Dat ze 'laat' thuis kwam, en dat je daarna in zijn prutje zat te roeren met je staaf.quote:
Ts is gewoon verstandig en wil geen 3 broers achter zich aan.quote:Op maandag 28 november 2011 09:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Als zij mij bedriegt boeit het echt geen ene tering, weet je dat?
Ik weet wanneer het gebeurd is en ben er daarna gelukkig niet meer overheen geweestquote:Op maandag 28 november 2011 09:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat ze 'laat' thuis kwam, en dat je daarna in zijn prutje zat te roeren met je staaf.
Daar heb je een punt. Eerst geestelijk kwellen, en daarna rammen. Of andersom.quote:Op maandag 28 november 2011 09:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Geweld is zo'n primitieve oplossing, geestelijk slopen die handel.
Ik heb niet zoveel van dr hier, zij heeft meer van mijquote:Op maandag 28 november 2011 09:02 schreef HSG het volgende:
Haar spullen op straat flikkeren en geen aandacht meer aan schenken.
Puntquote:
Ga langs, haal je spullen op. Eenmaal klaar leg een fiezuh vis op een plek waar ze het niet weet.quote:Op maandag 28 november 2011 09:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel van dr hier, zij heeft meer van mij
Ik heb een heleboel vrienden die in moeilijke tijden mij willen helpen om het recht te zetten. Ik kan uit ervaring spreken want mijn laatste ex ging vreemd namelijkquote:Op maandag 28 november 2011 09:02 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ts is gewoon verstandig en wil geen 3 broers achter zich aan.
Ik ben op het moment meer in de war, die woede komt nog welquote:Op maandag 28 november 2011 09:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb een heleboel vrienden die in moeilijke tijden mij willen helpen om het recht te zetten. Ik kan uit ervaring spreken want mijn laatste ex ging vreemd namelijkWoest is te zacht uitgedrukt, zo voelde ik mij.
quote:Op maandag 28 november 2011 09:05 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ga langs, haal je spullen op. Eenmaal klaar leg een fiezuh vis op een plek waar ze het niet weet.
HHIHIHIIHHIIH
Je spullen ophalen en alle contact verbreken.quote:Op maandag 28 november 2011 09:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel van dr hier, zij heeft meer van mij
Natuurlijk, voor de meeste Fokkers (w.o. ondergetekende) is de klacht van dit topic een luxeprobleemquote:
Ik twijfel aan verbrandenquote:Op maandag 28 november 2011 09:11 schreef HSG het volgende:
[..]
Je spullen ophalen en alle contact verbreken.
Oh ja... foto's, geschenkjes ect ect van de afgelopen 5 jaar bij de vuilnis flikkeren. Dan ben je er zo overheen.
Na woede komt verdriet.quote:Op maandag 28 november 2011 09:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben op het moment meer in de war, die woede komt nog wel
quote:Op maandag 28 november 2011 08:51 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Elke maand een week bloeden noem ik toch wel behoorlijk kapot. Stel dat je auto elke maand een week olie zou lekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |