect van de afgelopen 5 jaar bij de vuilnis flikkeren. Dan ben je er zo overheen.
Na woede komt verdriet.quote:Op maandag 28 november 2011 09:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben op het moment meer in de war, die woede komt nog wel
quote:Op maandag 28 november 2011 08:51 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Elke maand een week bloeden noem ik toch wel behoorlijk kapot. Stel dat je auto elke maand een week olie zou lekken
Ze heeft me vorige week nog een knuffeltje gegeven toen ze terug kwam uit disney. Daar was ze met hem geweest en aangezien het net uit was met zijn vriendin heb ik toestemming gegeven om haar mee te nemen. Blijkbaar ben ik nog echt dom ookquote:Op maandag 28 november 2011 09:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als TS het ook even filmt en post wel.
eeeuh...quote:Op maandag 28 november 2011 09:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Ze heeft me vorige week nog een knuffeltje gegeven toen ze terug kwam uit disney. Daar was ze met hem geweest en aangezien het net uit was met zijn vriendin heb ik toestemming gegeven om haar mee te nemen. Blijkbaar ben ik nog echt dom ook
Was het een pluche kameeltje?quote:Op maandag 28 november 2011 09:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Ze heeft me vorige week nog een knuffeltje gegeven toen ze terug kwam uit disney. Daar was ze met hem geweest en aangezien het net uit was met zijn vriendin heb ik toestemming gegeven om haar mee te nemen. Blijkbaar ben ik nog echt dom ook
Zo daar heeft hij dus even zijn mickey in haar muisje gelegd?quote:Op maandag 28 november 2011 09:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Wtfquote:Op maandag 28 november 2011 09:24 schreef renwan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 november 2011 09:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Gastquote:Op maandag 28 november 2011 09:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet persé, ik vertrouwde die jongen voor 100% dit had ik nooit zien aankomen.quote:
Het was toch een van je beste vrienden?quote:Op maandag 28 november 2011 09:26 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet persé, ik vertrouwde die jongen voor 100% dit had ik nooit zien aankomen.
Iedere jongen luistert eerder naar zijn pik dan zijn hoofd, dat weet jij dondersgoed.quote:Op maandag 28 november 2011 09:26 schreef renwan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 november 2011 09:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Hihi, je zei 'komen'.quote:Op maandag 28 november 2011 09:26 schreef renwan het volgende:
[..]
Daarom dus, 100% vertrouwen en aangezien hij echt iemand nodig had die mee ging heb ik er niet zo'n punt van gemaaktquote:Op maandag 28 november 2011 09:26 schreef HSG het volgende:
[..]
Het was toch een van je beste vrienden?
Die had ook niks door, ze kwam er gisteravond pas achterquote:Op maandag 28 november 2011 09:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]diezelfde ex die jou whatsappte, die al langer door had dat er iets speelde?
Maar ben je naïef ofzo?quote:Op maandag 28 november 2011 09:26 schreef renwan het volgende:
[..]
Dank!quote:Op maandag 28 november 2011 09:28 schreef JeMoeder het volgende:
Laten we nu niet de schuld op TS afschuiven. Hij is gewoon figuurlijk genaaid door zijn 'beste' vriend en letterlijk door zijn ex-hoer en ex-vriend.
Hij had iedereen al geprobeerd, hij was niet eens op haar gekomen het was dat een van onze vrienden zij dat hij haar anders mee kon nemenquote:Op maandag 28 november 2011 09:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ben je naïef ofzo?
Hij had ook gewoon met een vriend daar heen kunnen gaan hoor
Tevens gebruikt hij jouw (ex)vriendin als een rebound en vindt hij haar misschien niet eens echt leuk
Dit. Ik had als ik die gast vertrouwde ook precies zoals TS gehandeld.quote:Op maandag 28 november 2011 09:28 schreef JeMoeder het volgende:
Laten we nu niet de schuld op TS afschuiven. Hij is gewoon figuurlijk genaaid door zijn 'beste' vriend en letterlijk door zijn ex-hoer en ex-vriend.
dat maakt haar erg wanhopig en hem ookquote:Op maandag 28 november 2011 09:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Hij had iedereen al geprobeerd, hij was niet eens op haar gekomen het was dat een van onze vrienden zij dat hij haar anders mee kon nemen
Dat wel, nu maar snel proberen verder te gaanquote:Op maandag 28 november 2011 09:29 schreef Pharkus het volgende:
Ach je bent nu wel achter de ware aard van beide, dat is ook wat waard.
Nou, hij is nu in ieder geval in haar gekomen moet je maar denken.quote:Op maandag 28 november 2011 09:29 schreef renwan het volgende:
Hij had iedereen al geprobeerd, hij was niet eens op haar gekomen het was dat een van onze vrienden zij dat hij haar anders mee kon nemen
Bullshit.quote:Op maandag 28 november 2011 09:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Iedere jongen luistert eerder naar zijn pik dan zijn hoofd, dat weet jij dondersgoed.
Naja, 5 jaar van je leven vergooid met een achteraf gebleken kansloze kuthoer. Dat zou het mij niet waard zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 09:29 schreef Pharkus het volgende:
Ach je bent nu wel achter de ware aard van beide, dat is ook wat waard.
Oh, technisch gezien is het ook de schuld van "een van onze vrienden" dan heaquote:Op maandag 28 november 2011 09:29 schreef renwan het volgende:
[..]
De enige die genaaid is, is zijn ex. Ze heeft er nog van genoten ook.quote:Op maandag 28 november 2011 09:28 schreef JeMoeder het volgende:
Exact mijn gedachte, nooit met een ex/vriendin van een vriend van mequote:
Dat heeft ze nergens laten blijken.quote:Op maandag 28 november 2011 09:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
De enige die genaaid is, is zijn ex. Ze heeft er nog van genoten ook..
Ah kom opquote:Op maandag 28 november 2011 09:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
De enige die genaaid is, is zijn ex. Ze heeft er nog van genoten ook..
21, ik 23quote:Op maandag 28 november 2011 09:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Even voor de beeldvorming. Hoe oud is het meiske?
Die staan op een oude kapotte SDquote:
Dus zij had vanaf haar 16e al een relatie met jou? Niet gek dat ze vreemd gaat, nouja, seks had met iemand anders...quote:
17, bijna 5 jaar he. Ik ben ook bijna 24quote:Op maandag 28 november 2011 09:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus zij had vanaf haar 16e al een relatie met jou? Niet gek dat ze vreemd gaat, nouja, seks had met iemand anders...
Daarom juist, zij wilt nu meer uitgaan en van 't leven genieten zonder een vaste vriend?quote:Op maandag 28 november 2011 09:34 schreef renwan het volgende:
[..]
17, bijna 5 jaar he. Ik ben ook bijna 24
Ze wil met hem verderquote:Op maandag 28 november 2011 09:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daarom juist, zij wilt nu meer uitgaan en van 't leven genieten zonder een vaste vriend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |