Ik heb nog gevarïeerde grijze copic markers. Als je geïnteresseerd bent.quote:Op zondag 27 november 2011 17:24 schreef formerjellybean het volgende:
Als het goed is krijg ik vanavond geld voor copic markers voor sinterklaasMijn ouders vinden het tekenen van mij leuk
Die heb ik niet.quote:Op zondag 27 november 2011 17:24 schreef formerjellybean het volgende:
sms dat meisje waar je mee getongworsteld heb.
ja weet niet, ik vind dat echt zo niet staanquote:
Mij lukte dat wel vorige week.quote:Op zondag 27 november 2011 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen, dan slaap ik vanavond niet meer.
Ben je wel lekker vroeg op.quote:Op zondag 27 november 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Mij lukte dat wel vorige week.
Dan ging ik om 8 uur slapen tot 9 uur en dan weer van 12 tot 6.
Nou ik ging maar een uur slapen omdat ik me zo dood, kut en suf voelde.quote:Op zondag 27 november 2011 17:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben je wel lekker vroeg op.
Ik slaap de laatste tijd erg lang. Ga ik om 12 naar bed, word ik om 11 weer wakker
Ik ben pas sinds half 2 uit bed.quote:Op zondag 27 november 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Mij lukte dat wel vorige week.
Dan ging ik om 8 uur slapen tot 9 uur en dan weer van 12 tot 6.
Note to self: Geen pillen proberenquote:Op zondag 27 november 2011 17:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben pas sinds half 2 uit bed.nu weer slapen zou echt niet slim zijn, daarbij kan ik nog niet stilzitten.
Das toch ok?quote:Op zondag 27 november 2011 17:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik ging maar een uur slapen omdat ik me zo dood, kut en suf voelde.
Niet omdat ik nou zo''n slaap had.
neem slokje GHB val je zo voor lange tijd heerlijk in slaap. Doen alle snuivers!quote:Op zondag 27 november 2011 17:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben pas sinds half 2 uit bed.nu weer slapen zou echt niet slim zijn, daarbij kan ik nog niet stilzitten.
Ja hoor.quote:
Jawel joh, maar wel goed voorbereiden en alles.quote:
En dat klinkt ook zo lekker aardigquote:Op zondag 27 november 2011 17:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
neem slokje GHB val je zo voor lange tijd heerlijk in slaap. Doen alle snuivers!
Probeer het zelf eens zal ik zeggen. Ik vond snuiven en GHB leuk maar voegt helemaal niks extra toe voor mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |