Ja en prima als je in een dip zit ook.Grappig en leuk en zonder nadenkwerkquote:Op zondag 27 november 2011 17:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is de smurfen film leuk? Als zeg maar een zondag avond film als je moe en brak bent?
dus je hebt wel iemand in gedachten?quote:Op zondag 27 november 2011 17:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja daar ga ik geen antwoord op geven
dan maak je je hoe dan ook niet populair
ja daar gaat het om, dat stukje niet nadenkwerkquote:Op zondag 27 november 2011 17:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja en prima als je in een dip zit ook.Grappig en leuk en zonder nadenkwerk
Namen, ik wil namen! Mag via DM of PM al tript me DM vaakquote:Op zondag 27 november 2011 17:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja daar ga ik geen antwoord op geven
dan maak je je hoe dan ook niet populair
Nou ja ik zal zeggen pak een fles wijn en zuipen maarquote:Op zondag 27 november 2011 17:13 schreef formerjellybean het volgende:
Je hebt daarna wel het smurfenlied in je hoofd wees daar wel op voorbereid. Ik wil hem eigenlijk ook weleens kijken als ik dronken ben dat lijkt me ergens wel komisch, samen met de muppets . Dat lijkt me best humor om te doen
Een vrouw die bier drinktquote:Op zondag 27 november 2011 17:14 schreef formerjellybean het volgende:
Ik drink geen wijnIk drink bier
stuur PM dan.quote:Op zondag 27 november 2011 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
aah jullie willen gewoon dat ik me hier weer eens impopulair maak he
nee ik zeg niks!
er heeft vandaag nog niemand tegen me 'geschreeuwt' hier en dat wil ik graag zo houden
het helpt natuurlijk dat magnetron er niet was vandaag![]()
dm dan, tutje.quote:Op zondag 27 november 2011 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
nee ik zeg niks!
er heeft vandaag nog niemand tegen me 'geschreeuwt' hier en dat wil ik graag zo houden
Nee ik vind dat echt niks. Maar goed ieder zo zijn of haar ding tochquote:
Ik was even met m'n hutspot bezig, sorrie, zal de volgende keer aan je denkenquote:Op zondag 27 november 2011 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
nee ik zeg niks!
bij mij welquote:Op zondag 27 november 2011 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
Pm;s en dm's blijven hier nooit prive dat moeten jullie ondertussen wel weten
bij mij wel.quote:Op zondag 27 november 2011 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
trustenquote:
Bij mij wel. Ik vind het gewoon erg aso om vertrouwelijke informatie openbaar te makenquote:Op zondag 27 november 2011 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
waarom niet eigenlijk?quote:Op zondag 27 november 2011 17:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee ik vind dat echt niks. Maar goed ieder zo zijn of haar ding toch
Slaap lekker Myrquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |