ik haat niet ik constateerdequote:Op maandag 28 november 2011 00:00 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die haten over de NB die 1 minuut te vroeg is
Neee joh, ik denk laat ik het even in detail gaan vertellen hoe 'te vroeg' hij wasquote:Op maandag 28 november 2011 00:00 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nou is toch te vroeg of niet? hou je adem zo lang maar eens in dan
ee ik kan niet dm'en maar een gast stuurt mij steeds dm's met vage links er in ik klik er niet op, maar kan daar ff na gekeken worden!? username: tek9quote:
Wij hebben wel meer geheimpjesquote:Op maandag 28 november 2011 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja tenminste denk ikOverigens staan er enkele gevoelige in, maar ik vertrouw je
Wil je 't uitmaken?quote:Op maandag 28 november 2011 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vertel mij meer.quote:Op maandag 28 november 2011 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Over je tepels heen wrijven meisjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor dit geweldige adviesquote:Op maandag 28 november 2011 00:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Over je tepels heen wrijven meisje
quote:Op maandag 28 november 2011 00:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Over je tepels heen wrijven meisjeDie zijn door de kou vast al goed stijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha iemand met meer notes dan dat ik hebquote:
3uur geleden ging je al slapenquote:Op maandag 28 november 2011 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dag lieve tsjobannie. Slaap zacht straks
Ik lig dus ook al 3 uur lang wakker in bedquote:Op maandag 28 november 2011 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
3uur geleden ging je al slapen
Ja een beetje wel maar het geeft niet hoorquote:Op maandag 28 november 2011 00:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pas nadat ik het postte besefte ik hoe ongelofelijk gay dat klonk
BBQ mod?quote:Op maandag 28 november 2011 00:10 schreef BBQSausage het volgende:
Hier verder dus; [nachtbagger] Met slowchat!
Jij bent gewoon jelly dat ze niet tegen jou lieve tsjobannie zeiquote:Op maandag 28 november 2011 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
3uur geleden ging je al slapen
gelukkig zegt ze dat niet tegen mij neequote:Op maandag 28 november 2011 00:17 schreef coban het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jelly dat ze niet tegen jou lieve tsjobannie zei
Hhaah okee hier moest ik echt van lachen hahaquote:Op maandag 28 november 2011 00:17 schreef Rezania het volgende:
Oh god, ik ben in nachtbagger, krijg nou wat.
Kut tabbladen.
quote:Op maandag 28 november 2011 00:26 schreef coban het volgende:
Omg nu kunnen we elkaar de hele dag liefdesberichten sturen
Als je daarin een beetje van de feeststemming weet over te brengen wel, anders hoeft het niet zo..quote:
nou dan niet asl het zo moetquote:Op maandag 28 november 2011 00:30 schreef Hidz het volgende:
[..]
Als je daarin een beetje van de feeststemming weet over te brengen wel, anders hoeft het niet zo..
Wil je hem aan het huilen krijgen?quote:
die is oudquote:Op maandag 28 november 2011 01:07 schreef Meloewa het volgende:
Wat vinden jullie van die nieuwe msn 2010 dus?
ik vind kut.
quote:Op maandag 28 november 2011 01:12 schreef meowingtons het volgende:
Gaat niet zo snel vannacht of wel?
geen probleem.quote:Op maandag 28 november 2011 01:13 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Er hing veel in R49 rond... daar gaat/ging het wel snel
is goed 100% geen kloon!quote:Op maandag 28 november 2011 01:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
IK [ afbeelding ] EEN KLOONSCAN!
ik vertrouw yvonne niet in deze.quote:Op maandag 28 november 2011 01:37 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
JE [ afbeelding ] SCHULDIG TOT HET TEGENDEEL BEWEZEN IS!
quote:Op maandag 28 november 2011 01:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik vertrouw yvonne niet in deze.
Is wat voor Meloewa danquote:Op maandag 28 november 2011 02:06 schreef Zweetteef het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_november_2011.html
wat een domme mensen allemaal![]()
waarom doe jij stom tegen mij en noem je me big, zomaarquote:
omdat ik van je houquote:Op maandag 28 november 2011 02:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
waarom doe jij stom tegen mij en noem je me big, zomaar
ik ook van jou dus doe ook lief dan doe ik het ook en scheld me zeker niet zomaar uit voor een vuile bigquote:
Oke schatje. Ik heb je liefquote:Op maandag 28 november 2011 02:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik ook van jou dus doe ook lief dan doe ik het ook en scheld me zeker niet zomaar uit voor een vuile big
quote:Op maandag 28 november 2011 02:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oke schatje. Ik heb je lief
big love
wow ik jou ook! nu ben ik verliefd op je aan het worden dank je wel je doet iets met me emotiesquote:Op maandag 28 november 2011 02:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oke schatje. Ik heb je lief
big love
ik weet het ik maak je helemaal gek heb daar niks voor nodigquote:Op maandag 28 november 2011 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
wow ik jou ook! nu ben ik verliefd op je aan het worden dank je wel je doet iets met me emoties
want?quote:Op maandag 28 november 2011 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
zweetteef haat ik nog steeds wel trouwens een beetje
da stromme dagboek en zo, slaat nergens opquote:
wat dan goede users krijgen dat gewoonquote:Op maandag 28 november 2011 02:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
da stromme dagboek en zo, slaat nergens op
oh oké zoooquote:Op maandag 28 november 2011 02:29 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
niks, maar gewoon reden weten toch
ze is onzekerquote:
Je typt het fout zweetteef het is jij vindt ...even de ''slimme'' uithangen.quote:
ik had een 3 voor spellingquote:Op maandag 28 november 2011 02:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je typt het fout zweetteef het is jij vindt ...even de ''slimme'' uithangen.
Ik heb geen idee ben je lief? en vind je mij lief?
anders vind ik je ene kutwijf
ik vindt? dat kan ik niet serieus nemen meidt ik vindt jouw wel hele liefu meidquote:Op maandag 28 november 2011 02:34 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik had een 3 voor spelling![]()
maar ik vindt jouw fantastisch !
kut en daar had ik ook nog over nagedacht met looptquote:Op maandag 28 november 2011 02:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik vindt? dat kan ik niet serieus nemen meidt ik vindt jouw wel hele liefu meid
Oeioei.. hoelaat moet jij morgen opstaan.quote:Op maandag 28 november 2011 02:36 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
kut en daar had ik ook nog over nagedacht met loopt![]()
Oh meid.... vrij...... je maakt me te jaloers.quote:Op maandag 28 november 2011 02:37 schreef Zweetteef het volgende:
ik ben vrij morgen![]()
![]()
is het dan geen tijd om te slapen?>
haha oke succesquote:Op maandag 28 november 2011 02:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oh meid.... vrij...... je maakt me te jaloers.
Ja maar ik heb hele weekend laat naar bed gegaan en dus ook lang in bed gelegen verfuckt ritme je weet .. maar ja ik ga nu beneden eten en dan eventjes tv en dan proberen te slapen in alle rust
fok ze!
die wijven hier zijn mad as fuck manquote:
Welke ben jij dan?quote:
Zweetteef is wel lief hoorquote:Op maandag 28 november 2011 02:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
die wijven hier zijn mad as fuck man
quote:
heb je zelf gedaan door je stomme dagboektopic, daarvoor mocht ik je wel maar al die onzin slaat nergens op. Alsof mensen het lezenquote:
het is dicht omdat ik geband was! ! En morgen is ie weer open hoor!!! En veel lezen het dus jaloerse boyquote:Op maandag 28 november 2011 03:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
heb je zelf gedaan door je stomme dagboektopic, daarvoor mocht ik je wel maar al die onzin slaat nergens op. Alsof mensen het lezenEn nu is het nog dicht ook
ik krijg nog liever kattenaidsquote:Op maandag 28 november 2011 03:18 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
het is dicht omdat ik geband was! ! En morgen is ie weer open hoor!!! En veel lezen het dus jaloerse boy
aaaww jaloerse babyquote:Op maandag 28 november 2011 03:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik krijg nog liever kattenaids
Jaloers op wat danquote:
Ja, omdat jij dat krijgt terwijl er mensen op FOK! zijn die daar veel meer recht op hebben op basis van de leuke topics die ze openen of puike manier van schrijven. Die van jou staan alleen niet-boeiende verhalen in . Zoals ik was op tentamen en de bus was te laatquote:Op maandag 28 november 2011 03:20 schreef Zweetteef het volgende:
Je haat mij dus om dat dagboek topic___________!!!
pas maar opquote:Op maandag 28 november 2011 03:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jaloers op wat dan![]()
Ik gun iedereen zijn succes, zelfs die homo van een Steven.
i am specialquote:Op maandag 28 november 2011 03:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja, omdat jij dat krijgt terwijl er mensen op FOK! zijn die daar veel meer recht op hebben op basis van de leuke topics die ze openen of puike manier van schrijven. Die van jou staan alleen niet-boeiende verhalen in . Zoals ik was op tentamen en de bus was te laat![]()
Dat ben je dus niet. Je hebt alleen dat topic maar er staat niets boeiends in verder.quote:
tuurlijk ben ik special ik.krijg dat topic tochquote:Op maandag 28 november 2011 03:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat ben je dus niet. Je hebt alleen dat topic maar er staat niets boeiends in verder.
Als ik koning van china ben dan blijf ik ook dezelfde irritante Stokstaart van FOK!.
Poep = poep
En waarom ben je speciaal dan?quote:Op maandag 28 november 2011 03:29 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
tuurlijk ben ik special ik.krijg dat topic toch
omdat ik eigen topic heb!quote:Op maandag 28 november 2011 03:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En waarom ben je speciaal dan?
en gebanned wasquote:Op maandag 28 november 2011 03:32 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
omdat ik eigen topic heb!
Knap ben!
Rijk ben!
Swagg heb!
ik geef geen neuk!quote:Op maandag 28 november 2011 03:35 schreef Stokstaart het volgende:
Nouja veel plezier met je lauwe topic. Zou zeggen zet een keer iets boeiends daar zodat mensen je gaan lezen anders komt er straks niemand meer.
quote:
Mijn bron zegt iets andersquote:Op maandag 28 november 2011 03:42 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
haaha dacht ik al omdat ik geen kloon ben! ! Hihi jammer #swagg
hhaah dit zijn echt basisschool dingenquote:
ik probeer het maar is moelijk je weet zlef met je e- peenus door de helfquote:Op maandag 28 november 2011 03:54 schreef Stokstaart het volgende:
Je speelt je rol best aardig, ga zo door meid
oke nu kun je wel stopen met het doen dat je iets weet maar niets weet want je moeder trapt hier niet eens inquote:
/carequote:Op maandag 28 november 2011 04:00 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zeg niks hoor, no worries lieverd
WAT THE FUCK IK BEN GEEN KLOON! !!!!quote:Op maandag 28 november 2011 04:02 schreef mootie het volgende:
Het zou ook best triest zijn als iemand zo oeverloos lang en debiel mag baggeren, terwijl men weet dat het een kloon is
tenzij he......quote:Op maandag 28 november 2011 04:02 schreef mootie het volgende:
Het zou ook best triest zijn als iemand zo oeverloos lang en debiel mag baggeren, terwijl men weet dat het een kloon is
Slangenkuil hier jongen, wil jij niet weten. Alleen de echte trollen en klieren kun je vertrouwen.quote:
mensen die op mij hatenquote:Op maandag 28 november 2011 04:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Mensen die Nederlands spreken alsof ze hier net een jaar wonen
We haten je niet, we haten je topics gewoon.quote:Op maandag 28 november 2011 04:14 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
mensen die op mij haten![]()
mensen die joran v/d sloot haten![]()
mensen die denken dat ik kloon ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |