Hij had iedereen al geprobeerd, hij was niet eens op haar gekomen het was dat een van onze vrienden zij dat hij haar anders mee kon nemenquote:Op maandag 28 november 2011 09:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ben je naïef ofzo?
Hij had ook gewoon met een vriend daar heen kunnen gaan hoor
Tevens gebruikt hij jouw (ex)vriendin als een rebound en vindt hij haar misschien niet eens echt leuk
Dit. Ik had als ik die gast vertrouwde ook precies zoals TS gehandeld.quote:Op maandag 28 november 2011 09:28 schreef JeMoeder het volgende:
Laten we nu niet de schuld op TS afschuiven. Hij is gewoon figuurlijk genaaid door zijn 'beste' vriend en letterlijk door zijn ex-hoer en ex-vriend.
dat maakt haar erg wanhopig en hem ookquote:Op maandag 28 november 2011 09:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Hij had iedereen al geprobeerd, hij was niet eens op haar gekomen het was dat een van onze vrienden zij dat hij haar anders mee kon nemen
Dat wel, nu maar snel proberen verder te gaanquote:Op maandag 28 november 2011 09:29 schreef Pharkus het volgende:
Ach je bent nu wel achter de ware aard van beide, dat is ook wat waard.
Nou, hij is nu in ieder geval in haar gekomen moet je maar denken.quote:Op maandag 28 november 2011 09:29 schreef renwan het volgende:
Hij had iedereen al geprobeerd, hij was niet eens op haar gekomen het was dat een van onze vrienden zij dat hij haar anders mee kon nemen
Bullshit.quote:Op maandag 28 november 2011 09:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Iedere jongen luistert eerder naar zijn pik dan zijn hoofd, dat weet jij dondersgoed.
Naja, 5 jaar van je leven vergooid met een achteraf gebleken kansloze kuthoer. Dat zou het mij niet waard zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 09:29 schreef Pharkus het volgende:
Ach je bent nu wel achter de ware aard van beide, dat is ook wat waard.
Oh, technisch gezien is het ook de schuld van "een van onze vrienden" dan heaquote:Op maandag 28 november 2011 09:29 schreef renwan het volgende:
[..]
De enige die genaaid is, is zijn ex. Ze heeft er nog van genoten ook.quote:Op maandag 28 november 2011 09:28 schreef JeMoeder het volgende:
Laten we nu niet de schuld op TS afschuiven. Hij is gewoon figuurlijk genaaid door zijn 'beste' vriend en letterlijk door zijn ex-hoer en ex-vriend.
Exact mijn gedachte, nooit met een ex/vriendin van een vriend van mequote:
Dat heeft ze nergens laten blijken.quote:Op maandag 28 november 2011 09:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
De enige die genaaid is, is zijn ex. Ze heeft er nog van genoten ook..
Ah kom opquote:Op maandag 28 november 2011 09:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
De enige die genaaid is, is zijn ex. Ze heeft er nog van genoten ook..
21, ik 23quote:Op maandag 28 november 2011 09:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Even voor de beeldvorming. Hoe oud is het meiske?
Die staan op een oude kapotte SDquote:
Dus zij had vanaf haar 16e al een relatie met jou? Niet gek dat ze vreemd gaat, nouja, seks had met iemand anders...quote:
17, bijna 5 jaar he. Ik ben ook bijna 24quote:Op maandag 28 november 2011 09:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus zij had vanaf haar 16e al een relatie met jou? Niet gek dat ze vreemd gaat, nouja, seks had met iemand anders...
Daarom juist, zij wilt nu meer uitgaan en van 't leven genieten zonder een vaste vriend?quote:Op maandag 28 november 2011 09:34 schreef renwan het volgende:
[..]
17, bijna 5 jaar he. Ik ben ook bijna 24
Ze wil met hem verderquote:Op maandag 28 november 2011 09:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daarom juist, zij wilt nu meer uitgaan en van 't leven genieten zonder een vaste vriend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |