Thnx hequote:
quote:Op zondag 27 november 2011 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja sorry, ik wist je voornaam niet eens.
Monoquote:
In het echt heeft ze niemand daarom doet ze via fokquote:Op zondag 27 november 2011 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is dit? Al die FOK!kers op FB.
Ik heb er best wel veelquote:Op zondag 27 november 2011 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is dit? Al die FOK!kers op FB.
Goeien grap, nee echt!quote:Op zondag 27 november 2011 23:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
In het echt heeft ze niemand daarom doet ze via fok
Oh nee, ik verwacht een invasie van vriendschapsverzoeken.quote:Op zondag 27 november 2011 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er best wel veel![]()
Omdatappel, patje, intronic, ezechielk, monopoly, remlof, yvonne en nog meer
Topicsavequote:Op zondag 27 november 2011 23:37 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de 3e keer dat ik em post maar ik blijf hardop lachen met tranen over mijn wangen
Nee hoorquote:Op zondag 27 november 2011 23:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh nee, ik verwacht een invasie van vriendschapsverzoeken.
Boh dat keek ik vroegâh altijdquote:
Wat?quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?Maar nu heb ik wel 5 nieuwe FOK!kers op FB.
Ja, dat gaat lekker zo.quote:
Pertinent onwaar.quote:Op zondag 27 november 2011 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat gaat lekker zo.Gelukkig is het wel een 'besloten' kring.
Ben jij ook al zo oudquote:
Hou jij je bek nou is een keertjequote:Op zondag 27 november 2011 23:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pertinent onwaar.
Ik print altijd foto's uit en die deel ik uit op Rotterdam Centraal met de telefoonnummers erbij.
Dan zeg ik altijd dat zij drugs verkopen, of homo zijn ofzoKan je lachen
quote:Op zondag 27 november 2011 23:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
paul in mijn topic
* aanraakt en stukje afknipt om te bewaren *
Wtf?quote:Op zondag 27 november 2011 23:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pertinent onwaar.
Ik print altijd foto's uit en die deel ik uit op Rotterdam Centraal met de telefoonnummers erbij.
Welterusten.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 23:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pertinent onwaar.
Anale vernedering met een roestige zaag!quote:Op zondag 27 november 2011 23:45 schreef Paul het volgende:
Waar praten jullie over, misschien kan ik meepraten. Lijkt me wel gaaf
Getsiequote:Op zondag 27 november 2011 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Anale vernedering met een roestige zaag!
Zeg eens eerlijk.quote:
Daar kan jij toch wel over meepratenquote:
Ik heb dat liedje nu al drie keer achter elkaar geluisterd en kan er zelfs nog niet om glimlachen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:37 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de 3e keer dat ik em post maar ik blijf hardop lachen met tranen over mijn wangen
Ja niemand keekquote:Op zondag 27 november 2011 23:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ik las mono en cam aan
en tinychat
maar tinychat udowu is leeg
Waarom doe je altijd zo raar tegen mij huppelmuts, heb ik iets verkeerds gezegd toentertijd op de meet ofzoquote:Op zondag 27 november 2011 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar kan jij toch wel over meepraten
nee zeggen als huppelmuts vraagt of je met d'r wilt trouwen.... daar ga je nog jaren last van hebbenquote:Op zondag 27 november 2011 23:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom doe je altijd zo raar tegen mij huppelmuts, heb ik iets verkeerds gezegd toentertijd op de meet ofzo?
Nee, absoluut niet zelfs. Je was heel anders dan verwachtquote:Op zondag 27 november 2011 23:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom doe je altijd zo raar tegen mij huppelmuts, heb ik iets verkeerds gezegd toentertijd op de meet ofzo?
Ik wil het wel in een persoonlijk gesprek vertellen, wanneer heb je tijd?quote:Op zondag 27 november 2011 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk.
Heb jij KKJ gedaan of niet?
Boh!!quote:Op zondag 27 november 2011 23:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee zeggen als huppelmuts vraagt of je met d'r wilt trouwen.... daar ga je nog jaren last van hebben
Voor jou?quote:Op zondag 27 november 2011 23:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik wil het wel in een persoonlijk gesprek vertellen, wanneer heb je tijd?
Jij bent getrouwd?quote:Op zondag 27 november 2011 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh!!
1) ik ben al getrouwd
2) paul![]()
3) ik ben al getrouwd!!
Ik moet er niet aan denken om te trouwenquote:
Ik haat james bondquote:
Eens, trouwen is overrated.quote:Op zondag 27 november 2011 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om te trouwen![]()
Heb wel jaren terug een inethuwelijk gehad met een chick, heb van haar ook een echte trouwring gehad![]()
En paar jaar terug een fokhuwelijk![]()
Maar verder: trouwen
Heb je niks aan. Opeens een papiertje waarop staat dat ik iemands bezit benquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je niks aan. Opeens een papiertje waarop staat dat ik iemands bezit ben![]()
Nog 3 minuten
Je hebt een paar financiële voordelen, maar dat is het dan ook.quote:Op zondag 27 november 2011 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je niks aan. Opeens een papiertje waarop staat dat ik iemands bezit ben![]()
Nog 3 minuten
HET IS TIJDDDDDD!!!!quote:Op zondag 27 november 2011 23:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik zie het later wel, hoeft niet persé maar als zij het graag wilt vind ik het wel prima
Nee.quote:
Welterusten.quote:Op maandag 28 november 2011 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo het patje user van de dag topic gelezen nu naar bed!!
Ja daar ben ik voor wakker gebleven!
That's lovequote:Op maandag 28 november 2011 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo het patje user van de dag topic gelezen nu naar bed!!
Ja daar ben ik voor wakker gebleven!
Dan zie je me heus niet hoorquote:Op maandag 28 november 2011 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welterusten.Ik zie je over 9 uur hier als ik me zit te vervelen tijdens economie.
Wat? Maar dan moet ik me in me eentje vervelen.quote:
Welterusten.quote:Op maandag 28 november 2011 00:07 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
K blijf lachen.
Kusje slapie alles
quote:Op maandag 28 november 2011 00:10 schreef Dalando het volgende:
oeh ik heb welterusten van rezania gehad nu kan ik met een gerust hart slapie doen
Ja, voel me niet echt lekker en doe morgen toch niks op school.quote:
picsquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 00:12 schreef Zweetteef het volgende:
mijn topic is op slot![]()
![]()
goeie tactiek wel dat remlof hem sluit
quote:
eindelijk!!quote:Op maandag 28 november 2011 00:13 schreef remlof het volgende:
[warning]Dames, dit is FOK! en chatten doen we hier. Tinychat of andere channels hier promoten is *niet* toegestaan[/warning]
Klootzakquote:
Eens in de zoveel tijd cammen is toch niet erg?quote:Op maandag 28 november 2011 00:13 schreef remlof het volgende:
[warning]Dames, dit is FOK! en chatten doen we hier. Tinychat of andere channels hier promoten is *niet* toegestaan[/warning]
quote:
Er staan maar weinig pics van mij op mn FBquote:
Nee, maar dat regel je maar buiten FOK! om. We tolereren niet als je hier mensen weglokt naar andere sites.quote:Op maandag 28 november 2011 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd cammen is toch niet erg?
Neem een aspirine.quote:Op maandag 28 november 2011 00:17 schreef Roburtt het volgende:
au kanker nu krijg ik nog hoofdpijn ook
Begrepen.quote:Op maandag 28 november 2011 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar dat regel je maar buiten FOK! om. We tolereren niet als je hier mensen weglokt naar andere sites.
DAT DOEN ZE AL EEUWEN!!quote:Op maandag 28 november 2011 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar dat regel je maar buiten FOK! om. We tolereren niet als je hier mensen weglokt naar andere sites.
Trouwens. wanneer gaan we weer bieren? Kom je vrijdag maar Amsterdam?quote:Op maandag 28 november 2011 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, vrijdag zit ik in Groningen.quote:Op maandag 28 november 2011 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trouwens. wanneer gaan we weer bieren? Kom je vrijdag maar Amsterdam?
quote:Op maandag 28 november 2011 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar niet op zo'n schaal als vanavond. Het is nu afgelopen.
Andere keer bieren dan?quote:
QFTquote:Op maandag 28 november 2011 00:19 schreef Paul het volgende:
Misschien moet er ook een soort webcam chat op fok komen
Je kan natuurlijk ook gewoon langskomen in plaats van webcamseks.quote:
vanavond niet, heb hoofdpijnquote:Op maandag 28 november 2011 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon langskomen in plaats van webcamseks.
Deal!!quote:
Ik wil ook een aboquote:
quote:
naziquote:Op maandag 28 november 2011 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil ook een abo![]()
Die post van zweethoer
Doen.quote:Op maandag 28 november 2011 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil ook een abo![]()
Die post van zweethoer
Ga jij nou maar zo'n Rabo Reader aanvragen zodat je er ook eentje kan nemen.quote:
Gewoon geen crew gaan uitschelden in mijn DM!!quote:
Komt goud!!quote:Op maandag 28 november 2011 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doen.
[..]
Ga jij nou maar zo'n Rabo Reader aanvragen zodat je er ook eentje kan nemen.
doe niet zo hypocriet je leest ze altijdquote:Op maandag 28 november 2011 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doen.
[..]
heb ik mja me moederquote:Op maandag 28 november 2011 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doen.
[..]
ik ben toekomstige crew dus ff rustig aan!quote:Op maandag 28 november 2011 00:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon geen crew gaan uitschelden in mijn DM!!
Achterlijke klapjosti, mislukte aidshoer, infantiel kutwijf
Banners ditdatquote:Op maandag 28 november 2011 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou nou nou.quote:Op maandag 28 november 2011 00:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon geen crew gaan uitschelden in mijn DM!!
Achterlijke klapjosti, mislukte aidshoer, infantiel kutwijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |