Mijn bron zegt iets andersquote:Op maandag 28 november 2011 03:42 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
haaha dacht ik al omdat ik geen kloon ben! ! Hihi jammer #swagg
hhaah dit zijn echt basisschool dingenquote:
ik probeer het maar is moelijk je weet zlef met je e- peenus door de helfquote:Op maandag 28 november 2011 03:54 schreef Stokstaart het volgende:
Je speelt je rol best aardig, ga zo door meid
oke nu kun je wel stopen met het doen dat je iets weet maar niets weet want je moeder trapt hier niet eens inquote:
/carequote:Op maandag 28 november 2011 04:00 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zeg niks hoor, no worries lieverd
WAT THE FUCK IK BEN GEEN KLOON! !!!!quote:Op maandag 28 november 2011 04:02 schreef mootie het volgende:
Het zou ook best triest zijn als iemand zo oeverloos lang en debiel mag baggeren, terwijl men weet dat het een kloon is
tenzij he......quote:Op maandag 28 november 2011 04:02 schreef mootie het volgende:
Het zou ook best triest zijn als iemand zo oeverloos lang en debiel mag baggeren, terwijl men weet dat het een kloon is
Slangenkuil hier jongen, wil jij niet weten. Alleen de echte trollen en klieren kun je vertrouwen.quote:
mensen die op mij hatenquote:Op maandag 28 november 2011 04:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Mensen die Nederlands spreken alsof ze hier net een jaar wonen
We haten je niet, we haten je topics gewoon.quote:Op maandag 28 november 2011 04:14 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
mensen die op mij haten![]()
mensen die joran v/d sloot haten![]()
mensen die denken dat ik kloon ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |