nou heb je zijn hart gebroken...quote:
Dat is vrij normaal voor iemand met een IQ boven de 100.quote:
pfff.....quote:Op donderdag 1 december 2011 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal voor iemand met een IQ boven de 100.
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal voor iemand met een IQ boven de 100.
Ditquote:Op donderdag 1 december 2011 23:47 schreef picodealion het volgende:
Als je FF1's filmsmaak een beetje kent zie je de ironie.
Trots dat je z'n naam nu wel kent?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het vlees snijden.
Dyon, is het wel een bekende naam? Net iets bekender dan Adewale Akinnioye-Agbaje?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:02 schreef picodealion het volgende:
Deze neger maar ff gegoogled, nooit van gehoord.
Kenner, kenner...quote:Op donderdag 1 december 2011 21:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoor hier veel goede dingen over, wat zeggen de kenners hier? (film van Godard dus)
Er zijn er wel, maar bij de meesten is 't echt een strijd om er doorheen te raken. Bande à part vond ik wel leuk, net als de meeste Truffauts, al was Jules et Jim ook weer zo'n lijdensweg.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zijn er echt helemaal geen Nouvelle Vague films die je leuk vind Saint?
Niet zo in hokjes denken, SoK.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
De kans dat ik een nouvelle vague film leuk ga vinden, is dan ook vrij klein. Daar waar de kans dat ik een Italiaanse neo-realistische film leuk ga vinden, dan weer erg groot is en de kans dat ik Italiaans surrealisme trek volledig onbestaande is
Dat heb ik met "hilarische" Turkse komedies die hoog gewaardeerd worden op IMDb.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
Bollywood films zijn zo ongeveer het enige waar ik mezelf niet eens zover kan krijgen om zo'n film te starten
Hmm die heb ik tot nu toe ook vrij rigoureus genegeerdquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat heb ik met "hilarische" Turkse komedies die hoog gewaardeerd worden op IMDb.
Ugh inderdaad, die hele Hababam Sinifi serie ga ik echt nooit aan beginnenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat heb ik met "hilarische" Turkse komedies die hoog gewaardeerd worden op IMDb.
"Spotnet opstart"quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ugh inderdaad, die hele Hababam Sinifi serie ga ik echt nooit aan beginnen.
Waarom is het aangepast dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:52 schreef Asap het volgende:
Staat mooier en volgens mij zijn beide manieren net zo makkelijk
Ik kan er maar 1 voor je bedenken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:59 schreef Mainport het volgende:
Ik heb er vorig jaar ook drie gewonnen
Naar wie?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:02 schreef Mainport het volgende:
Dat kan niet de award voor grootste valsspeler zijn want die gaat al naar iemand anders
don't feed the troll!quote:
Dat Nintendo spel van vroeger was wel leukquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:03 schreef DragonFodder het volgende:
Yogi bear is trouwens een kutfilm. Dat vond het 5 jarig zoontje van een vriend van me ook.
Ik zou het wel wetenquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:33 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Italië al exotisch genoeg voor haar.
[..]
Maar er is iets geks... Ellen Page staat ertussen.
Van die 10 wel degene die me het minst doet, jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:33 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Italië al exotisch genoeg voor haar.
[..]
Maar er is iets geks... Ellen Page staat ertussen.
Ik vind haar ook niet zo denderend...quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:37 schreef Robby87 het volgende:
Zelf heb ik het minst met Kidman, maar dat is vloeken in de kerk hier geloof ik.
[fanmodus]Veel ergerquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:37 schreef Robby87 het volgende:
Zelf heb ik het minst met Kidman, maar dat is vloeken in de kerk hier geloof ik.
Vergeef ons, zal het testosteron-gehalte zijnquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
[fanmodus]Veel erger[/fanmodus] Ik vind dan weer weinig aan Page
24quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Standen t/m november zijn bijgewerkt: [FOK! MOVIE TRIVIA] November 2011 Deel 22
Vrouwen zijn volgens mij altijd in voor drama.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Je moet wel in de mood zijn voor een beetje drama.
Had je melancholia gezien? Zo ja, wat vond je ervan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:55 schreef picodealion het volgende:
Tot nu toe vind ik het meeste van Von Trier goed of geweldig, dus ik ben benieuwd. Volgende week dan maar. Sowieso voor het eind van het jaar, want dan wil ik mijn watchlist geleegd hebben.
Even gecheckt, en van wat ik heb gezien:quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:57 schreef Robby87 het volgende:
Zoveel heeft hij er nu toch ook weer niet gemaakt?
Ik ergerde me aan de cameravoering, zo vervelend. Enige shots die ik mooi vond waren de overhead met die paarden, voor de rest viel het voor mij allemaal in de categorie Lars von Trierinc..quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:57 schreef picodealion het volgende:
Best okay. Erg mooi, interessant verhaal en vooral een erg indrukwekkend einde. Halverwege duurde hij me alleen veel te lang, en ik ergerde me dood aan Dunst. Later werd dat gelukkig wel weer beter.
Ik ben zelfs nog een tweede keer gegaan om te zien of, met de wetenschap dat het prachtig eindigt, de rest van de film ook beter te pruimen is. Dat was het niet. Uiteindelijke oordeel was een 7.
Neequote:Op vrijdag 2 december 2011 23:44 schreef picodealion het volgende:
Niemand aanwezig die Vlaamse cinema kijkt?
Nederlandse films zijn dan ook (bijna) altijd een hoopje baggerquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:51 schreef picodealion het volgende:
Zitten goede films bij hoor. Veel beter dan Nederland vind ik.
Wat valt er allemaal onder commerciële troep?quote:Op zondag 4 december 2011 16:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als je alleen de commerciële troep kijkt (met lokale bekendheden), dan produceren alle landen alleen maar bagger.
Films die enkel gemaakt worden met de bedoeling winst te maken, zonder ook maar de geringste artistieke insteek. Tuurlijk is commercie altijd een factor, maar er is een verschil tussen enerzijds een afgewerkt product zo goed mogelijk proberen te verkopen of anderzijds al met de verkoop bezig te zijn terwijl men nog aan de film moet beginnen.quote:Op zondag 4 december 2011 18:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat valt er allemaal onder commerciële troep?
ik denk dat dat maar zo lijkt omdat je meer van die nederlandse "rotzooi" te zien krijgt. De "rotzooi" uit het buitenland word eruit gefilterd, dat komt de grens niet over. (Of tenminste minder snel)quote:Op zondag 4 december 2011 19:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Al moet ik toegeven dat die goedkope ondingen wel iets talrijker lijken te zijn in Nederland dan in sommige andere landen. Desondanks moet je overal door de prullen heen kijken om de kwaliteit te zien en vind ik dat de Nederlandse filmindustrie het best goed doet. De Nederlandse TV-industrie daarentegen, die vind ik wel erbarmelijk (voor zover ik er zicht op heb), maar dat kan komen door mijn haat voor de reality/uitlach-televisie waarvan Nederland 1 van de bakermatten is.
Ik hoop niet dat je Fok! Ziet als een repesentief beeld voor Nederland, zo erg is het hier ook weer niet!quote:Op zondag 4 december 2011 19:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben Belg, ik krijg (vooral door FOK!) meer zicht op Nederland dat ik soms zou willen en dingen als Pizza Maffia, I Love Dries of Gangsterboys worden hier echt niet gemaakt.
Of je moet al naar een film van K3 of Kabouter Plop gaan zoeken en zelfs die zijn, aangezien ze enkel voor kinderen zijn bestemd, best nog acceptabel.
Mwa, Franse films sijpelen nogal snel naar hier door, vooral door die wannabe-Fransen die hier in het zuiden van het land wonen. En een paar grote bioscoopgroepen zijn in Franse handen, waardoor ze hier ook veel vaker Franse films draaien.quote:Op zondag 4 december 2011 19:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Nee, misschien in België niet, maar in Duitsland en Engeland vast en zeker wel. Frankrijk vast ook wel. En ik kan me niet voorstellen dat je die allemaal kent?
tis maar wat je troep noemt. Ik denk dat een pizzamaffia meer troep is dan Abe Lincoln VH. In mijn ogen tenminste...quote:Op zondag 4 december 2011 19:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zit dyon net nog een betoog te houden dat we niet zoveel troep zien uit het buitenland en dan komen jullie hier weer mee
Ja dat met die franse films kan ik me indenken in een 2talig land. Of je nou wel of niet in het franstalige deel woont je krijgt er toch wel mee te maken.quote:Op zondag 4 december 2011 19:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mwa, Franse films sijpelen nogal snel naar hier door, vooral door die wannabe-Fransen die hier in het zuiden van het land wonen. En een paar grote bioscoopgroepen zijn in Franse handen, waardoor ze hier ook veel vaker Franse films draaien.
En ik gebruik reacties op internet sowieso niet om ergens een beeld van te scheppen. Films als Costa en Shouf Shouf Habibi! heb ik (helaas) zelf gezien.
quote:Op zondag 4 december 2011 19:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zit dyon net nog een betoog te houden dat we niet zoveel troep zien uit het buitenland en dan komen jullie hier weer mee
De vorige dat ik iets dergelijks vroeg, werd Alexis Texas ook snel geraden. Sneller dan het meestal duurt om Angela Lansbury te herkennenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |