Ik hou je vastquote:Op zondag 27 november 2011 18:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laatste vrije trap, iemand houd mij vast
PAUL HOUDT JE VASTquote:Op zondag 27 november 2011 18:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laatste vrije trap, iemand houd mij vast
quote:Op zondag 27 november 2011 18:25 schreef Whiteguy het volgende:
Spandoek kan weer terug de kast in:
[ afbeelding ]
Sterker nog, is er nooit uitgeweest.quote:Op zondag 27 november 2011 18:25 schreef Whiteguy het volgende:
Spandoek kan weer terug de kast in:
[ afbeelding ]
Ach, hoop op het kampioenschap heb ik weken niet meer met dat dramavoetbalquote:
Nee, Büttnerquote:Op zondag 27 november 2011 18:26 schreef Geo3kant het volgende:
Dit had Vitesse gewoon moeten winnenchanturia
Zonde, ik vind hem wel erg coolquote:Op zondag 27 november 2011 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog, is er nooit uitgeweest.
Dat wordt inlopen.quote:Op zondag 27 november 2011 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat was het einde van deze week. Op naar volgende week. Mooie wedstrijden!
vrijdag
Heracles - Venlo
zaterdag
groningen - nec
graafschap - roda
ado - nac
ajax - excelsior
ZONDAG
12:30 Feyenoord - PSV
14:30 Utrecht twente & Vitesse - Waalwijk
16:30 Heerenveen - AZ
Ajax op zaterdagquote:Op zondag 27 november 2011 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat was het einde van deze week. Op naar volgende week. Mooie wedstrijden!
vrijdag
Heracles - Venlo
zaterdag
groningen - nec
graafschap - roda
ado - nac
ajax - excelsior
ZONDAG
14:30 Utrecht twente & Vitesse - Waalwijk
Want die speelde inderdaad beterquote:Op zondag 27 november 2011 18:26 schreef Geo3kant het volgende:
Dit had Vitesse gewoon moeten winnenchanturia
bony
Vind het nog steeds kansloos dat dat spandoek toen geweerd werdquote:Op zondag 27 november 2011 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog, is er nooit uitgeweest.
PSV gewoon 12 goals meer dan de kaasboeren.quote:Op zondag 27 november 2011 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor deze stand na 34 wedstrijden zou ik tekenen.
quote:Op zondag 27 november 2011 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
ZONDAG
En AFCA?quote:Op zondag 27 november 2011 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zet in op:
Feyenoord winst tegen psv
utrecht winst tegen twente
Heerenveen winst tegen AZ
PSV heeft 1 wedstrijd meer gespeeldquote:Op zondag 27 november 2011 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV gewoon 12 goals meer dan de kaasboeren.
Halvequote:Op zondag 27 november 2011 18:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV heeft 1 wedstrijd meer gespeeld
Geef je geld dan maar aan mij, als je het toch weggooit.quote:Op zondag 27 november 2011 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zet in op:
Als je geld op Excelsior zet krijg je volgende week dikke cashquote:Op zondag 27 november 2011 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zet in op:
Achja, AZ moet nog naar Vitesse, PSV en Feyenoord.quote:Op zondag 27 november 2011 18:31 schreef Shreyas het volgende:
Als Feyenoord wint van PSV en AZ wint van Heerenveen, dan is de kans wel heel groot dat AZ gewoon kampioen wordt.
Als AZ de inhaalwedstrijd wint van Excelsior, dan is het verschil 13 punten, ik zie Ajax dat niet goed maken.quote:Op zondag 27 november 2011 18:32 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax doet nog mee om de titel, als PSV volgende week punten durft te verliezen ziet er al stukken beter uit voor ajax.
Alles kan nog, maar AZ staat er goed voor.. en anders wordt en een strijd om de 2e plek.quote:Op zondag 27 november 2011 18:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als AZ de inhaalwedstrijd wint van Excelsior, dan is het verschil 13 punten, ik zie Ajax dat niet goed maken.
Het zou best kunnen dat AZ nog 13 punten verspeeld, maar ik zie Ajax écht niet alles winnen vanaf nu.quote:Op zondag 27 november 2011 18:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Alles kan nog, maar AZ staat er goed voor.. en anders wordt en een strijd om de 2e plek.
Met zo'n kansloos middenveld gaat Twente nog wel meer punten verspelen. Wat een blunder van Co.quote:Op zondag 27 november 2011 18:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Bossen was niet sterk bezig, floot de boel bij vlagen aan gort. Puntverlies kun je hem echter niet aanwrijven; hij heeft geen beslissende fouten gemaakt. Twente had gewoon pech; normaal gesproken vliegt zo'n kopbal van Luuk de Jong er in de eerste helft in, ben je klaar.
Vitesse had trouwens moeten winnen. Büttner --> Bony.
Wij hebben nog wel een middenvelder overquote:Op zondag 27 november 2011 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Met zo'n kansloos middenveld gaat Twente nog wel meer punten verspelen. Wat een blunder van Co.
quote:Op zondag 27 november 2011 19:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij hebben nog wel een middenvelder over
Heeft eerder bij Twente gespeeld, oerdegelijk en alles.
quote:Op zondag 27 november 2011 19:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente had gewoon dit moeten opstellen:
John - Janko - Chadli
Janssen - Engelaar - Brama
Bengtsson - Douglas - Wisgerhof - Rosales
Mihaylov
Dat was STUKKEN beter geweest, maar neeeee zegt Co.![]()
Hou nou eens op met je Engelaarquote:
U mad?quote:Op zondag 27 november 2011 19:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hou nou eens op met je Engelaar![]()
Slightly amusedquote:
El Ahmadi voor 10 miljoen.quote:Op zondag 27 november 2011 19:13 schreef Buitendam het volgende:
Twente zal in de winterstop moeten gaan inkopen, want dit wordt niks zo.
quote:Op zondag 27 november 2011 19:13 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op zondag 27 november 2011 19:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij hebben nog wel een middenvelder over
Heeft eerder bij Twente gespeeld, oerdegelijk en alles.
Laten we dat juist niet gaan doen chaos aankopen.quote:Op zondag 27 november 2011 19:13 schreef Buitendam het volgende:
Laat ze nog maar een paar punten verliezen, wordt het misschien een wanhoopsdaadquote:Op zondag 27 november 2011 19:16 schreef Geo3kant het volgende:
Ja het is duidelijk Guitarist.. maar zo dom zijn ze niet.
quote:Op zondag 27 november 2011 19:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Heb je de memo niet gekregen?![]()
Hallo dan
Ik geef geen fuck om heel dat ajax, je wordt gewoon moe van dat ophypen van ajax altijd, het is barca2, alleen zijn ze niet goed.quote:
Chaos aankopen? Helemaal niet. Als je kwalitatief nu mee kon met de andere toppers, maar dat is nu niet het geval. Hiermee tot het eind van het seizoen is buiten de top 3, gok ik.quote:Op zondag 27 november 2011 19:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Laten we dat juist niet gaan doen chaos aankopen.
Co moet gewoon niet zo raar doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |