Kom maar door!quote:
Dat klopt. Maar hier werd ik wel zenuwachtig van, vooraf ook al.quote:Op zondag 27 november 2011 16:24 schreef dawg het volgende:
[..]
dacht dat jij vrijwel nooit zenuwachtig was voor/tijdens een date.
Is je moeder wel M!lfwaardig dan?quote:
Hey alles goed dan?quote:
hij hebt al een vriendin dus je mag geen extra vrouwquote:Op zondag 27 november 2011 16:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Is je moeder wel M!lfwaardig dan?
Als ze lekker is mag ze er voor 1 nachtje bijquote:Op zondag 27 november 2011 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij hebt al een vriendin dus je mag geen extra vrouw
Oh, daar gaat mijn droom voor een eige haremquote:Op zondag 27 november 2011 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij hebt al een vriendin dus je mag geen extra vrouw
Okee ik ben net een klein beetje over mijn eerste afwijzing heen en kan net weer normaal eten en slapen.quote:Op zondag 27 november 2011 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt wel lachen, maar nu is de tijd voor actie!
Stuur ze een berichtje, ga wat drinken.
Get back in the saddle heloefquote:Op zondag 27 november 2011 16:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee ik ben net een klein beetje over mijn eerste afwijzing heen en kan net weer normaal eten en slapen.
Denk jij dat ik weer zin heb ik heisa met het andere geslacht?
Je moet het niet zo zwaar opnemen allemaalquote:Op zondag 27 november 2011 16:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee ik ben net een klein beetje over mijn eerste afwijzing heen en kan net weer normaal eten en slapen.
Sinds wanneer zijn jullie matties?quote:Op zondag 27 november 2011 16:34 schreef dawg het volgende:
[..]
hier wel.
daar ook? nog wat leuks meegemaakt wat het waard is om te melden hier?
Je bent een zeurquote:Op zondag 27 november 2011 16:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou, dan neem je een kerel, mag ook.quote:Op zondag 27 november 2011 16:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik ben een zeur, vertel me eens wat nieuws aub?quote:Op zondag 27 november 2011 16:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je bent een zeur![]()
Onderneem eens wat ipv alleen maar janken.
Uhm er is genoeg gebeurd weerquote:Op zondag 27 november 2011 16:34 schreef dawg het volgende:
[..]
hier wel.
daar ook? nog wat leuks meegemaakt wat het waard is om te melden hier?
Die 2e zin is veul belangrijker dan die 1equote:Op zondag 27 november 2011 16:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik ben een zeur, vertel me eens wat nieuws aub?
Ik ga niet meer janken over Faye, wees gerust.quote:
matties?quote:Op zondag 27 november 2011 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn jullie matties?
Over wie dan nu weer?quote:Op zondag 27 november 2011 16:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga niet meer janken over Faye, wees gerust.
nope. weer een dag ouder geworden.quote:Op zondag 27 november 2011 16:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm er is genoeg gebeurd weerMaar niet nodig om dat hier te vermelden
Gewoon een leuk weekend gehad waar ik heel weinig in geslapen heb en lekker op stap ben geweest.
Jij nog een spannend verhaal?
Weet ik die negeer ik dan ook subtiel.quote:Op zondag 27 november 2011 16:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die 2e zin is veul belangrijker dan die 1e
matties jaquote:Op zondag 27 november 2011 16:39 schreef dawg het volgende:
[..]
matties?
ook_gek is cool vanwege zijn repertoire, de versierblunderreeks.
Over voorlopig niemand.quote:
Matties for life je weet zellufquote:Op zondag 27 november 2011 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn jullie matties?
quote:Op zondag 27 november 2011 16:39 schreef dawg het volgende:
[..]
matties?
ook_gek is cool vanwege zijn repertoire, de versierblunderreeks.
Serieus heloef je moet gewoon weer er tegen aan gaanquote:
is al een oude reeks die niet meer actief is.quote:Op zondag 27 november 2011 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
matties ja
die reeks ken ik niet?
ga ook niet lezen nu want ik moet eigenlijk werken en anders doe ik weer een uur niks
Geloof me is wel de moeite hoorquote:Op zondag 27 november 2011 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
matties ja
die reeks ken ik niet?
ga ook niet lezen nu want ik moet eigenlijk werken en anders doe ik weer een uur niks
quote:
ja die ookquote:Op zondag 27 november 2011 16:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Matties for life je weet zelluf
[..]oh god gaan we weer
Vergeet de breezah reeks niet he
Ik zal mezelf er mee belonen als mijn werk af isquote:Op zondag 27 november 2011 16:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geloof me is wel de moeite hoorWant er staan heel wat leuke verhalen van mij in
[..]ja ik ook, maar ik zorg er wel voor dat elke dag een feestje is. Anders is het ook maar zo zonde he
sowieso ben jij in gfsf de kerel die van de zijlijn alles loopt op te naaienquote:Op zondag 27 november 2011 16:42 schreef dawg het volgende:
[..]
is al een oude reeks die niet meer actief is.
hier kun je ook lekker meelezen. gfsf heh.
quote:
Die liggen nu lekker te scharenquote:Op zondag 27 november 2011 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aangezien MoonSelene en Heathcliff nog niet terug zijn, denk ik dat we kunnen concluderen dat het goed gaat.
haha wat?quote:Op zondag 27 november 2011 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sowieso ben jij in gfsf de kerel die van de zijlijn alles loopt op te naaien
quote:Op zondag 27 november 2011 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aangezien MoonSelene en Heathcliff nog niet terug zijn, denk ik dat we kunnen concluderen dat het goed gaat.
die liggen ergens ergens die scene uit gia na te spelenquote:Op zondag 27 november 2011 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
je oude ava maar dan in real life.quote:Op zondag 27 november 2011 16:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die liggen ergens ergens die scene uit gia na te spelen
mooiquote:Op zondag 27 november 2011 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het laatste bericht kreeg ik om 13.12. Toen ging het goed.
Dat!quote:
En om 13.58?quote:Op zondag 27 november 2011 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het laatste bericht kreeg ik om 13.12. Toen ging het goed.
quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat!
zo'n kerel die dan weet dat poppetje A vreemd gaat met popptje B en die dan op bezoek gaat bij poppetje C en zo van oh ik zag A met B net? ik dacht dat je zei dat ie moest over werken
en dan zo'n evil blik richting camera
toen al geen bericht meer?quote:
Muilenquote:Op zondag 27 november 2011 16:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lekker bekken
ik ben bijna door mijn andere woorden voor tongen heen
Ik was werken en zij waren kennelijk ook bezig.quote:Op zondag 27 november 2011 16:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
toen al geen bericht meer?
zozo, die laten er geen haar op groeien...
Ik weet voorlopig niet met wie.quote:Op zondag 27 november 2011 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Serieus heloef je moet gewoon weer er tegen aan gaan
beetje pingen en weet ik hoe dat allemaal gaat tegenwoordig
beetje schuren
Een wasje draaien, spinazie-tussen-elkaars-tanden-halenquote:Op zondag 27 november 2011 16:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lekker bekken
whaha dan doe je toch wat foutquote:Op zondag 27 november 2011 16:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Muilen
tong worstelen
speeksel uitwisselen
Extra zuurstof geven
zo iets?
huigje worstelenquote:Op zondag 27 november 2011 16:48 schreef rhubarbje het volgende:
owja! muilen en plekken!
nu ben ik wel er door heen
waarom doe je die ava niet weer? deze is ook maar zo-zo.quote:Op zondag 27 november 2011 16:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lekker bekken
alle vrouwenquote:Op zondag 27 november 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet voorlopig niet met wie.![]()
En ja ik weet het ik stap niet.
Maar goed in ieder geval een les na deze week, niet geschoten is altijd mis.
Omdat mensen nu misschien denken dat ik een lieve pony benquote:Op zondag 27 november 2011 16:49 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom doe je die ava niet weer? deze is ook maar zo-zo.
Daarom zeg ik de volgende keer schiet ik weer.quote:Op zondag 27 november 2011 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alle vrouwen
het is een numergame dude!
als je maar vaak genoeg schiet, schiet je vanzelf eens raak
denk dat dat wel meevalt hoor, rhutje.quote:Op zondag 27 november 2011 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Omdat mensen nu misschien denken dat ik een lieve pony ben
Nee nu!quote:Op zondag 27 november 2011 16:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom zeg ik de volgende keer schiet ik weer.
Zeg ik nu heel stoer.
Laten we het onderzoeken!quote:Op zondag 27 november 2011 16:50 schreef dawg het volgende:
[..]
denk dat dat wel meevalt hoor, rhutje.
loka werkt toch in een frietzaak?quote:Op zondag 27 november 2011 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee nu!
hup naar de friet tent voor een milkshake en het nummer van het meisje dat er werkt!
etc
luister je loopt altijd wel een blauwetje zo wat! Lachen en door gaan. Je hebt het lef gehad om voor je liefde uit te komen. Ging niet goed oke dan next!quote:Op zondag 27 november 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet voorlopig niet met wie.![]()
En ja ik weet het ik stap niet.
Maar goed in ieder geval een les na deze week, niet geschoten is altijd mis.
niiicequote:Op zondag 27 november 2011 16:51 schreef dawg het volgende:
[..]
loka werkt toch in een frietzaak?nog meer fok!intriges!
*steekt hand op*quote:Op zondag 27 november 2011 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
Laten we het onderzoeken!
Wie denkt dat ik een lieve pony ben?
Even je hand op steken alsjeblieft!
het is gewoon simpel. niet elk meisje kan jou leuk vinden. is andersom ook niet.quote:Op zondag 27 november 2011 16:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
luister je loopt altijd wel een blauwetje zo wat! Lachen en door gaan. Je hebt het lef gehad om voor je liefde uit te komen. Ging niet goed oke dan next!
Ga facebooken, ga lekker bij vrienden reageren. Als daar een vrouw reageert reageer dan op haar inclusief haar naam. Je hebt humor zat! als je elkaar wat vaker tegen komt ga je brutaal op har FB een berichtje achter laten.
Doe dat soort dingen, maar als er niks gebeurd. Lach er dan gewoon om. Dat doe ik ook
Precies! En Heloef heeft leuke humor dus maak daar gebruik van op facebook.quote:Op zondag 27 november 2011 16:52 schreef dawg het volgende:
[..]
het is gewoon simpel. niet elk meisje kan jou leuk vinden. is andersom ook niet.
Jij kijkt schuinquote:
quote:
Klopt maar ik dacht juist altijd dat dat wel het geval was.quote:Op zondag 27 november 2011 16:52 schreef dawg het volgende:
[..]
het is gewoon simpel. niet elk meisje kan jou leuk vinden. is andersom ook niet.
Een affaire in gfsfquote:
WTF is dat GFSF dan?quote:Op zondag 27 november 2011 16:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Een affaire in gfsf
met een user naar keuze
de soap goede fokkers slechtequote:
oki. dan wil ik een affaire met jou.quote:Op zondag 27 november 2011 16:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Een affaire in gfsf
met een user naar keuze
Uiteraard een heel goede keusquote:
oh wat voor rol heb ik daar in dan?quote:Op zondag 27 november 2011 16:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de soap goede fokkers slechte
(met al dat gedate onderling begon het op een soap te lijken)
ik ook niet, ik ben cameraman.quote:Op zondag 27 november 2011 17:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Uiteraard een heel goede keus
ik zat er alleen nog niet in
maar voor jou wil ik best een gast rolletje komen spelen hoor![]()
nog geenquote:Op zondag 27 november 2011 17:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh wat voor rol heb ik daar in dan?
hoi, hoe was uw weekend?quote:
Heloef.quote:Op zondag 27 november 2011 17:04 schreef ook_gek het volgende:
Oh en wie is de slet van de serie dan![]()
En we hebben ook een excuus neger nodig, en een homo.
Anders komen er weer klachten.
Ja ho.quote:
we hebben waarschijnlijk sinds vandaag een lesbisch koppeltje? is dat ook goed?quote:Op zondag 27 november 2011 17:04 schreef ook_gek het volgende:
quote:Op zondag 27 november 2011 17:04 schreef ook_gek het volgende:
en wie is de slet?quote:Op zondag 27 november 2011 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
we hebben waarschijnlijk sinds vandaag een lesbisch koppeltje? is dat ook goed?
ja zo lang er maar 2 van het zelfde geslacht sex hebben.quote:Op zondag 27 november 2011 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja daar ga ik geen antwoord op gevenquote:
Lesbo's ja die moet je wel hebben voor de kijkcijfers.quote:Op zondag 27 november 2011 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is de smurfen film leuk? Als zeg maar een zondag avond film als je moe en brak bent?quote:Op zondag 27 november 2011 17:05 schreef formerjellybean het volgende:
gezellig vrijdag gestapt en zaterdag uitbrakdag en ik heb de dvd van de smurfen
Ja en prima als je in een dip zit ook.Grappig en leuk en zonder nadenkwerkquote:Op zondag 27 november 2011 17:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is de smurfen film leuk? Als zeg maar een zondag avond film als je moe en brak bent?
dus je hebt wel iemand in gedachten?quote:Op zondag 27 november 2011 17:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja daar ga ik geen antwoord op geven
dan maak je je hoe dan ook niet populair
ja daar gaat het om, dat stukje niet nadenkwerkquote:Op zondag 27 november 2011 17:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja en prima als je in een dip zit ook.Grappig en leuk en zonder nadenkwerk
Namen, ik wil namen! Mag via DM of PM al tript me DM vaakquote:Op zondag 27 november 2011 17:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja daar ga ik geen antwoord op geven
dan maak je je hoe dan ook niet populair
Nou ja ik zal zeggen pak een fles wijn en zuipen maarquote:Op zondag 27 november 2011 17:13 schreef formerjellybean het volgende:
Je hebt daarna wel het smurfenlied in je hoofd wees daar wel op voorbereid. Ik wil hem eigenlijk ook weleens kijken als ik dronken ben dat lijkt me ergens wel komisch, samen met de muppets . Dat lijkt me best humor om te doen
Een vrouw die bier drinktquote:Op zondag 27 november 2011 17:14 schreef formerjellybean het volgende:
Ik drink geen wijnIk drink bier
stuur PM dan.quote:Op zondag 27 november 2011 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
aah jullie willen gewoon dat ik me hier weer eens impopulair maak he
nee ik zeg niks!
er heeft vandaag nog niemand tegen me 'geschreeuwt' hier en dat wil ik graag zo houden
het helpt natuurlijk dat magnetron er niet was vandaag![]()
dm dan, tutje.quote:Op zondag 27 november 2011 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
nee ik zeg niks!
er heeft vandaag nog niemand tegen me 'geschreeuwt' hier en dat wil ik graag zo houden
Nee ik vind dat echt niks. Maar goed ieder zo zijn of haar ding tochquote:
Ik was even met m'n hutspot bezig, sorrie, zal de volgende keer aan je denkenquote:Op zondag 27 november 2011 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
nee ik zeg niks!
bij mij welquote:Op zondag 27 november 2011 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
Pm;s en dm's blijven hier nooit prive dat moeten jullie ondertussen wel weten
bij mij wel.quote:Op zondag 27 november 2011 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
trustenquote:
Bij mij wel. Ik vind het gewoon erg aso om vertrouwelijke informatie openbaar te makenquote:Op zondag 27 november 2011 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
waarom niet eigenlijk?quote:Op zondag 27 november 2011 17:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee ik vind dat echt niks. Maar goed ieder zo zijn of haar ding toch
Slaap lekker Myrquote:
Ik heb nog gevarïeerde grijze copic markers. Als je geïnteresseerd bent.quote:Op zondag 27 november 2011 17:24 schreef formerjellybean het volgende:
Als het goed is krijg ik vanavond geld voor copic markers voor sinterklaasMijn ouders vinden het tekenen van mij leuk
Die heb ik niet.quote:Op zondag 27 november 2011 17:24 schreef formerjellybean het volgende:
sms dat meisje waar je mee getongworsteld heb.
ja weet niet, ik vind dat echt zo niet staanquote:
Mij lukte dat wel vorige week.quote:Op zondag 27 november 2011 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen, dan slaap ik vanavond niet meer.
Ben je wel lekker vroeg op.quote:Op zondag 27 november 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Mij lukte dat wel vorige week.
Dan ging ik om 8 uur slapen tot 9 uur en dan weer van 12 tot 6.
Nou ik ging maar een uur slapen omdat ik me zo dood, kut en suf voelde.quote:Op zondag 27 november 2011 17:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben je wel lekker vroeg op.
Ik slaap de laatste tijd erg lang. Ga ik om 12 naar bed, word ik om 11 weer wakker
Ik ben pas sinds half 2 uit bed.quote:Op zondag 27 november 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Mij lukte dat wel vorige week.
Dan ging ik om 8 uur slapen tot 9 uur en dan weer van 12 tot 6.
Note to self: Geen pillen proberenquote:Op zondag 27 november 2011 17:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben pas sinds half 2 uit bed.nu weer slapen zou echt niet slim zijn, daarbij kan ik nog niet stilzitten.
Das toch ok?quote:Op zondag 27 november 2011 17:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik ging maar een uur slapen omdat ik me zo dood, kut en suf voelde.
Niet omdat ik nou zo''n slaap had.
neem slokje GHB val je zo voor lange tijd heerlijk in slaap. Doen alle snuivers!quote:Op zondag 27 november 2011 17:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben pas sinds half 2 uit bed.nu weer slapen zou echt niet slim zijn, daarbij kan ik nog niet stilzitten.
Ja hoor.quote:
Jawel joh, maar wel goed voorbereiden en alles.quote:
En dat klinkt ook zo lekker aardigquote:Op zondag 27 november 2011 17:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
neem slokje GHB val je zo voor lange tijd heerlijk in slaap. Doen alle snuivers!
Probeer het zelf eens zal ik zeggen. Ik vond snuiven en GHB leuk maar voegt helemaal niks extra toe voor mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |