Waarom is het aangepast dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:52 schreef Asap het volgende:
Staat mooier en volgens mij zijn beide manieren net zo makkelijk
Ik kan er maar 1 voor je bedenken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:59 schreef Mainport het volgende:
Ik heb er vorig jaar ook drie gewonnen
Naar wie?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:02 schreef Mainport het volgende:
Dat kan niet de award voor grootste valsspeler zijn want die gaat al naar iemand anders
don't feed the troll!quote:
Dat Nintendo spel van vroeger was wel leukquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:03 schreef DragonFodder het volgende:
Yogi bear is trouwens een kutfilm. Dat vond het 5 jarig zoontje van een vriend van me ook.
Ik zou het wel wetenquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:33 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Italië al exotisch genoeg voor haar.
[..]
Maar er is iets geks... Ellen Page staat ertussen.
Van die 10 wel degene die me het minst doet, jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:33 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Italië al exotisch genoeg voor haar.
[..]
Maar er is iets geks... Ellen Page staat ertussen.
Ik vind haar ook niet zo denderend...quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:37 schreef Robby87 het volgende:
Zelf heb ik het minst met Kidman, maar dat is vloeken in de kerk hier geloof ik.
[fanmodus]Veel ergerquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:37 schreef Robby87 het volgende:
Zelf heb ik het minst met Kidman, maar dat is vloeken in de kerk hier geloof ik.
Vergeef ons, zal het testosteron-gehalte zijnquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
[fanmodus]Veel erger[/fanmodus] Ik vind dan weer weinig aan Page
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |