Wij hebben wel meer geheimpjesquote:Op maandag 28 november 2011 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja tenminste denk ikOverigens staan er enkele gevoelige in, maar ik vertrouw je
Wil je 't uitmaken?quote:Op maandag 28 november 2011 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vertel mij meer.quote:Op maandag 28 november 2011 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Over je tepels heen wrijven meisjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor dit geweldige adviesquote:Op maandag 28 november 2011 00:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Over je tepels heen wrijven meisje
quote:Op maandag 28 november 2011 00:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Over je tepels heen wrijven meisjeDie zijn door de kou vast al goed stijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha iemand met meer notes dan dat ik hebquote:
3uur geleden ging je al slapenquote:Op maandag 28 november 2011 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dag lieve tsjobannie. Slaap zacht straks
Ik lig dus ook al 3 uur lang wakker in bedquote:Op maandag 28 november 2011 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
3uur geleden ging je al slapen
Ja een beetje wel maar het geeft niet hoorquote:Op maandag 28 november 2011 00:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pas nadat ik het postte besefte ik hoe ongelofelijk gay dat klonk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |