ze is onzekerquote:
Je typt het fout zweetteef het is jij vindt ...even de ''slimme'' uithangen.quote:
ik had een 3 voor spellingquote:Op maandag 28 november 2011 02:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je typt het fout zweetteef het is jij vindt ...even de ''slimme'' uithangen.
Ik heb geen idee ben je lief? en vind je mij lief?
anders vind ik je ene kutwijf
ik vindt? dat kan ik niet serieus nemen meidt ik vindt jouw wel hele liefu meidquote:Op maandag 28 november 2011 02:34 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik had een 3 voor spelling![]()
maar ik vindt jouw fantastisch !
kut en daar had ik ook nog over nagedacht met looptquote:Op maandag 28 november 2011 02:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik vindt? dat kan ik niet serieus nemen meidt ik vindt jouw wel hele liefu meid
Oeioei.. hoelaat moet jij morgen opstaan.quote:Op maandag 28 november 2011 02:36 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
kut en daar had ik ook nog over nagedacht met loopt![]()
Oh meid.... vrij...... je maakt me te jaloers.quote:Op maandag 28 november 2011 02:37 schreef Zweetteef het volgende:
ik ben vrij morgen![]()
![]()
is het dan geen tijd om te slapen?>
haha oke succesquote:Op maandag 28 november 2011 02:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oh meid.... vrij...... je maakt me te jaloers.
Ja maar ik heb hele weekend laat naar bed gegaan en dus ook lang in bed gelegen verfuckt ritme je weet .. maar ja ik ga nu beneden eten en dan eventjes tv en dan proberen te slapen in alle rust
fok ze!
die wijven hier zijn mad as fuck manquote:
Welke ben jij dan?quote:
Zweetteef is wel lief hoorquote:Op maandag 28 november 2011 02:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
die wijven hier zijn mad as fuck man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |