trustenquote:
Bij mij wel. Ik vind het gewoon erg aso om vertrouwelijke informatie openbaar te makenquote:Op zondag 27 november 2011 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
Pm;s en dm's blijven hier nooit prive dat moeten jullie ondertussen wel weten
waarom niet eigenlijk?quote:Op zondag 27 november 2011 17:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee ik vind dat echt niks. Maar goed ieder zo zijn of haar ding toch
Slaap lekker Myrquote:
Ik heb nog gevarïeerde grijze copic markers. Als je geïnteresseerd bent.quote:Op zondag 27 november 2011 17:24 schreef formerjellybean het volgende:
Als het goed is krijg ik vanavond geld voor copic markers voor sinterklaasMijn ouders vinden het tekenen van mij leuk
Die heb ik niet.quote:Op zondag 27 november 2011 17:24 schreef formerjellybean het volgende:
sms dat meisje waar je mee getongworsteld heb.
ja weet niet, ik vind dat echt zo niet staanquote:
Mij lukte dat wel vorige week.quote:Op zondag 27 november 2011 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen, dan slaap ik vanavond niet meer.
Ben je wel lekker vroeg op.quote:Op zondag 27 november 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Mij lukte dat wel vorige week.
Dan ging ik om 8 uur slapen tot 9 uur en dan weer van 12 tot 6.
Nou ik ging maar een uur slapen omdat ik me zo dood, kut en suf voelde.quote:Op zondag 27 november 2011 17:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben je wel lekker vroeg op.
Ik slaap de laatste tijd erg lang. Ga ik om 12 naar bed, word ik om 11 weer wakker
Ik ben pas sinds half 2 uit bed.quote:Op zondag 27 november 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Mij lukte dat wel vorige week.
Dan ging ik om 8 uur slapen tot 9 uur en dan weer van 12 tot 6.
Note to self: Geen pillen proberenquote:Op zondag 27 november 2011 17:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben pas sinds half 2 uit bed.nu weer slapen zou echt niet slim zijn, daarbij kan ik nog niet stilzitten.
Das toch ok?quote:Op zondag 27 november 2011 17:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik ging maar een uur slapen omdat ik me zo dood, kut en suf voelde.
Niet omdat ik nou zo''n slaap had.
neem slokje GHB val je zo voor lange tijd heerlijk in slaap. Doen alle snuivers!quote:Op zondag 27 november 2011 17:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben pas sinds half 2 uit bed.nu weer slapen zou echt niet slim zijn, daarbij kan ik nog niet stilzitten.
Ja hoor.quote:
Jawel joh, maar wel goed voorbereiden en alles.quote:
En dat klinkt ook zo lekker aardigquote:Op zondag 27 november 2011 17:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
neem slokje GHB val je zo voor lange tijd heerlijk in slaap. Doen alle snuivers!
Probeer het zelf eens zal ik zeggen. Ik vond snuiven en GHB leuk maar voegt helemaal niks extra toe voor mij.quote:
Is blowen dan niks voor jou?quote:Op zondag 27 november 2011 17:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Probeer het zelf eens zal ik zeggen. Ik vond snuiven en GHB leuk maar voegt helemaal niks extra toe voor mij.
En ben al druk van me zelf, dus heb dat helemaal niet nodig
Ja Godverdomme, kap daar nou eens mee.quote:Op zondag 27 november 2011 17:34 schreef heloef het volgende:
Ik heb ook nooit drugs gehad.
Maar he met vrienden als Faye en VH komt dat vast goed.
Sorry.quote:Op zondag 27 november 2011 17:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja Godverdomme, kap daar nou eens mee.
ja maar dat is wel vaker jou probleem, je vat alles direct op als een aanval.quote:Op zondag 27 november 2011 17:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En dat klinkt ook zo lekker aardig
Je gaat je enorm lekker voelen, liefde is heel intens, aanrakingen zijn lekkerder, het is echt niet goed uit te leggen. Je gaat veel praten, heel open.quote:
nee als ik iets vies vind is het wel roken, dus blowen zit er dan iet echt in voor mij. En vind het prima zo. Wil helemaal niet rustig wordenquote:Op zondag 27 november 2011 17:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is blowen dan niks voor jou?![]()
![]()
je zintuigen staan heel erg op scherp.quote:Op zondag 27 november 2011 17:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je gaat je enorm lekker voelen, liefde is heel intens, aanrakingen zijn lekkerder, het is echt niet goed uit te leggen. Je gaat veel praten, heel open.
En tuurlijk je kent me helemaal via postsquote:Op zondag 27 november 2011 17:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar dat is wel vaker jou probleem, je vat alles direct op als een aanval.
Snuivers nemen GHB om te kunnen slapen omdat ze anders maar wakker zijn en over actief zijn.
Is niks geen aanval of wat dan ook.
Moon, jij nog nooit iets met drugs gedaan?quote:
Dat klinkt wel fijn ja. Jezelf lekker voelen enzoquote:Op zondag 27 november 2011 17:36 schreef Myraela het volgende:
Je gaat je enorm lekker voelen, liefde is heel intens, aanrakingen zijn lekkerder, het is echt niet goed uit te leggen. Je gaat veel praten, heel open.
Ik doel nu alleen op je posts hier. Dus ja jou probleem is dat jij heel vaak dingen direct als aanval ziet. Hier op fok dus.quote:Op zondag 27 november 2011 17:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En tuurlijk je kent me helemaal via posts
Nouquote:Op zondag 27 november 2011 17:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moon, jij nog nooit iets met drugs gedaan?
Kan best lekker zijn, je moet alleen weten hoe je er mee om moet gaan
ja maar je moet dus geen drank of drugs gaan gebruiken om je "lekker" te voelen. Als je dat gaat doen ben je zo goed als verloren en is de kans groot op verslaving.quote:Op zondag 27 november 2011 17:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat klinkt wel fijn ja. Jezelf lekker voelen enzo
Dat ik veel ga praten kan ik me niet echt voorstellen
Mijn grappen vallen de laaste tijd niet zo lekker bij iedereen.quote:
Iets proberen kan in mijn ogen geen kwaat. Maar het op regelmatige basis gaan gebruiken of erger nog om je "lekker" te voelen....quote:Op zondag 27 november 2011 17:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nou, ik vind druggs een hele grote afknapper bij een man als ik eerlijk ben, en ik gebruik inderdaad geen druggs, nooit gedaan en ook niet van plan
Tuurlijk wel, gisteren ook enorm veel gepraat. En knuffelen etc.quote:Op zondag 27 november 2011 17:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Je moet bij sommige wel oppassen.quote:Op zondag 27 november 2011 17:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil er gewoon helemaal niks mee te maken hebbenquote:Op zondag 27 november 2011 17:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Iets proberen kan in mijn ogen geen kwaat. Maar het op regelmatige basis gaan gebruiken of erger nog om je "lekker" te voelen....
Dan ben ik direct klaar met die persoon. Daar begin ik ECHT dan iet aan.
Maar drugs gebruik je toch om je lekker te voelen? Of begrijp ik iets nou verkeerd?quote:Op zondag 27 november 2011 17:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Iets proberen kan in mijn ogen geen kwaat. Maar het op regelmatige basis gaan gebruiken of erger nog om je "lekker" te voelen....
Dan ben ik direct klaar met die persoon. Daar begin ik ECHT dan iet aan.
de meeste drugs versterken je gevoel op dat moment. Dus als jij een dans type ben ga je lekker los. Houd je juist van hangen dan wil je dat nog meer.quote:Op zondag 27 november 2011 17:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gisteren ook enorm veel gepraat. En knuffelen etc.maar hoe mensen feesten met een pil snap ik niet, ik wil gewoon chillen dan.
Knuffelenquote:Op zondag 27 november 2011 17:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gisteren ook enorm veel gepraat. En knuffelen etc.maar hoe mensen feesten met een pil snap ik niet, ik wil gewoon chillen dan.
hasj koekjes!quote:Op zondag 27 november 2011 17:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee als ik iets vies vind is het wel roken, dus blowen zit er dan iet echt in voor mij. En vind het prima zo. Wil helemaal niet rustig worden
Hmm ik vind een man die er onverantwoord mee omgaat wel een afknapper jaquote:Op zondag 27 november 2011 17:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nou, ik vind druggs een hele grote afknapper bij een man als ik eerlijk ben, en ik gebruik inderdaad geen druggs, nooit gedaan en ook niet van plan
helaas veel mensen wel en dan zie je toch vaak dat het de verkeerde kant op gaat.quote:Op zondag 27 november 2011 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar drugs gebruik je toch om je lekker te voelen? Of begrijp ik iets nou verkeerd?
En gelijk heb je. Ik houd me er ook altijd ver van af.quote:Op zondag 27 november 2011 17:42 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik wil er gewoon helemaal niks mee te maken hebben![]()
Mensen moeten dat zelf weten, maar ik hang irl dus ook niet rond met mensen die druggs gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |