NAC is helaas afgezwakt tot zeer matig na tijdperk Maaskant.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik hoop op een overwinning (duh), maar met een gelijkspel kan ik nu, voor aanvang van de wedstrijd, best vrede hebben.
Nou ben ik benieuwd hoeveel Nijland dan waard is in jouw ogenquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee .. hou maar lekkerkopen? 2 pakken melk en een snicker mag je hem hebben.
Nee. Tijdens Maaskant was het echt verschrikkelijk. Momenteel is het juist prima om aan te zien. NAC pakt punten en creëert kansen. Bij Maaskant was het onsamenhangend en kut. NAC is nu echt beter dan toen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC is helaas afgezwakt tot zeer matig na tijdperk Maaskant.
Co heeft gelukkig maar een éénjarig contract getekendquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chadli wordt wel verneukt door Co man.
?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee. Tijdens Maaskant was het echt verschrikkelijk. Momenteel is het juist prima om aan te zien. NAC pakt punten en creëert kansen. Bij Maaskant was het onsamenhangend en kut. NAC is nu echt beter dan toen.
Ik vraag me liever af wat we er nog voor krijgen.. we hebben die clown voor fucking 4 miljoen gekochtquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:11 schreef LDS het volgende:
[..]
Nou ben ik benieuwd hoeveel Nijland dan waard is in jouw ogen
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Co heeft gelukkig maar een éénjarig contract getekend
Veeeeeelste makkelijk.quote:
NAC 2007/08quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zijn ze voetballend al 99 jaar. Dat maakt het zo'n mooie club.
Inderdaad, wahahahquote:
Geniaalquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:16 schreef LDS het volgende:
[..]
Inderdaad, wahahah
Frommelgoaltje, maar op het einde is de afwerking knap
En meteen fluiten die boeren, wahaha. Opgefokt zooitjequote:Op zaterdag 3 december 2011 19:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Geniaal
De bal zat er lekker in
Derde jaquote:
beter dan steeds collectief falenquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Derde ja. Met Ernie Brandts. NAC speelde toen verschrikkelijk effectief afbraakvoetbal. Won elke wedstrijd met 0-1. Ach, het was leuk, zo'n zegetocht langs alle gefrustreerde stadions, dat zeker
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |