quote:Op zondag 27 november 2011 21:02 schreef Salamando het volgende:
Mijn stream liep vast bij het laatste punt, heb ik dat.
1.6 miljoen dacht ik, weet alleen niet watquote:Op zondag 27 november 2011 21:03 schreef Ambrosius het volgende:
Tikt ook weer goed aan in de portemonnee, undefeated champion.
Was niet echt een goed punt hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 21:02 schreef Salamando het volgende:
Mijn stream liep vast bij het laatste punt, heb ik dat.
Dan nog, dan zie je de hele wedstrijd en mis je datquote:Op zondag 27 november 2011 21:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Was niet echt een goed punt hoor.
Ja, op naar het record van de Djokerquote:Op zondag 27 november 2011 21:05 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het echt een geweldige prestatie. Hopelijk geeft dit hem vleugels in 2012. 17e overwinnig op rij?
Nadal stelt nog maar weinig voor de laatste tijd. Mar ik ben enorm benieuwd naar wat 2012 zal brengen. Ik hoop in elk geval een Wimbledontitel voor Federer.quote:Op zondag 27 november 2011 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, op naar het record van de Djoker, al moet hij dan op gravel van Nadal gaan winnen.
Wat, back to back to back GS finales, 5 MS finales op rij? Nadal afschrijven vanwege een matig najaar is enorm kortzichtig. Zijn zwaartepunt heeft altijd tussen IW en Canada gelegen.quote:Op zondag 27 november 2011 21:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal stelt nog maar weinig voor de laatste tijd. Mar ik ben enorm benieuwd naar wat 2012 zal brengen. Ik hoop in elk geval een Wimbledontitel voor Federer.
Je hebt helemaal gelijk. Hij loopt er de laatste tijd alleen zo bij als een geslagen hond en als een bevend blaadje in vergelijking tot wat hij was.quote:Op zondag 27 november 2011 21:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wat, back to back to back GS finales, 5 MS finales op rij? Nadal afschrijven vanwege een matig najaar is enorm kortzichtig. Zijn zwaartepunt heeft altijd tussen IW en Canada gelegen.
Het najaar zegt traditioneel weinig over het nieuwe jaar, het is afwachten hoe iedereen uit de winterstop komt.
Die wist ik jaquote:Op zondag 27 november 2011 21:16 schreef Szura het volgende:
Siemerink - Federer 1 - 0
Van Scheppingen - Djokovic 1 - 0
Want? Eerst nog Olympisch goud.quote:Op zondag 27 november 2011 21:18 schreef nostra het volgende:
Prachtmoment om te stoppen voor Federer trouwens.
Ik ben heel benieuwd hoe de toppers gaan pieken in die periodequote:
Tja, daar schijnt hij inderdaad ook nog waarde aan te hechten.quote:
Degene die in de maanden ervoor in vorm was kan je in ieder geval afschrijvenquote:Op zondag 27 november 2011 21:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe de toppers gaan pieken in die periode
Ik denk dat het voor allemaal het belangrijkste toernooi van het jaar is eigenlijk. Grand Slams hebben ze allemaal al gewonnen (behalve Murray dan, maar het is Londen, dus die wil wel).quote:Op zondag 27 november 2011 21:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe de toppers gaan pieken in die periode
twitter:delpotrojuan twitterde op zondag 27-11-2011 om 21:12:14Grande Roger! Felicitaciones!!! reageer retweet
Zal typisch iets voor Nadal zijn.quote:Op zondag 27 november 2011 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Degene die in de maanden ervoor in vorm was kan je in ieder geval afschrijven
Vrijdagmiddag alweer Davis Cupquote:Op zondag 27 november 2011 21:31 schreef TheGeneral het volgende:
Het tennisseizoen zit er weer op![]()
Een maand geen tennis![]()
Ik vond Nadal dit jaar misschien nog wel het beste spelen ooit (buiten gravel, daar was ie iets minder). Hij speelde zo goed op de USO en op Wimbledon en bij de hard court masters...Maar Djoko was gewoon echt fucking buitenaards dit jaar, niet normaal. AL die mensen die Nadal afschrijven moeten echt oprotten. Hij is het einde van het jaar altijd crap. Die staat er wel weer met de AOquote:Op zondag 27 november 2011 21:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Hij loopt er de laatste tijd alleen zo bij als een geslagen hond en als een bevend blaadje in vergelijking tot wat hij was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |