Ja, voel me niet echt lekker en doe morgen toch niks op school.quote:
picsquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 00:12 schreef Zweetteef het volgende:
mijn topic is op slot![]()
![]()
goeie tactiek wel dat remlof hem sluit
quote:
eindelijk!!quote:Op maandag 28 november 2011 00:13 schreef remlof het volgende:
[warning]Dames, dit is FOK! en chatten doen we hier. Tinychat of andere channels hier promoten is *niet* toegestaan[/warning]
Klootzakquote:
Eens in de zoveel tijd cammen is toch niet erg?quote:Op maandag 28 november 2011 00:13 schreef remlof het volgende:
[warning]Dames, dit is FOK! en chatten doen we hier. Tinychat of andere channels hier promoten is *niet* toegestaan[/warning]
quote:
Er staan maar weinig pics van mij op mn FBquote:
Nee, maar dat regel je maar buiten FOK! om. We tolereren niet als je hier mensen weglokt naar andere sites.quote:Op maandag 28 november 2011 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd cammen is toch niet erg?
Neem een aspirine.quote:Op maandag 28 november 2011 00:17 schreef Roburtt het volgende:
au kanker nu krijg ik nog hoofdpijn ook
Begrepen.quote:Op maandag 28 november 2011 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar dat regel je maar buiten FOK! om. We tolereren niet als je hier mensen weglokt naar andere sites.
DAT DOEN ZE AL EEUWEN!!quote:Op maandag 28 november 2011 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar dat regel je maar buiten FOK! om. We tolereren niet als je hier mensen weglokt naar andere sites.
Trouwens. wanneer gaan we weer bieren? Kom je vrijdag maar Amsterdam?quote:Op maandag 28 november 2011 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, vrijdag zit ik in Groningen.quote:Op maandag 28 november 2011 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trouwens. wanneer gaan we weer bieren? Kom je vrijdag maar Amsterdam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |