Dat gelooft toch niemand? Of je moet een Afghaanse windhond zijn.quote:Op zondag 27 november 2011 19:39 schreef Neuroscience het volgende:
zou wel episch zijn als RVP echt z'n loopbaan bij Excelsior afsluit
Ik geloof 't ook niet, maar het zou wel geniaal zijn!quote:Op zondag 27 november 2011 19:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat gelooft toch niemand? Of je moet een Afghaanse windhond zijn.²
Dus niet.quote:Op zondag 27 november 2011 19:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Die escargot van Excelsior dacht gewonnen te hebben.²
Die nigeriaantjes zijn wel lachwekkend.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:33 schreef Happel het volgende:
5-0. Arm VVV en ze hebben nog wel zulke leuke spelers rondlopen daar.
Alleen Musa is wel aardig, voor de rest is het toch gewoon 1e divisie niveau?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:33 schreef Happel het volgende:
5-0. Arm VVV en ze hebben nog wel zulke leuke spelers rondlopen daar.
Hoeveelste sta je inmiddels in de Fok!-manager ranglijst?quote:
Weet ik niet. Wel mooie avond voor Plet met 11 puntjesquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:39 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Hoeveelste sta je inmiddels in de Fok!-manager ranglijst?
Die staan ook maar 3 punten boven de streep en draaien echt dramatisch de laatste 6? weken....quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:39 schreef xCore het volgende:
En al dat volk dat dacht dat RKC wel ging degraderen
Ik heb vooraf gegokt op Excelsior direct en VVV + RKC nacompetitiequote:Op vrijdag 2 december 2011 21:39 schreef xCore het volgende:
En al dat volk dat dacht dat RKC wel ging degraderen
Sta jij zo laag?quote:
Doelstelling bij de eerste honderd?quote:
Momenteel 12equote:Op vrijdag 2 december 2011 21:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doelstelling bij de eerste honderd?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doelstelling bij de eerste honderd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |