quote:Op zondag 27 november 2011 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je niks aan. Opeens een papiertje waarop staat dat ik iemands bezit ben![]()
Nog 3 minuten
Je hebt een paar financiële voordelen, maar dat is het dan ook.quote:Op zondag 27 november 2011 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je niks aan. Opeens een papiertje waarop staat dat ik iemands bezit ben![]()
Nog 3 minuten
HET IS TIJDDDDDD!!!!quote:Op zondag 27 november 2011 23:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik zie het later wel, hoeft niet persé maar als zij het graag wilt vind ik het wel prima
Nee.quote:
Welterusten.quote:Op maandag 28 november 2011 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo het patje user van de dag topic gelezen nu naar bed!!
Ja daar ben ik voor wakker gebleven!
That's lovequote:Op maandag 28 november 2011 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo het patje user van de dag topic gelezen nu naar bed!!
Ja daar ben ik voor wakker gebleven!
Dan zie je me heus niet hoorquote:Op maandag 28 november 2011 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welterusten.Ik zie je over 9 uur hier als ik me zit te vervelen tijdens economie.
Wat? Maar dan moet ik me in me eentje vervelen.quote:
Welterusten.quote:Op maandag 28 november 2011 00:07 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
K blijf lachen.
Kusje slapie alles
quote:Op maandag 28 november 2011 00:10 schreef Dalando het volgende:
oeh ik heb welterusten van rezania gehad nu kan ik met een gerust hart slapie doen
Ja, voel me niet echt lekker en doe morgen toch niks op school.quote:
picsquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 00:12 schreef Zweetteef het volgende:
mijn topic is op slot![]()
![]()
goeie tactiek wel dat remlof hem sluit
quote:
eindelijk!!quote:Op maandag 28 november 2011 00:13 schreef remlof het volgende:
[warning]Dames, dit is FOK! en chatten doen we hier. Tinychat of andere channels hier promoten is *niet* toegestaan[/warning]
Klootzakquote:
Eens in de zoveel tijd cammen is toch niet erg?quote:Op maandag 28 november 2011 00:13 schreef remlof het volgende:
[warning]Dames, dit is FOK! en chatten doen we hier. Tinychat of andere channels hier promoten is *niet* toegestaan[/warning]
quote:
Er staan maar weinig pics van mij op mn FBquote:
Nee, maar dat regel je maar buiten FOK! om. We tolereren niet als je hier mensen weglokt naar andere sites.quote:Op maandag 28 november 2011 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd cammen is toch niet erg?
Neem een aspirine.quote:Op maandag 28 november 2011 00:17 schreef Roburtt het volgende:
au kanker nu krijg ik nog hoofdpijn ook
Begrepen.quote:Op maandag 28 november 2011 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar dat regel je maar buiten FOK! om. We tolereren niet als je hier mensen weglokt naar andere sites.
DAT DOEN ZE AL EEUWEN!!quote:Op maandag 28 november 2011 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar dat regel je maar buiten FOK! om. We tolereren niet als je hier mensen weglokt naar andere sites.
Trouwens. wanneer gaan we weer bieren? Kom je vrijdag maar Amsterdam?quote:Op maandag 28 november 2011 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, vrijdag zit ik in Groningen.quote:Op maandag 28 november 2011 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trouwens. wanneer gaan we weer bieren? Kom je vrijdag maar Amsterdam?
quote:Op maandag 28 november 2011 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar niet op zo'n schaal als vanavond. Het is nu afgelopen.
Andere keer bieren dan?quote:
QFTquote:Op maandag 28 november 2011 00:19 schreef Paul het volgende:
Misschien moet er ook een soort webcam chat op fok komen
Je kan natuurlijk ook gewoon langskomen in plaats van webcamseks.quote:
vanavond niet, heb hoofdpijnquote:Op maandag 28 november 2011 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon langskomen in plaats van webcamseks.
Deal!!quote:
Ik wil ook een aboquote:
quote:
naziquote:Op maandag 28 november 2011 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil ook een abo![]()
Die post van zweethoer
Doen.quote:Op maandag 28 november 2011 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil ook een abo![]()
Die post van zweethoer
Ga jij nou maar zo'n Rabo Reader aanvragen zodat je er ook eentje kan nemen.quote:
Gewoon geen crew gaan uitschelden in mijn DM!!quote:
Komt goud!!quote:Op maandag 28 november 2011 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doen.
[..]
Ga jij nou maar zo'n Rabo Reader aanvragen zodat je er ook eentje kan nemen.
doe niet zo hypocriet je leest ze altijdquote:Op maandag 28 november 2011 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doen.
[..]
heb ik mja me moederquote:Op maandag 28 november 2011 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doen.
[..]
ik ben toekomstige crew dus ff rustig aan!quote:Op maandag 28 november 2011 00:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon geen crew gaan uitschelden in mijn DM!!
Achterlijke klapjosti, mislukte aidshoer, infantiel kutwijf
Banners ditdatquote:Op maandag 28 november 2011 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou nou nou.quote:Op maandag 28 november 2011 00:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon geen crew gaan uitschelden in mijn DM!!
Achterlijke klapjosti, mislukte aidshoer, infantiel kutwijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |