is goed 100% geen kloon!quote:Op maandag 28 november 2011 01:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
IK [ afbeelding ] EEN KLOONSCAN!
ik vertrouw yvonne niet in deze.quote:Op maandag 28 november 2011 01:37 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
JE [ afbeelding ] SCHULDIG TOT HET TEGENDEEL BEWEZEN IS!
quote:Op maandag 28 november 2011 01:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik vertrouw yvonne niet in deze.
Is wat voor Meloewa danquote:Op maandag 28 november 2011 02:06 schreef Zweetteef het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_november_2011.html
wat een domme mensen allemaal![]()
waarom doe jij stom tegen mij en noem je me big, zomaarquote:
omdat ik van je houquote:Op maandag 28 november 2011 02:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
waarom doe jij stom tegen mij en noem je me big, zomaar
ik ook van jou dus doe ook lief dan doe ik het ook en scheld me zeker niet zomaar uit voor een vuile bigquote:
Oke schatje. Ik heb je liefquote:Op maandag 28 november 2011 02:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik ook van jou dus doe ook lief dan doe ik het ook en scheld me zeker niet zomaar uit voor een vuile big
quote:Op maandag 28 november 2011 02:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oke schatje. Ik heb je lief
big love
wow ik jou ook! nu ben ik verliefd op je aan het worden dank je wel je doet iets met me emotiesquote:Op maandag 28 november 2011 02:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oke schatje. Ik heb je lief
big love
ik weet het ik maak je helemaal gek heb daar niks voor nodigquote:Op maandag 28 november 2011 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
wow ik jou ook! nu ben ik verliefd op je aan het worden dank je wel je doet iets met me emoties
want?quote:Op maandag 28 november 2011 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
zweetteef haat ik nog steeds wel trouwens een beetje
da stromme dagboek en zo, slaat nergens opquote:
wat dan goede users krijgen dat gewoonquote:Op maandag 28 november 2011 02:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
da stromme dagboek en zo, slaat nergens op
oh oké zoooquote:Op maandag 28 november 2011 02:29 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
niks, maar gewoon reden weten toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |