Okay, eindelijk gekeken.
Helemaal eens met het new york ticket, dat meisje heeft podium presence als een beest, en heeft van alle dansers in die ronde het meeste aan NY. Al die ervaren dansers als Junior...tsja, ik weet nog niet wat ik er van moet denken. Aan de ene kant, mag het van de regelementen, maar ik vindt het toch meer een show voor onbekend danstalent.
Maar ja, ik zie wel heel graag Spikey terug, want ook al is het een lange slungel, en niet moeders mooiste, ik kan uren naar hem kijken. Het is een heel mooie danser in mijn ogen.
Vind Ish steengoed als jury. Hij staat voor zijn danssoort, dat hij beledigd is als iemand denkt dat hiphop makkelijk is, vind ik gaaf! En hij durft gewoon te zeggen, dat hij graag naar MOOIE dansers kijkt.Laten we wel wezen...Junior is niet mooi om naar te kijken, bijvoorbeeld. Hij zal heel hard moeten werken voor ik iets wat hij danst heel mooi zal vinden, ook al is het technisch in orde.
Fuck sociaal correct gedoe van, het gaat om het dansen, ik zie liever mooie mensen dansen dan melkunie koeien als Saartje(TUDB) bijvoorbeeld. Als je profesionele danser wil zijn, wil je dat ik geld neerleg om naar je te kijken. Dan mag ik dus eisen stellen. eerlijk? Intereseert mij niet, het is mijn geld.
Ja, het gezin Fabulous heeft er weer zin in! En met een zoon die op de balletacademie zit, is het leuk kijken. Meneer begint te puberen, dus weet en kan alles beter...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)