Dat is vrij normaal voor iemand met een IQ boven de 100.quote:
pfff.....quote:Op donderdag 1 december 2011 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal voor iemand met een IQ boven de 100.
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal voor iemand met een IQ boven de 100.
Ditquote:Op donderdag 1 december 2011 23:47 schreef picodealion het volgende:
Als je FF1's filmsmaak een beetje kent zie je de ironie.
Trots dat je z'n naam nu wel kent?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het vlees snijden.
Dyon, is het wel een bekende naam? Net iets bekender dan Adewale Akinnioye-Agbaje?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:02 schreef picodealion het volgende:
Deze neger maar ff gegoogled, nooit van gehoord.
Kenner, kenner...quote:Op donderdag 1 december 2011 21:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoor hier veel goede dingen over, wat zeggen de kenners hier? (film van Godard dus)
Er zijn er wel, maar bij de meesten is 't echt een strijd om er doorheen te raken. Bande à part vond ik wel leuk, net als de meeste Truffauts, al was Jules et Jim ook weer zo'n lijdensweg.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zijn er echt helemaal geen Nouvelle Vague films die je leuk vind Saint?
Niet zo in hokjes denken, SoK.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
De kans dat ik een nouvelle vague film leuk ga vinden, is dan ook vrij klein. Daar waar de kans dat ik een Italiaanse neo-realistische film leuk ga vinden, dan weer erg groot is en de kans dat ik Italiaans surrealisme trek volledig onbestaande is
Dat heb ik met "hilarische" Turkse komedies die hoog gewaardeerd worden op IMDb.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
Bollywood films zijn zo ongeveer het enige waar ik mezelf niet eens zover kan krijgen om zo'n film te starten
Hmm die heb ik tot nu toe ook vrij rigoureus genegeerdquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat heb ik met "hilarische" Turkse komedies die hoog gewaardeerd worden op IMDb.
Ugh inderdaad, die hele Hababam Sinifi serie ga ik echt nooit aan beginnenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat heb ik met "hilarische" Turkse komedies die hoog gewaardeerd worden op IMDb.
"Spotnet opstart"quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ugh inderdaad, die hele Hababam Sinifi serie ga ik echt nooit aan beginnen.
Waarom is het aangepast dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:52 schreef Asap het volgende:
Staat mooier en volgens mij zijn beide manieren net zo makkelijk
Ik kan er maar 1 voor je bedenken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:59 schreef Mainport het volgende:
Ik heb er vorig jaar ook drie gewonnen
Naar wie?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:02 schreef Mainport het volgende:
Dat kan niet de award voor grootste valsspeler zijn want die gaat al naar iemand anders
don't feed the troll!quote:
Dat Nintendo spel van vroeger was wel leukquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:03 schreef DragonFodder het volgende:
Yogi bear is trouwens een kutfilm. Dat vond het 5 jarig zoontje van een vriend van me ook.
Ik zou het wel wetenquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:33 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Italië al exotisch genoeg voor haar.
[..]
Maar er is iets geks... Ellen Page staat ertussen.
Van die 10 wel degene die me het minst doet, jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:33 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Italië al exotisch genoeg voor haar.
[..]
Maar er is iets geks... Ellen Page staat ertussen.
Ik vind haar ook niet zo denderend...quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:37 schreef Robby87 het volgende:
Zelf heb ik het minst met Kidman, maar dat is vloeken in de kerk hier geloof ik.
[fanmodus]Veel ergerquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:37 schreef Robby87 het volgende:
Zelf heb ik het minst met Kidman, maar dat is vloeken in de kerk hier geloof ik.
Vergeef ons, zal het testosteron-gehalte zijnquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
[fanmodus]Veel erger[/fanmodus] Ik vind dan weer weinig aan Page
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |