En dan vliegen we er al 20 standaard uit, vaak ook nog onnodigquote:Op maandag 28 november 2011 14:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk bij de kwartfinales eigenlijk ja
Wou net zeggen, het gejank is er weerquote:Op maandag 28 november 2011 13:28 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn de klooiers in de marge nu nog steeds hierAlweer deze discussie, priceless.
Met hun gevallen topclubje, lolzers
Dan hebben we een probleem ja.. onze keeper kreeg wel geteld 1x de bal bij een medespeler vanuit de uittrap. Ik heb er op zitten letten want het viel me al heel lang op, hij doet er dan ook eerst 5 a 10min over om iederene naar voren te coachen om vervolgens die bal in te leverenquote:Op maandag 28 november 2011 16:12 schreef Buitendam het volgende:
Wat sommige Feyenoorders (de "boehoe subsidieclubje oneerlijk" Feyenoorders sla ik regelmatig over) zeggen over onze verdediging klopt wel, natuurlijk. Als ze die aan de rand van de zestien vastzetten dwingen ze PSV de lange bal te spelen. Tegen Ajax lieten ze goed zien dat ze dit beheersen, dus ik kan me voorstellen dat Koeman daar zijn tactiek begint.
Ja dit dus, andere clubs hebben hun troep al veel eerder verkocht.quote:Op maandag 28 november 2011 12:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
We waren de laatste die nog geen hulp van de gemeente hadden gehadAltijd een mooie discussie
bovendien verdient de gemeente op dit plan.
't Is een aardige mandekker die zich steeds mee begint te bewijzen, maar opbouwend is het een drama. Nog steeds. Manolev speelt ook niet onaardig, weet alleen zijn energie nog niet helemaal goed te verdelen. En hij moet niet meer voorzetten. Nooit meer!quote:Op maandag 28 november 2011 16:46 schreef Doublepain het volgende:
Marcelo speelt de laatste tijd steeds beter, gewoon een stijgende lijn. Ondanks alle kritiek, gewoon doorzetten![]()
nu manolev nog
In de eerste 2 wedstrijden van Matavz gaf hij tot 2 keer toe een goede voorzet die zo gekopt kon worden door Matavz, dus ik had hoop dat hij de ideale voorgever van Matavz zou worden.. maar die 2x waren schijnbaar incidentenquote:Op maandag 28 november 2011 16:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
't Is een aardige mandekker die zich steeds mee begint te bewijzen, maar opbouwend is het een drama. Nog steeds. Manolev speelt ook niet onaardig, weet alleen zijn energie nog niet helemaal goed te verdelen. En hij moet niet meer voorzetten. Nooit meer!
Welke precies? Ik zie er meerderequote:Op maandag 28 november 2011 17:35 schreef LudoSanders het volgende:
Godver, ik ging kapot om deze post.
quote:Op maandag 28 november 2011 17:35 schreef LudoSanders het volgende:
Klote dat die link niet telefoon ondersteunend isquote:Op maandag 28 november 2011 17:35 schreef LudoSanders het volgende:
Dat is helemaal geen kanslozenforum. Daar zitten de mensen die binnen de supporters wat voorstellen met z'n allen over voetbal te praten. Dat ze daar niet zitten te wachten op een stel trollers en zuigers begrijp ik maar al te goed. Daar heb je pagina na pagina inhoudelijke discussies over voetbal en tactieken, dat lukt hier een post of 6 voor er weer een bijdehandje met z'n grafsmoel tussen meent te moeten komen.quote:Op maandag 28 november 2011 19:54 schreef Stevenzenl het volgende:
Hahahahaha ik had hem ook al gezien, wat een held die postert!
Neemt niet weg dat psv.netwerk.to wordt beheert door een stelletje autoritaire baasjes die zelfs voor mafkees al "gele-kaarten" gaan geven. Om de drie posts heb ik er weer ééntje, maar zelfs 8x geel is nog geen rood(ban dus).
Wat een kanslozenforum
Blijkt dat ze er verstand van hebbenquote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen kanslozenforum. Daar zitten de mensen die binnen de supporters wat voorstellen met z'n allen over voetbal te praten. Dat ze daar niet zitten te wachten op een stel trollers en zuigers begrijp ik maar al te goed. Daar heb je pagina na pagina inhoudelijke discussies over voetbal en tactieken, dat lukt hier een post of 6 voor er weer een bijdehandje met z'n grafsmoel tussen meent te moeten komen.
Ik volg je niet, geloof ik?quote:Op maandag 28 november 2011 22:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Blijkt dat ze er verstand van hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |