Betaling in natura!quote:Op zondag 27 november 2011 20:36 schreef gebrokenglas het volgende: niet erg om door zo'n knap ding bekeurd te worden
Bijtende honden denk ik en een kind dat poep aan zijn handen krijgt/in zijn mond doet is gevaarlijk. En hardstikke smerig.quote:
lekker zinvol, ik ken dat straatje in Hoorn, ik weet nu wie het isquote:
Zeker, die dames krijgen opslagquote:Op zondag 27 november 2011 20:39 schreef donald_dick het volgende:
Kots boete, maar opstelten zou trots zijn op deze vrouwelijke dienders
Lekker met alle andere uitkeringstrekkers kwebbelen overdagquote:Op zondag 27 november 2011 20:39 schreef Geo3kant het volgende:
Bankje in de tuin, tokkie signalement #1 . CHECK.
quote:Op zondag 27 november 2011 20:39 schreef kalinhos het volgende:
Pfff daar betaal je toch ook hondenbelasting voor??
beter je kinderen opvoedenquote:
dat kan ook als die poep buiten een speelveldje ligtquote:Op zondag 27 november 2011 20:39 schreef YazooW het volgende:
Jaaaa, alsof een mens die hondenpoep gaat opeten...
quote:Op zondag 27 november 2011 20:40 schreef donald_dick het volgende:
Geweldige natte doos hebben die dames hiervan gekregen!
Een kind van 2 stopt alles in zijn mond en je hond zomaar los laten lopen terwijl je zelf thuis zit vind ik asociaal.quote:
of hun eigen poepquote:Op zondag 27 november 2011 20:40 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
dat kan ook als die poep buiten een speelveldje ligt
een kind van 2 laat je ook niet rondlopen, dat heet kindermishandeling en staat een boete van 200 euro opquote:Op zondag 27 november 2011 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Een kind van 2 stopt alles in zijn mond en je hond zomaar los laten lopen terwijl je zelf thuis zit vind ik asociaal.
sommige mensen zetten zich in voor de buurt jaquote:Op zondag 27 november 2011 20:40 schreef kalinhos het volgende:
"vrijwillige politie"....dan doe je kutwerk maar dan onbetaald???
Hoeft niet rond te lopen, als je met je kind naar buiten gaat en dat kind zit te spelen op een veldje waar geen honden mogen komen?quote:Op zondag 27 november 2011 20:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
een kind van 2 laat je ook niet rondlopen, dat heet kindermishandeling en staat een boete van 200 euro op
Juist ja!quote:Op zondag 27 november 2011 20:41 schreef tralalala het volgende:
Gewoon een tik met de stok en verder gaan.
Tuig dat het isquote:Op zondag 27 november 2011 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo overduidelijk dat ze dit gedaan hebben
Komt omdat je geen vrouw bentquote:Op zondag 27 november 2011 20:42 schreef Geo3kant het volgende:
Als ik een mes met bloed eraan had en er lag een lijk verder op kreeg ik niet de voordeel van de twijfel
vrouwen bloeden elke maand, dus dat is ook niet bijzonderquote:
zat te denken aan de zus van antwannettequote:Op zondag 27 november 2011 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is tieneke een omgebouwde vent?
quote:Op zondag 27 november 2011 20:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
vrouwen bloeden elke maand, dus dat is ook niet bijzonder
nee maar wel vervelendquote:Op zondag 27 november 2011 20:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
vrouwen bloeden elke maand, dus dat is ook niet bijzonder
neemanquote:Op zondag 27 november 2011 20:43 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
zat te denken aan de zus van antwannette
Een mislukte kloon natuurlijk!quote:Op zondag 27 november 2011 20:43 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
zat te denken aan de zus van antwannette
de aftershow!quote:Op zondag 27 november 2011 20:43 schreef Ties02 het volgende:
SBS moet dat programma weer maken, Probleemwijken
met Kees KK kachel
Kees moet een real life soap krijgen.quote:Op zondag 27 november 2011 20:43 schreef Ties02 het volgende:
met Kees KK kachel
Wat een baas is dat!quote:Op zondag 27 november 2011 20:43 schreef Ties02 het volgende:
met Kees KK kachel
Zou prachtig zijn, maar er was wel veel commotie rondom de uitzendingenquote:Op zondag 27 november 2011 20:43 schreef Ties02 het volgende:
met Kees KK kachel
Ja en dan hoe gaat het nu naat xx jaarquote:Op zondag 27 november 2011 20:43 schreef Ties02 het volgende:
met Kees KK kachel
quote:Op zondag 27 november 2011 20:43 schreef Ties02 het volgende:
met Kees KK kachel
he, we moeten die psychologen ook aan het werk houdenquote:Op zondag 27 november 2011 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
buurtbemiddelingsbureaus.
mensen wees toch wat toleranter....
2 zelfmoorden toch maar ?quote:Op zondag 27 november 2011 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou prachtig zijn, maar er was wel veel commotie rondom de uitzendingen
met Tineke??quote:Op zondag 27 november 2011 20:43 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Kees moet een real life soap krijgen.
Is de schuld van de rabobankquote:Op zondag 27 november 2011 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een flinke rel rondom pedofiel die vrouw sloeg, 2 zelfmoordequote:
gaat nou jonge kutquote:Op zondag 27 november 2011 20:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Graafsewijk. verrekte sjonny
Dat was juist het mooie, die ene vent vertelde dat ie vroeger ontucht had gepleegd ofzo en die dag na de uitzending werd z'n huis vernieldquote:Op zondag 27 november 2011 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
met zoon johnquote:Op zondag 27 november 2011 20:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat was juist het mooie, die ene vent vertelde dat ie vroeger ontucht had gepleegd ofzo en die dag na de uitzending werd z'n huis vernield
gruwelijk nat was die hete spaanse!quote:Op zondag 27 november 2011 20:45 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Meej dieje pedo in oew wijk. Zun kiet had die avond ok geen ramen meer toch?
waren mooie rellen destijdsquote:
quote:
quote:robleemwijken was een omstreden Nederlands televisieprogramma van SBS 6. In dit programma werden gebeurtenissen in een probleemwijk gefilmd. In de gefilmde probleemwijken kwam vaak de politie langs, er was sprake van openbare dronkenschap en de mensen zijn veelvuldig in aanraking geweest met justitie.
Het programma was erg omstreden omdat na de uitzending van de Graafsewijk in 's-Hertogenbosch nog dezelfde nacht als gevolg van de uitzending rellen uitbraken. Men gooide onder andere met spullen naar de politie, stak auto's in brand en ruiten van woningen en scholen werden ingegooid. De rellen hebben 4 dagen aangehouden, waarna met hulp van de ME de rust langzaamaan terug keerde. [1]
Twee mensen die in de serie voorkwamen uit één van de probleemwijken hebben zelfmoord gepleegd. [2]
Die vrouw van em, kwam ik laatst nog tegen bij de kapperquote:Op zondag 27 november 2011 20:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat was juist het mooie, die ene vent vertelde dat ie vroeger ontucht had gepleegd ofzo en die dag na de uitzending werd z'n huis vernield
je hebt toch geen piemol, dus geen nood!quote:Op zondag 27 november 2011 20:46 schreef missU het volgende:
Van deze reclame word ik slap en futloos
Ze hadden z'n raam doorgegooid en vervolgens al zijn meubels op straat gezet. Toen ze het boeltje in de fik wilden zetten kwam de ME helaas...quote:Op zondag 27 november 2011 20:45 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Meej dieje pedo in oew wijk. Zun kiet had die avond ok geen ramen meer toch?
Had ik die maar....quote:Op zondag 27 november 2011 20:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je hebt toch geen piemol, dus geen nood!
chimeisjequote:
dan zou ik fok swaffelen!quote:
Vanity is te dom om te poepen, maar pijpen kan ze als de beste!quote:
Wat is ouwehoeren. Ehhhh ruitjes in gooienquote:
inderdaad ondanks dat ze een groningse isquote:
jij pakt alles met een hartslagquote:
Neuh ga fok! niet swaffelen als ik dat ook bij een geil sletje kan doenquote:
mooie vent was datquote:
Niks mismet Groningen!quote:Op zondag 27 november 2011 20:48 schreef gers het volgende:
[..]
inderdaad ondanks dat ze een groningse is
niet helemaal:quote:Op zondag 27 november 2011 20:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij pakt alles met een hartslag
Op de Hambaken, tussen de rest van zijn soortquote:Op zondag 27 november 2011 20:49 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]![]()
en die heeft volgens mij een kind nu, woont op de Hambaken
Haha jaquote:Op zondag 27 november 2011 20:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
Op de Hambaken, tussen de rest van zijn soort
alles mis met groningenquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/169/sbs6picbasebertjuhnl.jpg/ (copy/paste deze link) ]
wel verloren met 2-0 kutquote:Op zondag 27 november 2011 20:51 schreef gers het volgende:
volgens mij zaten er ook zat tokkies vandaag in het vak tegenover ons
zit ze nog in de bizniz?quote:
programma duurt 43 minutenquote:Op zondag 27 november 2011 20:51 schreef Tinos85 het volgende:
Reclames duren langer dan t hele programma?
quote:
dat dialectquote:
Jammer genoeg gestolen door de New Kids waardoor je nog wel eens heel raar aangekeken word als je "gewoon" Bosch praat...quote:
ik weet het niet, waarschijnlijk een uur over het slachtoffer, een kwartier over de dader en daarna een confrontatiequote:
HOEREN NEUKEN NOOIT MEER WERKEN!quote:Op zondag 27 november 2011 20:53 schreef Ties02 het volgende:
Groningen, gvd daar moet ik vannacht nog naartoe
gecondoleerdquote:Op zondag 27 november 2011 20:53 schreef Ties02 het volgende:
Groningen, gvd daar moet ik vannacht nog naartoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |