24quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Standen t/m november zijn bijgewerkt: [FOK! MOVIE TRIVIA] November 2011 Deel 22
Vrouwen zijn volgens mij altijd in voor drama.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Je moet wel in de mood zijn voor een beetje drama.
Had je melancholia gezien? Zo ja, wat vond je ervan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:55 schreef picodealion het volgende:
Tot nu toe vind ik het meeste van Von Trier goed of geweldig, dus ik ben benieuwd. Volgende week dan maar. Sowieso voor het eind van het jaar, want dan wil ik mijn watchlist geleegd hebben.
Even gecheckt, en van wat ik heb gezien:quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:57 schreef Robby87 het volgende:
Zoveel heeft hij er nu toch ook weer niet gemaakt?
Ik ergerde me aan de cameravoering, zo vervelend. Enige shots die ik mooi vond waren de overhead met die paarden, voor de rest viel het voor mij allemaal in de categorie Lars von Trierinc..quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:57 schreef picodealion het volgende:
Best okay. Erg mooi, interessant verhaal en vooral een erg indrukwekkend einde. Halverwege duurde hij me alleen veel te lang, en ik ergerde me dood aan Dunst. Later werd dat gelukkig wel weer beter.
Ik ben zelfs nog een tweede keer gegaan om te zien of, met de wetenschap dat het prachtig eindigt, de rest van de film ook beter te pruimen is. Dat was het niet. Uiteindelijke oordeel was een 7.
Neequote:Op vrijdag 2 december 2011 23:44 schreef picodealion het volgende:
Niemand aanwezig die Vlaamse cinema kijkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |