Tijd om te fappen dusquote:Op maandag 28 november 2011 08:58 schreef Id_do_her het volgende:
Dat is pijnlijk, maar je hebt wel een vrije dag.
Ook al nietquote:Op maandag 28 november 2011 08:58 schreef dnbrainwash het volgende:
En die maat van je? Lekkere zusjes oid?
Ja mja, wie zegt dat diegene wel met TS wil? Slaan is vele malen gemakkelijker.quote:Op maandag 28 november 2011 08:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon iets beginnen met haar lekkerdere vriendin/zusje etc.
Dit dus. TS is pussy en onderneemt nietsquote:Op maandag 28 november 2011 08:59 schreef o.us het volgende:
Nogmaals, ik had allang die 2 in elkaar getyft en had stoelen en tafels naar hun idiote koppen gegooid.
Die dus, nee ik zorg wel voor wat meer emotionele schade bij beidequote:
Geweld is zo'n primitieve oplossing, geestelijk slopen die handel.quote:Op maandag 28 november 2011 08:59 schreef coban het volgende:
[..]
Ja mja, wie zegt dat diegene wel met TS wil? Slaan is vele malen gemakkelijker.
Dat zijn pas oplossingenquote:Op maandag 28 november 2011 09:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Geweld is zo'n primitieve oplossing, geestelijk slopen die handel.
Godverquote:Op maandag 28 november 2011 09:00 schreef zarGon het volgende:
[..]. Ja, fantaseer maar een eind weg hoe die twee elkander neuken.
Dat ze 'laat' thuis kwam, en dat je daarna in zijn prutje zat te roeren met je staaf.quote:
Ts is gewoon verstandig en wil geen 3 broers achter zich aan.quote:Op maandag 28 november 2011 09:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Als zij mij bedriegt boeit het echt geen ene tering, weet je dat?
Ik weet wanneer het gebeurd is en ben er daarna gelukkig niet meer overheen geweestquote:Op maandag 28 november 2011 09:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat ze 'laat' thuis kwam, en dat je daarna in zijn prutje zat te roeren met je staaf.
Daar heb je een punt. Eerst geestelijk kwellen, en daarna rammen. Of andersom.quote:Op maandag 28 november 2011 09:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Geweld is zo'n primitieve oplossing, geestelijk slopen die handel.
Ik heb niet zoveel van dr hier, zij heeft meer van mijquote:Op maandag 28 november 2011 09:02 schreef HSG het volgende:
Haar spullen op straat flikkeren en geen aandacht meer aan schenken.
Puntquote:
Ga langs, haal je spullen op. Eenmaal klaar leg een fiezuh vis op een plek waar ze het niet weet.quote:Op maandag 28 november 2011 09:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel van dr hier, zij heeft meer van mij
Ik heb een heleboel vrienden die in moeilijke tijden mij willen helpen om het recht te zetten. Ik kan uit ervaring spreken want mijn laatste ex ging vreemd namelijkquote:Op maandag 28 november 2011 09:02 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ts is gewoon verstandig en wil geen 3 broers achter zich aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |