Zeg eens eerlijk.quote:
Daar kan jij toch wel over meepratenquote:
Ik heb dat liedje nu al drie keer achter elkaar geluisterd en kan er zelfs nog niet om glimlachen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:37 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de 3e keer dat ik em post maar ik blijf hardop lachen met tranen over mijn wangen
Ja niemand keekquote:Op zondag 27 november 2011 23:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ik las mono en cam aan
en tinychat
maar tinychat udowu is leeg
Waarom doe je altijd zo raar tegen mij huppelmuts, heb ik iets verkeerds gezegd toentertijd op de meet ofzoquote:Op zondag 27 november 2011 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar kan jij toch wel over meepraten
nee zeggen als huppelmuts vraagt of je met d'r wilt trouwen.... daar ga je nog jaren last van hebbenquote:Op zondag 27 november 2011 23:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom doe je altijd zo raar tegen mij huppelmuts, heb ik iets verkeerds gezegd toentertijd op de meet ofzo?
Nee, absoluut niet zelfs. Je was heel anders dan verwachtquote:Op zondag 27 november 2011 23:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom doe je altijd zo raar tegen mij huppelmuts, heb ik iets verkeerds gezegd toentertijd op de meet ofzo?
Ik wil het wel in een persoonlijk gesprek vertellen, wanneer heb je tijd?quote:Op zondag 27 november 2011 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk.
Heb jij KKJ gedaan of niet?
Boh!!quote:Op zondag 27 november 2011 23:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee zeggen als huppelmuts vraagt of je met d'r wilt trouwen.... daar ga je nog jaren last van hebben
Voor jou?quote:Op zondag 27 november 2011 23:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik wil het wel in een persoonlijk gesprek vertellen, wanneer heb je tijd?
Jij bent getrouwd?quote:Op zondag 27 november 2011 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh!!
1) ik ben al getrouwd
2) paul![]()
3) ik ben al getrouwd!!
Ik moet er niet aan denken om te trouwenquote:
Ik haat james bondquote:
Eens, trouwen is overrated.quote:Op zondag 27 november 2011 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om te trouwen![]()
Heb wel jaren terug een inethuwelijk gehad met een chick, heb van haar ook een echte trouwring gehad![]()
En paar jaar terug een fokhuwelijk![]()
Maar verder: trouwen
Heb je niks aan. Opeens een papiertje waarop staat dat ik iemands bezit benquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je niks aan. Opeens een papiertje waarop staat dat ik iemands bezit ben![]()
Nog 3 minuten
Je hebt een paar financiële voordelen, maar dat is het dan ook.quote:Op zondag 27 november 2011 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je niks aan. Opeens een papiertje waarop staat dat ik iemands bezit ben![]()
Nog 3 minuten
HET IS TIJDDDDDD!!!!quote:Op zondag 27 november 2011 23:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik zie het later wel, hoeft niet persé maar als zij het graag wilt vind ik het wel prima
Nee.quote:
Welterusten.quote:Op maandag 28 november 2011 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo het patje user van de dag topic gelezen nu naar bed!!
Ja daar ben ik voor wakker gebleven!
That's lovequote:Op maandag 28 november 2011 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo het patje user van de dag topic gelezen nu naar bed!!
Ja daar ben ik voor wakker gebleven!
Dan zie je me heus niet hoorquote:Op maandag 28 november 2011 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welterusten.Ik zie je over 9 uur hier als ik me zit te vervelen tijdens economie.
Wat? Maar dan moet ik me in me eentje vervelen.quote:
Welterusten.quote:Op maandag 28 november 2011 00:07 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
K blijf lachen.
Kusje slapie alles
quote:Op maandag 28 november 2011 00:10 schreef Dalando het volgende:
oeh ik heb welterusten van rezania gehad nu kan ik met een gerust hart slapie doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |