Ik hou je vastquote:Op zondag 27 november 2011 18:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laatste vrije trap, iemand houd mij vast
PAUL HOUDT JE VASTquote:Op zondag 27 november 2011 18:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laatste vrije trap, iemand houd mij vast
quote:Op zondag 27 november 2011 18:25 schreef Whiteguy het volgende:
Spandoek kan weer terug de kast in:
[ afbeelding ]
Sterker nog, is er nooit uitgeweest.quote:Op zondag 27 november 2011 18:25 schreef Whiteguy het volgende:
Spandoek kan weer terug de kast in:
[ afbeelding ]
Ach, hoop op het kampioenschap heb ik weken niet meer met dat dramavoetbalquote:
Nee, Büttnerquote:Op zondag 27 november 2011 18:26 schreef Geo3kant het volgende:
Dit had Vitesse gewoon moeten winnenchanturia
Zonde, ik vind hem wel erg coolquote:Op zondag 27 november 2011 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog, is er nooit uitgeweest.
Dat wordt inlopen.quote:Op zondag 27 november 2011 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat was het einde van deze week. Op naar volgende week. Mooie wedstrijden!
vrijdag
Heracles - Venlo
zaterdag
groningen - nec
graafschap - roda
ado - nac
ajax - excelsior
ZONDAG
12:30 Feyenoord - PSV
14:30 Utrecht twente & Vitesse - Waalwijk
16:30 Heerenveen - AZ
Ajax op zaterdagquote:Op zondag 27 november 2011 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat was het einde van deze week. Op naar volgende week. Mooie wedstrijden!
vrijdag
Heracles - Venlo
zaterdag
groningen - nec
graafschap - roda
ado - nac
ajax - excelsior
ZONDAG
14:30 Utrecht twente & Vitesse - Waalwijk
Want die speelde inderdaad beterquote:Op zondag 27 november 2011 18:26 schreef Geo3kant het volgende:
Dit had Vitesse gewoon moeten winnenchanturia
bony
Vind het nog steeds kansloos dat dat spandoek toen geweerd werdquote:Op zondag 27 november 2011 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog, is er nooit uitgeweest.
PSV gewoon 12 goals meer dan de kaasboeren.quote:Op zondag 27 november 2011 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor deze stand na 34 wedstrijden zou ik tekenen.
quote:Op zondag 27 november 2011 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
ZONDAG
En AFCA?quote:Op zondag 27 november 2011 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zet in op:
Feyenoord winst tegen psv
utrecht winst tegen twente
Heerenveen winst tegen AZ
PSV heeft 1 wedstrijd meer gespeeldquote:Op zondag 27 november 2011 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV gewoon 12 goals meer dan de kaasboeren.
Halvequote:Op zondag 27 november 2011 18:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV heeft 1 wedstrijd meer gespeeld
Geef je geld dan maar aan mij, als je het toch weggooit.quote:Op zondag 27 november 2011 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zet in op:
Als je geld op Excelsior zet krijg je volgende week dikke cashquote:Op zondag 27 november 2011 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zet in op:
Achja, AZ moet nog naar Vitesse, PSV en Feyenoord.quote:Op zondag 27 november 2011 18:31 schreef Shreyas het volgende:
Als Feyenoord wint van PSV en AZ wint van Heerenveen, dan is de kans wel heel groot dat AZ gewoon kampioen wordt.
Als AZ de inhaalwedstrijd wint van Excelsior, dan is het verschil 13 punten, ik zie Ajax dat niet goed maken.quote:Op zondag 27 november 2011 18:32 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax doet nog mee om de titel, als PSV volgende week punten durft te verliezen ziet er al stukken beter uit voor ajax.
Alles kan nog, maar AZ staat er goed voor.. en anders wordt en een strijd om de 2e plek.quote:Op zondag 27 november 2011 18:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als AZ de inhaalwedstrijd wint van Excelsior, dan is het verschil 13 punten, ik zie Ajax dat niet goed maken.
Het zou best kunnen dat AZ nog 13 punten verspeeld, maar ik zie Ajax écht niet alles winnen vanaf nu.quote:Op zondag 27 november 2011 18:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Alles kan nog, maar AZ staat er goed voor.. en anders wordt en een strijd om de 2e plek.
Met zo'n kansloos middenveld gaat Twente nog wel meer punten verspelen. Wat een blunder van Co.quote:Op zondag 27 november 2011 18:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Bossen was niet sterk bezig, floot de boel bij vlagen aan gort. Puntverlies kun je hem echter niet aanwrijven; hij heeft geen beslissende fouten gemaakt. Twente had gewoon pech; normaal gesproken vliegt zo'n kopbal van Luuk de Jong er in de eerste helft in, ben je klaar.
Vitesse had trouwens moeten winnen. Büttner --> Bony.
Wij hebben nog wel een middenvelder overquote:Op zondag 27 november 2011 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Met zo'n kansloos middenveld gaat Twente nog wel meer punten verspelen. Wat een blunder van Co.
quote:Op zondag 27 november 2011 19:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij hebben nog wel een middenvelder over
Heeft eerder bij Twente gespeeld, oerdegelijk en alles.
quote:Op zondag 27 november 2011 19:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente had gewoon dit moeten opstellen:
John - Janko - Chadli
Janssen - Engelaar - Brama
Bengtsson - Douglas - Wisgerhof - Rosales
Mihaylov
Dat was STUKKEN beter geweest, maar neeeee zegt Co.![]()
Hou nou eens op met je Engelaarquote:
U mad?quote:Op zondag 27 november 2011 19:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hou nou eens op met je Engelaar![]()
Slightly amusedquote:
El Ahmadi voor 10 miljoen.quote:Op zondag 27 november 2011 19:13 schreef Buitendam het volgende:
Twente zal in de winterstop moeten gaan inkopen, want dit wordt niks zo.
quote:Op zondag 27 november 2011 19:13 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op zondag 27 november 2011 19:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij hebben nog wel een middenvelder over
Heeft eerder bij Twente gespeeld, oerdegelijk en alles.
Laten we dat juist niet gaan doen chaos aankopen.quote:Op zondag 27 november 2011 19:13 schreef Buitendam het volgende:
Laat ze nog maar een paar punten verliezen, wordt het misschien een wanhoopsdaadquote:Op zondag 27 november 2011 19:16 schreef Geo3kant het volgende:
Ja het is duidelijk Guitarist.. maar zo dom zijn ze niet.
quote:Op zondag 27 november 2011 19:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Heb je de memo niet gekregen?![]()
Hallo dan
Ik geef geen fuck om heel dat ajax, je wordt gewoon moe van dat ophypen van ajax altijd, het is barca2, alleen zijn ze niet goed.quote:
Chaos aankopen? Helemaal niet. Als je kwalitatief nu mee kon met de andere toppers, maar dat is nu niet het geval. Hiermee tot het eind van het seizoen is buiten de top 3, gok ik.quote:Op zondag 27 november 2011 19:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Laten we dat juist niet gaan doen chaos aankopen.
Co moet gewoon niet zo raar doen
Het feit dat je je iets aantrekt van wat anonieme twitteraars is wel droevig eigenlijk.quote:Op zondag 27 november 2011 19:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik geef geen fuck om heel dat ajax, je wordt gewoon moe van dat ophypen van ajax altijd, het is barca2, alleen zijn ze niet goed.
Oh niet te vergeten de kneuzen op twitter die hem nu al vergelijken met de grote mannen van vroeger bij ajax.
quote:Op zondag 27 november 2011 19:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik geef geen fuck om heel dat ajax, je wordt gewoon moe van dat ophypen van ajax altijd, het is barca2, alleen zijn ze niet goed.
Oh niet te vergeten de kneuzen op twitter die hem nu al vergelijken met de grote mannen van vroeger bij ajax.
Ongesteld dit weekend, dat zal het zijnquote:Op zondag 27 november 2011 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat je je iets aantrekt van wat anonieme twitteraars is wel droevig eigenlijk.
Idd, vaste basisopstelling met een mix van verschillende kwaliteiten, niet drie dezelfde soort middenvelders opstellen zoals vandaag.quote:Op zondag 27 november 2011 19:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Laten we dat juist niet gaan doen chaos aankopen.
Co moet gewoon niet zo raar doen
Ik doel juist op die kwaliteiten, in mijn ogen zijn die te laag voor Twente. Hiermee houden ze het toch nooit vol?quote:Op zondag 27 november 2011 19:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, vaste basisopstelling met een mix van verschillende kwaliteiten, niet drie dezelfde soort middenvelders opstellen zoals vandaag.
Doelstelling is ook eerste 4quote:Op zondag 27 november 2011 19:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Chaos aankopen? Helemaal niet. Als je kwalitatief nu mee kon met de andere toppers, maar dat is nu niet het geval. Hiermee tot het eind van het seizoen is buiten de top 3, gok ik.
quote:Op zondag 27 november 2011 19:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Omdat 'ie zwart is zeker.quote:Op zondag 27 november 2011 19:27 schreef Geo3kant het volgende:
Op de een of andere (hele) vage manier moet ik altijd aan King denken uit Tekken 3 als ik Snow zie bewegen.
Doelstelling is eerste 4, serieus?quote:Op zondag 27 november 2011 19:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Doelstelling is ook eerste 4
[..]
[ afbeelding ]
Lekker gewoon gebleven he, dat Twente.quote:Op zondag 27 november 2011 19:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doelstelling is eerste 4, serieus?
Ej paul jonge kut!quote:Op zondag 27 november 2011 19:29 schreef YazooW het volgende:
Draaiden ze nou dat nummer van New Kids toen RKC scoorde?
Volgens Jopie welquote:Op zondag 27 november 2011 19:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doelstelling is eerste 4, serieus?
Heeft Feijenoord geld om mensen aan te nemen die hem met z'n hesje kunnen helpen?quote:Op zondag 27 november 2011 19:32 schreef YazooW het volgende:
Guidetti baasje, volgend seizoen terug naar City en dan krijgt Feyenoord Balotelli voor een seizoen.
Is toch nooit? Kampioen worden, dan op het nippertje tweede en dan ineens jezelf buiten de top 3 plaatsen. Ruiz en Jansen zijn toch op te vangen met dat geld en de jongens die nog bleven?quote:
Ik had vorig jaar nooit verwacht dat we zo lang mee zouden doen, we raken al 4/5 jaar bepalende spelers kwijt, telkens werden ze goed opgevangen dit jaar valt het wat tegen. En Ruiz is niet te vervangenquote:Op zondag 27 november 2011 19:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is toch nooit? Kampioen worden, dan op het nippertje tweede en dan ineens jezelf buiten de top 3 plaatsen. Ruiz en Jansen zijn toch op te vangen met dat geld en de jongens die nog bleven?
quote:Op zondag 27 november 2011 19:35 schreef alors het volgende:
Hahaha wat is het toch een pauperbende daar, lekker voor ze
Bij RKC-Feyenoord wel, ja. Bij toppers zoals Twente-PSV taait ie 'em door de achterdeur af. Laffe joekel.quote:Op zondag 27 november 2011 19:34 schreef Neuroscience het volgende:
Respect dat Blom gewoon tekst en uitleg geeft.
quote:Op zondag 27 november 2011 19:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Guidetti heeft wel uitstraling.
Zou hij besneden zijn?²
Dat gelooft toch niemand? Of je moet een Afghaanse windhond zijn.quote:Op zondag 27 november 2011 19:39 schreef Neuroscience het volgende:
zou wel episch zijn als RVP echt z'n loopbaan bij Excelsior afsluit
Ik geloof 't ook niet, maar het zou wel geniaal zijn!quote:Op zondag 27 november 2011 19:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat gelooft toch niemand? Of je moet een Afghaanse windhond zijn.²
Dus niet.quote:Op zondag 27 november 2011 19:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Die escargot van Excelsior dacht gewonnen te hebben.²
Die nigeriaantjes zijn wel lachwekkend.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:33 schreef Happel het volgende:
5-0. Arm VVV en ze hebben nog wel zulke leuke spelers rondlopen daar.
Alleen Musa is wel aardig, voor de rest is het toch gewoon 1e divisie niveau?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:33 schreef Happel het volgende:
5-0. Arm VVV en ze hebben nog wel zulke leuke spelers rondlopen daar.
Hoeveelste sta je inmiddels in de Fok!-manager ranglijst?quote:
Weet ik niet. Wel mooie avond voor Plet met 11 puntjesquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:39 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Hoeveelste sta je inmiddels in de Fok!-manager ranglijst?
Die staan ook maar 3 punten boven de streep en draaien echt dramatisch de laatste 6? weken....quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:39 schreef xCore het volgende:
En al dat volk dat dacht dat RKC wel ging degraderen
Ik heb vooraf gegokt op Excelsior direct en VVV + RKC nacompetitiequote:Op vrijdag 2 december 2011 21:39 schreef xCore het volgende:
En al dat volk dat dacht dat RKC wel ging degraderen
Sta jij zo laag?quote:
Doelstelling bij de eerste honderd?quote:
Momenteel 12equote:Op vrijdag 2 december 2011 21:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doelstelling bij de eerste honderd?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doelstelling bij de eerste honderd?
Ik wel, zoals altijdquote:
geen vvv'ers meer opstellen héquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben blij dat Van der Ban geen invalbeurt heeft gekregen
Zit alleen in m'n team omdat ie zo goedkoop isquote:
Ja, snap ik.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, snap ik.
Ik ging nog even met m'n mouw langs het beeldscherm, dacht dat er misschien een vuiltje op de plek van de 7 zat. Maar nee.![]()
Ik geef je groot gelijk. De eerst volgende keer dat Heracles met 7-0 wint zul je misschien achter een rollator lopen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De wedstrijd wordt nu weer uitgezonden op eredivisie live
Ben m gewoon weer aan t kijken
Ik vrees het ookquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk. De eerst volgende keer dat Heracles met 7-0 wint zul je misschien achter een rollator lopen.
Utreg wint soberzo van Twentequote:Op zaterdag 3 december 2011 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
12:30 Feyenoord Rotterdam - PSV Eindhoven
14:30 FC Utrecht - FC Twente Enschede
16:30 SC Heerenveen - AZ Alkmaar
VoetbalmiddagZou mooi zijn als PSV de winnaar van het weekend wordt
Als AZ hier niet punten laat liggen weet ik het ook niet meer
Alle thuis ploegen winnenquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
12:30 Feyenoord Rotterdam - PSV Eindhoven
14:30 FC Utrecht - FC Twente Enschede
16:30 SC Heerenveen - AZ Alkmaar
VoetbalmiddagZou mooi zijn als PSV de winnaar van het weekend wordt
Als AZ hier niet punten laat liggen weet ik het ook niet meer
quote:
http://gnojowisko.pl/obrazki/729877952.jpgquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie is die chick in je ava trouwens?
Ik zie ze eigenlijk wel gelijkspelen in een doodsaaie wedstrijd. 0-0 oid.quote:
Dat zou wel baas zijn als Utreg er een 0-0 weet uit te slepen hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:43 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik zie ze eigenlijk wel gelijkspelen in een doodsaaie wedstrijd. 0-0 oid.
Volgens mij had Twente de laatste twee competitiewedstrijden in Utrecht ook gelijk gespeeld.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat zou wel baas zijn als Utreg er een 0-0 weet uit te slepen hoor
Yup, 0-0 of 0-1, een grotere uitslag zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:45 schreef Buitendam het volgende:
Utrecht uit is voor de topploegen altijd wel een kutwedstrijd. Die ploeg kan nog heel aardig voetballen in eigen huis. Gelijkspel of een kleine overwinning voor Twente, gok ik.
Nee, was aan het werk. Had de radio wel aanquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Heb je gisteren niet gekeken dan?
Heracles 7-0 vvv
14 ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoeveel Sinterklazen zijn er in dat stadion?
Die komt bij PAU!L vanavond!!!quote:
-edit-quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb ik slecht nieuws voor je.
Ik zou niet alles opmaken, AJAX moet ook nogquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Even wat chips pakken, Kan van toepassing zijn bij deze wedstrijd,.
maar zou wel goed zijn voor me uber belachelijke 5500 euro totoquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:47 schreef corkydiggles het volgende:
ik denk heel vies 0-1 83ste minuut.
Maar dan zit ik al aan het stokbrood.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zou niet alles opmaken, AJAX moet ook nog
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:52 schreef Geo3kant het volgende:
Als Ajax 0-0 eindigt thuis.. in de arena, dan geef ik je 5euro
excelsior is nog zo slecht niet vind ik.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:52 schreef Geo3kant het volgende:
Als Ajax 0-0 eindigt thuis.. in de arena, dan geef ik je 5euro
lammers denkt dat ze kans hebbenquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:02 schreef Smoofie het volgende:
Excelsior gaat niet op volle kracht denk ik, ze sparen voor de 45 min thuis tegen AZ
Chadli gaat (nog) niet weg hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Tadic moet naar Twente gaan als vervangen van Chadli
Chadli wordt wel verneukt door Co man.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Chadli gaat (nog) niet weg hoor
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee .. hou maar lekkerkopen? 2 pakken melk en een snicker mag je hem hebben.
Heb je zin in een Bueno?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:10 schreef Stofje het volgende:
Snicker is wel lekker. Ik heb verdomme zin in een Snicker.
Niks mis mee. Ik hoop op een overwinning (duh), maar met een gelijkspel kan ik nu, voor aanvang van de wedstrijd, best vrede hebben.quote:
NAC is helaas afgezwakt tot zeer matig na tijdperk Maaskant.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik hoop op een overwinning (duh), maar met een gelijkspel kan ik nu, voor aanvang van de wedstrijd, best vrede hebben.
Nou ben ik benieuwd hoeveel Nijland dan waard is in jouw ogenquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee .. hou maar lekkerkopen? 2 pakken melk en een snicker mag je hem hebben.
Nee. Tijdens Maaskant was het echt verschrikkelijk. Momenteel is het juist prima om aan te zien. NAC pakt punten en creëert kansen. Bij Maaskant was het onsamenhangend en kut. NAC is nu echt beter dan toen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC is helaas afgezwakt tot zeer matig na tijdperk Maaskant.
Co heeft gelukkig maar een éénjarig contract getekendquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chadli wordt wel verneukt door Co man.
?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee. Tijdens Maaskant was het echt verschrikkelijk. Momenteel is het juist prima om aan te zien. NAC pakt punten en creëert kansen. Bij Maaskant was het onsamenhangend en kut. NAC is nu echt beter dan toen.
Ik vraag me liever af wat we er nog voor krijgen.. we hebben die clown voor fucking 4 miljoen gekochtquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:11 schreef LDS het volgende:
[..]
Nou ben ik benieuwd hoeveel Nijland dan waard is in jouw ogen
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Co heeft gelukkig maar een éénjarig contract getekend
Veeeeeelste makkelijk.quote:
NAC 2007/08quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zijn ze voetballend al 99 jaar. Dat maakt het zo'n mooie club.
Inderdaad, wahahahquote:
Geniaalquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:16 schreef LDS het volgende:
[..]
Inderdaad, wahahah
Frommelgoaltje, maar op het einde is de afwerking knap
En meteen fluiten die boeren, wahaha. Opgefokt zooitjequote:Op zaterdag 3 december 2011 19:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Geniaal
De bal zat er lekker in
Derde jaquote:
beter dan steeds collectief falenquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Derde ja. Met Ernie Brandts. NAC speelde toen verschrikkelijk effectief afbraakvoetbal. Won elke wedstrijd met 0-1. Ach, het was leuk, zo'n zegetocht langs alle gefrustreerde stadions, dat zeker
.
Ze werden derde en ging Intertoto spelen. Hihiquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Derde ja. Met Ernie Brandts. NAC speelde toen verschrikkelijk effectief afbraakvoetbal. Won elke wedstrijd met 0-1. Ach, het was leuk, zo'n zegetocht langs alle gefrustreerde stadions, dat zeker
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |