SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2![]()
Ik vraag me af wie de doelpunten gaat maken. Het regent hier nu weer eens sinds lange tijd.. triest weertype.. hopen dat Ajax vanmiddag het zonnetje kan laten schijnen! (Mooi gezegd Kaasknabz!quote:
Idd, Ozbiliz is toch fit, die is 10 keer beter, soms heb ik echt hele zware twijfels bij het inzicht van de Boer qua spelers.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, Ozbiliz is toch fit, die is 10 keer beter, soms heb ik echt hele zware twijfels bij het inzicht van de Boer qua spelers.
Begint dat gezeik nou alweer? Dan is FdB in de zomer weer weg hoor. En krijg je volgend jaar met kop van jut 2989821 in 10 jaar weer hetzelfde riedeltje.quote:Op zondag 27 november 2011 13:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
kan hij het helpen dat z'n trainer incompetent is
Ja, je hebt gelijk als wij hier in een obscuur hoekje van het internet maar hard genoeg iets roepen, dan gebeurt het, dat was ik ff vergeten....quote:Op zondag 27 november 2011 13:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Begint dat gezeik nou alweer? Dan is FdB in de zomer weer weg hoor. En krijg je volgend jaar met kop van jut 2989821 in 10 jaar weer hetzelfde riedeltje.
Hoax, benodigd gereedschap afwezig.quote:
het is symptomatisch voor het ajax publiek, jullie zijn daar een goede afspiegeling van. niet voor niets zijn er 3894320938209 trainers versleten.quote:Op zondag 27 november 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk als wij hier in een obscuur hoekje van het internet maar hard genoeg iets roepen, dan gebeurt het, dat was ik ff vergeten....
Denken dat we hier invloed hebben.
sorry hoor , maar egocilio opstellenquote:Op zondag 27 november 2011 13:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Begint dat gezeik nou alweer? Dan is FdB in de zomer weer weg hoor. En krijg je volgend jaar met kop van jut 2989821 in 10 jaar weer hetzelfde riedeltje.
Met je slappe trollpogingen altijd, sad.quote:Op zondag 27 november 2011 13:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is symptomatisch voor het ajax publiek, jullie zijn daar een goede afspiegeling van. niet voor niets zijn er 3894320938209 trainers versleten.
hij zal het wel goed gedaan hebben op de training, waar jullie niet bij warenquote:Op zondag 27 november 2011 13:49 schreef vincerusso het volgende:
[..]
sorry hoor , maar egocilio opstellen
Heeft die wel gekeken dinsdag?quote:Op zondag 27 november 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, Ozbiliz is toch fit, die is 10 keer beter, soms heb ik echt hele zware twijfels bij het inzicht van de Boer qua spelers.
jammer joh , dat je met trainingen geen wedstrijden wintquote:Op zondag 27 november 2011 13:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij zal het wel goed gedaan hebben op de training, waar jullie niet bij waren.
Denk het niet nee, die gast was WEER dramatisch. En dat gelul over op de training is helemaal van de zotte, er is geen druk op een training. Egocilio is gewoon een waardeloze voetballer. En dat is gewoon op basis van heel veel wedstrijden.quote:
Je bent blind geworden, niet alles is een trollpoging dus hoef je niet op alles een achterlijke reactie te plaatsen. Feit is dat de laatste 3 trainers weg zijn gegaan wegens publieke druk wegens tegenvallende prestaties, nu gaat het weer dezelfde kant op ongeacht of we dat hier op een obscuur hoekje van het internet roepen.quote:Op zondag 27 november 2011 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met je slappe trollpogingen altijd, sad.
Alsof "we" het in dit topic ooit ook maar over 1 ding eens worden, maar ja, dit komt ff lekker in jouw straatje uit, dus is het zo.
Ga toch buitenspelen.
De man die het positiespel vertraagt bedoel jequote:Op zondag 27 november 2011 13:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Janssen is baas, de man die rust heeft aan de bal ..
Vorig jaar was ik een jaar jonger, nu een jaar ouder. Dingen veranderen.quote:Op zondag 27 november 2011 13:54 schreef gniffie het volgende:
En een jaar geleden was Ebecilio nog de betere dan Ozbiliz omdat die laatste nooit een actie maakte maar altijd tikkies terug deed...
dat is al heel knap tegenwoordig voor een speler van ajaxquote:Op zondag 27 november 2011 13:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Janssen is baas, de man die rust heeft aan de bal ..
De man die het vertraagt, maar ook heel vaak de openingen ziet aan de overkantquote:Op zondag 27 november 2011 13:55 schreef gniffie het volgende:
[..]
De man die het positiespel vertraagt bedoel je
Die nutteloze ballen die bijna nooit aankomenquote:Op zondag 27 november 2011 13:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De man die het vertraagt, maar ook heel vaak de openingen ziet aan de overkant
/niet reageren, deze man kijkt alleen teletekst 818.quote:Op zondag 27 november 2011 13:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
Die nutteloze ballen die bijna nooit aankomen
quote:Op zondag 27 november 2011 13:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
/niet reageren, deze man kijkt alleen teletekst 818.
Ja, dat zei Johan Derksen laatst ook een aantal keer.quote:Op zondag 27 november 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Janssen moet eens opstaan als leider en Eriksen buiten de lijnen rossen als Mr balverlies weer eens de bal opeist bij een vrije trap.
Bekkie jijquote:Op zondag 27 november 2011 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoax, benodigd gereedschap afwezig.
quote:Op zondag 27 november 2011 13:59 schreef Smoofie het volgende:
Janssen moet de captain worden ipv Vertonghen
Welkom op het Fok! Forum, iedereen loopt hier Derksen en Gijppie na te papagaaien.quote:Op zondag 27 november 2011 13:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, dat zei Johan Derksen laatst ook een aantal keer.
Heefti ook gelijk in.quote:Op zondag 27 november 2011 13:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, dat zei Johan Derksen laatst ook een aantal keer.
welk niveau ?quote:Op zondag 27 november 2011 14:00 schreef gniffie het volgende:
Ik moet iedere keer lachen als ik die wanhopige blik van Janssen zie omdat die weet dat die het niveau niet aankan
Vertonghen gaat trouwens zo als Beckenbauer spelenquote:Op zondag 27 november 2011 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Van mij mag Aisatti ook wel starten ipv Eriksen, dat joch komt er wel hoor, maar vindt zichzelf op dit moment echt veel beter dan ie is. Hij verliest alle persoonlijke duels maar loopt wel elke keer tussen 3 tegenstanders in, alsof ie Messi is...
Beetje terug op aarde zetten na al die belachelijke ophemeling van de laatste maanden.
Het niveau? Welk fucking niveau? Ga je nou met droge ogen beweren dat dit Ajax beter is dan Twente?quote:Op zondag 27 november 2011 14:00 schreef gniffie het volgende:
Ik moet iedere keer lachen als ik die wanhopige blik van Janssen zie omdat die weet dat die het niveau niet aankan
Het spel is al een stuk beter dan aan het begin van de competitie. Je ziet eindelijk weer wat combinaties alleen wordt daarna Janssen helemaal vrij gespeeld en die geeft dan een tikkie breed waardoor het weer stoktquote:Op zondag 27 november 2011 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het niveau? Welk fucking niveau? Ga je nou met droge ogen beweren dat dit Ajax beter is dan Twente?
Die gozer is er net een paar maanden. Heb je niets geleerd van Robbie Wielaert?quote:Op zondag 27 november 2011 13:59 schreef Smoofie het volgende:
Janssen moet de captain worden ipv Vertonghen
Een nonchalante captain, dat is goed wil je zeggen?quote:Op zondag 27 november 2011 14:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die gozer is er net een paar maanden. Heb je niets geleerd van Robbie Wielaert?
Dit Ajax is 10x beter dan Twente.quote:Op zondag 27 november 2011 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het niveau? Welk fucking niveau? Ga je nou met droge ogen beweren dat dit Ajax beter is dan Twente?
Vertonghen moet geen captain zijn. Hij voelt zich te goed.quote:Op zondag 27 november 2011 14:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die gozer is er net een paar maanden. Heb je niets geleerd van Robbie Wielaert?
Een captain die zuipt en rookt, dat is een goed voorbeeld voor jongens als Bulykin.quote:Op zondag 27 november 2011 14:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een nonchalante captain, dat is goed wil je zeggen?
Zekah, zekah.quote:Op zondag 27 november 2011 14:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
kan hij trouwens al een beetje nederlands ?
quote:Op zondag 27 november 2011 14:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
kan hij trouwens al een beetje nederlands ?
Nee.quote:Op zondag 27 november 2011 14:15 schreef honkeytonk het volgende:
Heeft iemand een streampje voor zometeen?
Download PCStreams 2.0 en vraag hier nooit meer om streams.quote:Op zondag 27 november 2011 14:15 schreef honkeytonk het volgende:
Dat zal ik doen.quote:Op zondag 27 november 2011 14:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Download PCStreams 2.0 en vraag hier nooit meer om streams.
Is dat beter dan Sopcast?quote:Op zondag 27 november 2011 14:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Download PCStreams 2.0 en vraag hier nooit meer om streams.
Kijk maar eerst wat het isquote:
Got itquote:Op zondag 27 november 2011 14:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kijk maar eerst wat het isje hebt sopcast en pcstreams 2.0 nodig.
Maaruh genoeg over streams.
Kost 6,- bij de officiële eredivisie site.quote:Op zondag 27 november 2011 14:15 schreef honkeytonk het volgende:
Ik vrees het ergste.quote:Op zondag 27 november 2011 14:30 schreef Morendo het volgende:
Regen! Als onze tere jongens daar maar tegen kunnen.
Aissati erin!quote:Op zondag 27 november 2011 14:44 schreef Splutje het volgende:
Ze hebben er weer duidelijk geen zin in
quote:Römer is directeur van de NTR en moest tijdens een Sinterklaasfeestje voor de medewerkers op het podium komen. De commissaris had enkele vragen. "Waarom krijg ik elke keer de Zwarte Piet in mijn schoen?", vroeg Römer. En: "Als u straks terug gaat naar Spanje, kunt u dan die man meenemen op de boot en via Barcelona varen?"
bron AT5
Okee humor heeft ie wel.quote:
Nou als dat humor is.....quote:
Als hij nog even leert afmaken, dan is hij op de helft.quote:Op zondag 27 november 2011 15:02 schreef Morendo het volgende:
Wat vinden jullie? Heeft Sulejmani zijn transfersom inmiddels al terugverdiend, of niet?
Zeer zeker niet.quote:Op zondag 27 november 2011 15:02 schreef Morendo het volgende:
Wat vinden jullie? Heeft Sulejmani zijn transfersom inmiddels al terugverdiend, of niet?
Hij is bij de 8 miljoen voorlopig.quote:Op zondag 27 november 2011 15:02 schreef Morendo het volgende:
Lodeiro ook fel.quote:Op zondag 27 november 2011 15:05 schreef Morendo het volgende:
Enoh speelt wel aardig vandaag, als enige bijna.
fel maar niet scherp genoeg. geen killerinstinct voor de goal. beetje tandeloze tijger verhaal.quote:
Veel geblowt?quote:Op zondag 27 november 2011 15:10 schreef fathank het volgende:
Waarom krijg ik het gevoel dat ik naar een herhaling in slowmotion zit te kijken
Sorry zal even e bullet time uitzetten.quote:Op zondag 27 november 2011 15:10 schreef fathank het volgende:
Waarom krijg ik het gevoel dat ik naar een herhaling in slowmotion zit te kijken
Moeten er wel meer zijn want de 0 houden blijft lastig.quote:Op zondag 27 november 2011 15:14 schreef Morendo het volgende:
Het gaat een beetje mis bij het creeren van kansen. Misschien winnen we nog door een zondagsschot.
Lens kan er ook geen drol vanquote:Op zondag 27 november 2011 15:17 schreef Morendo het volgende:
PSV heeft Lens op de bank. Wij hebben Ebecilio in de basis.
Een kabel!quote:Op zondag 27 november 2011 15:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Eerder een soort van West en Oost Duitsland met 2 kampen.
kan het niet meer ajax noemen
En de beste zijn we alleen nog als ze er toevallig een keer zin in hebben.quote:Op zondag 27 november 2011 15:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Eerder een soort van West en Oost Duitsland met 2 kampen.
kan het niet meer ajax noemen
Hmm, Ebecilio kan het Eredivisie-niveau gewoon echt niet aan. Schande ook dat de beleidsbepalers dat blijkbaar niet opmerken.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 15:43 schreef Morendo het volgende:
Wat een goal. Iedere stuiver waard die jongen.
Kerlon had de bal omhoog gewipt. En de bal balancerend op zijn neus over de doellijn gelopen.quote:Op zondag 27 november 2011 15:45 schreef Ferdii het volgende:
El ham had em mooier gemaakt, me. Een hakje oid
En dan nog missen.quote:Op zondag 27 november 2011 15:45 schreef Ferdii het volgende:
El ham had em mooier gemaakt, me. Een hakje oid
quote:Op zondag 27 november 2011 15:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kerlon had de bal omhoog gewipt. En de bal balancerend op zijn neus over de doellijn gelopen.
is al naar Parma voor een jaarquote:Op zondag 27 november 2011 15:47 schreef Splutje het volgende:
Hoe gaat het met die Ze Eduardo eigenlijk?
Die moet er als eerste uit ja...quote:Op zondag 27 november 2011 15:50 schreef Morendo het volgende:
Ebecilio kan ook werkelijk helemaal niets he. Tuurlijk loopt ie weer de drukte in terwijl het links helemaal openligt....
Scheen een van de grotere talenten te zijn in de Braziliaanse competitie destijdsquote:
Nee, Aissati wel.quote:Op zondag 27 november 2011 15:54 schreef Sickert het volgende:
Stond Aisatti daar nou net naar kleurplaten te kijken met die assistent?
Jajohquote:Op zondag 27 november 2011 16:08 schreef ForzaMilan het volgende:
Miki, doet vandaag wel z'n ding hoor, beste speler bij Ajax vandaag.
Enoh en Ligeon ..quote:Op zondag 27 november 2011 16:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jajoh
Enoh, ligeon en lodeiro vind ik een stuk beter.
Lodeiro heeft er geen 2 inliggen hoor ....quote:Op zondag 27 november 2011 16:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jajoh
Enoh, ligeon en lodeiro vind ik een stuk beter.
quote:Op zondag 27 november 2011 16:10 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Lodeiro heeft er geen 2 inliggen hoor ....
herkenbaar hahaquote:Op zondag 27 november 2011 16:12 schreef Splutje het volgende:
Heerlijk ditIk zat met mijn armen in de lucht
quote:Op zondag 27 november 2011 16:24 schreef Saekerhett het volgende:
Prachtig debuut van Klaassen. En eindelijk weer 3 punten en de nul gehouden
Al heel het seizoen, alleen zijn tweede helft van het vorige seizoen was een drama. Ik ga de discussie gewoon aan hoor, KOM DAN!quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al heel het seizoen, alleen zijn tweede helft van het vorige seizoen was een drama. Ik ga de discussie gewoon aan hoor, KOM DAN!
mja dat eerste doelpunt had hij van af moeten blijven. Was eigenlijk het doelpunt van anita.quote:Op zondag 27 november 2011 16:36 schreef Devz het volgende:
Sulejmani speelde niet goed, maar scoort wel twee keer en dat is toch netjes. Leuk dat Klaassen scoort tijdens zijn debuut! Volgende week voor Lodeiro in de basis wat mij betreft, samen met Aissati in plaats van Ebecilio.
Was een voorzet die via de verdediger het doel in zou rollen. Zou dus eigen doelpunt zijn.quote:Op zondag 27 november 2011 16:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
mja dat eerste doelpunt had hij van af moeten blijven. Was eigenlijk het doelpunt van anita.
1. Het was een eigen doelpunt geweestquote:Op zondag 27 november 2011 16:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
mja dat eerste doelpunt had hij van af moeten blijven. Was eigenlijk het doelpunt van anita.
Die was er sowieso ingegaan hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 16:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
1. Het was een eigen doelpunt geweest
2. Het was niet helemaal duidelijk dat 'ie erin ging.
Heeft Aissati nog gespeeld vandaag dan?quote:Op zondag 27 november 2011 16:36 schreef Devz het volgende:
Sulejmani speelde niet goed, maar scoort wel twee keer en dat is toch netjes. Leuk dat Klaassen scoort tijdens zijn debuut! Volgende week voor Lodeiro in de basis wat mij betreft, samen met Aissati in plaats van Ebecilio.
Ik denk dat hij stopt met die site zodra hij bij De Volewijckers is beland...quote:Op zondag 27 november 2011 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Benieuwd of hij doorgaat met deze site als hij bij Barca speelt.
Maar hij heeft de bankrekening van een echte meneer.quote:
Jeugdcontract, nee dus. Al zal hij zich niet hoeven schamen voor z'n inkomen in vergelijking met leeftijdsgenoten.quote:Op zondag 27 november 2011 17:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar hij heeft de bankrekening van een echte meneer.²
quote:Op zondag 27 november 2011 17:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Net zoals deze eckte baas..
http://jeroenverhoeven.com/
quote:Cruijff en trainers nemen juridische stappen
Vandaag om 19:24
Johan Cruijff en tien jeugdtrainers van Ajax nemen juridische maatregelen tegen de benoemingen van Martin Sturkenboom, Danny Blind en Louis van Gaal bij Ajax. Dat hebben zij zondag aan het ANP laten weten.
Volgens Cruijff en de coaches Wim Jonk, Dennis Bergkamp, Bryan Roy, Ronald de Boer, John Bosman, Jaap Stam, Marc Overmars, Michel Kreek, Orlando Trustfull en Dean Gorré zijn de aanstellingen niet rechtsgeldig en in strijd met het voetbaltechnische beleid van Ajax. Wat de juridische stappen precies inhouden, is nog onduidelijk.
020quote:Op zondag 27 november 2011 19:35 schreef Cara het volgende:
Hahaha hoe help je je eigen club de vernieling in, les 20.
Niet goed voor de club (op dit moment). Maar voor in de toekomst wel goed.quote:
Dit is natuurlijk beter dan dat Cruijff en de 10 jeugdtrainers weggaan.quote:Op zondag 27 november 2011 19:35 schreef Cara het volgende:
Hahaha hoe help je je eigen club de vernieling in, les 20.
Wie zegt dat?quote:Op zondag 27 november 2011 19:38 schreef 16meter het volgende:
"Als ik dood neerval, dan stop ik pas"
Als het dan toch moet dan maar nu. De bestuurlijke teringzooi is toch compleet.quote:Op zondag 27 november 2011 19:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet goed voor de club (op dit moment). Maar voor in de toekomst wel goed.
En zwaar terecht natuurlijk van Cruijff![]()
Molenaar.quote:
In eerste instantie leek alles ook goed met die keuzes. En gladde praatjes hebben die mannen wel.quote:Op zondag 27 november 2011 20:04 schreef Parafernalia het volgende:
Molenaar lijkt me een van de weinige geschikte lui daar.
Al heeft ie wel de rvc samengesteld.
Maar een moeilijk programma is het niet, makkelijk eigenlijk wel.quote:Op zondag 27 november 2011 20:50 schreef Smoofie het volgende:
zo 4 dec, 16:30 sc Heerenveen - AZ -
wo 7 dec, 19:30 Excelsior - AZ -
za 10 dec, 19:45 AZ - De Graafschap -
zo 18 dec, 14:30 NAC Breda - AZ -
Zoals ik al eerder poste, met EL erbij zal AZ denk ik niet alles winnen
Na EL Heerenveen uit, kan Heerenveen winnen.quote:Op zondag 27 november 2011 20:50 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Maar een moeilijk programma is het niet, makkelijk eigenlijk wel.
Az haalt uit deze matches minimaal 9 punten. En Ajax gaat de komende 3 matches ook niet allemaal winnen dus ik weet niet wat je hiermee wil zeggen?quote:Op zondag 27 november 2011 20:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Na EL Heerenveen uit, kan Heerenveen winnen.
Excelsior inhalen 3 dagen later, 45 min waarin excelsior alles en alles kan geven met 10 man achter de bal.
Graagschap thuis, 4e wedstrijf in 1.5 week. Zal wel te doen zijn.
En dan Nac uit.
AZ haalt 7, Ajax haalt 9quote:Op zondag 27 november 2011 20:55 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Az haalt uit deze matches minimaal 9 punten. En Ajax gaat de komende 3 matches ook niet allemaal winnen dus ik weet niet wat je hiermee wil zeggen?
jij wilt PSV aan kop?quote:Op zondag 27 november 2011 20:50 schreef Smoofie het volgende:
ALs ik eerlijk ben, liever PSV de CL in dan AZ. AZ in de CL is echt een vernedering voor NL.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 21:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
met Ajax weet je het maar nooit.
Dit jaar even geen succesvol PSV alstublieft, wat een kutploeg is me dat toch.quote:Op zondag 27 november 2011 20:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALs ik eerlijk ben, liever PSV de CL in dan AZ. AZ in de CL is echt een vernedering voor NL.
Ook Gertjan zal wel zo slim zijn om dan wat minder te trainen. Dan moet dat lukken.quote:Op zondag 27 november 2011 20:50 schreef Smoofie het volgende:
Want? Je kan in de tijd kijken? Die boertjes kunnen ook zomaar een baggerseizoen in de CL draaien en AZ kan een keer een heel goed seizoen hebben.quote:Op zondag 27 november 2011 20:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALs ik eerlijk ben, liever PSV de CL in dan AZ. AZ in de CL is echt een vernedering voor NL.
Maar dat is niet zo....quote:Het systeem geeft aan dat de barcode ongeldig is, hoe kan dit?
De meest voorkomende reden is dat de eigenaar van de ClubCard tevens lid is van een andere betaald voetbal organisatie (BVO). Op dat moment word de ClubCard geblokkeerd door de KNVB. Let op, ook betaald voetbal organisaties uit de 1e divisie behoren tot deze groep.
quote:Morgen is het voor ons als Ajax supporters een belangrijke dag. We verzamelen om 18.00 uur bij het Grolsch cafe, naast de HMH.
Wees daar!
VAK410, Young, Old, Ultras
Kijk hoe ze het doen in de ELquote:Op zondag 27 november 2011 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Je kan in de tijd kijken? Die boertjes kunnen ook zomaar een baggerseizoen in de CL draaien en AZ kan een keer een heel goed seizoen hebben.
Tja, als je de komende 40 wedstrijden met 1-0 wint, ben je kampioen, heb je de CL gewonnen en de beker ook.quote:Op zondag 27 november 2011 20:59 schreef Devv het volgende:
Ajax gaat op wonderbaarlijke wijze de CL winnen.
RTLquote:Op zondag 27 november 2011 22:11 schreef Smoofie het volgende:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)-ajax-naar-arena.xml
Vriend van me had dat ook, bij de primera werkte hij wel. Dan zou ik ff ajax bellen oid.quote:Op zondag 27 november 2011 21:45 schreef Wessiej het volgende:
Trouwens, wilde net weer even kaartjes kopen, staat er opeens 'Barcode is niet geldig'. Kocht er vorige week nog een paar kaartjes mee. Iemand anders ook problemen? Op ajax.nl staat :
[..]
Maar dat is niet zo....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Volgens mij, zoals het er nu nog uitziet:quote:Op zondag 27 november 2011 23:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Welke ploegen kan Ajax allemaal loten mochten ze een ronde verder komen?
Maar sws dus de nummer 1 van de andere poule's?quote:Op zondag 27 november 2011 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens mij, zoals het er nu nog uitziet:
1. Bayern
2. Inter
3. Benfica
4. Leverkusen
5. Arsenal
6. Apoel
7. Barcelona
quote:Op zondag 27 november 2011 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens mij, zoals het er nu nog uitziet:
1. Bayern
2. Inter
3. Benfica
4. Leverkusen
5. Arsenal
6. Apoel
7. Barcelona
Van de poules van E-Hquote:Op zondag 27 november 2011 23:17 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Maar sws dus de nummer 1 van de andere poule's?
Ja duidelijkquote:
Oh oke. Dan wordt het een makkie.quote:Op zondag 27 november 2011 23:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Inter en Bayern kan niet.
WE kunnen Barca, United/Benfica, Apoel/Porto/Zenit en Leverkussen
Sorry, met United/benfica bedoel ik natuurlijk Arsenalquote:Op zondag 27 november 2011 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh oke. Dan wordt het een makkie.
Nog makkelijker dus.quote:Op zondag 27 november 2011 23:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sorry, met United/benfica bedoel ik natuurlijk Arsenal
Ik dacht alle nrs 1 in een pot en alle nrs 2 in een pot? En dat we alleen Real niet kunnen loten?quote:Op zondag 27 november 2011 23:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Inter en Bayern kan niet.
WE kunnen Barca, United/Benfica, Apoel/Porto/Zenit en Leverkussen loten
Volgens mij wel. Uhm..ik begin nu eigenlijk wel te twijfelenquote:Op zondag 27 november 2011 23:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik dacht alle nrs 1 in een pot en alle nrs 2 in een pot? En dat we alleen Real niet kunnen loten?
Maar het is dus de nr 1 uit een poule die op de andere dag speelde?
zal wel Barca worden
Op wiki staat gewoon dit:quote:Op zondag 27 november 2011 23:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Uhm..ik begin nu eigenlijk wel te twijfelen
Dus ik had gelijk?quote:Op zondag 27 november 2011 23:27 schreef Smoofie het volgende:
Uhm..volgens mij zit ik nog met het oude systeem.
http://en.wikipedia.org/w(...)eague_knockout_phase
Was het dus niet zo
quote:Op zondag 27 november 2011 23:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, fuck.
Niet tegen Voe vertellen heh
Ik moest lachenquote:Op zondag 27 november 2011 23:36 schreef Daanus het volgende:
Ajax - Barca zou mooi zijn. Als we die verslaan zijn we al winnaar onderhand.
Lijkt me duidelijk dat Ten Have en Co over en uit is.quote:Cruijff en co gaan waarschijnlijk schermen met Artikel 27.8 van de statuten van AFC Ajax NV, dat als volgt luidt: 'De rvc kan ook buiten vergaderingen besluiten nemen, mits het desbetreffende voorstel aan alle commissarissen is voorgelegd en geen hunner zich tegen deze wijze van besluitvorming heeft verzet.'
In het Burgerlijk Wetboek 2.14 staat dat een besluit, genomen door een rechtspersoon (in dit geval de rvc), dat in strijd is met de wettelijke of statutaire bepalingen nietig is. Dat zou betekenen dat de aanstelling van de baan is.
Ik hoop het van hartequote:Op maandag 28 november 2011 02:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat Ten Have en Co over en uit is.
http://www.parool.nl/paro(...)onvermijdelijk.dhtmlquote:Cruijff: Juridische stappen onvermijdelijk
De juridische stappen die Johan Cruijff en tien jeugdtrainers van Ajax willen ondernemen tegen de vier commissarissen van de club, zijn in de eerste plaats bedoeld als 'duidelijk signaal' dat moet aantonen 'hoe de voetballers en de voetbalclub Ajax geschoffeerd zijn'. Dat schrijft Cruijff vandaag in zijn column in De Telegraaf.
Er is al weinig van die carriere over nu. 20 jaar studie en gelijk roemloos ten onder gaan aan je eigen arrogantie. Goed gedaan.quote:Op maandag 28 november 2011 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Als ze het smerig willen spelen, dan speelt Cruijff het ook gewoon "smerig" Die Ten Have zou er heel verstandig aan doen om nu op te stappen. Als hij doorgaat en wordt afgemaakt in de media kan ie een verdere carriere in NL ook wel vergeten, wie wil er nou nog een doortrapte rat die publiekelijk is uitgekotst in dienst nemen?
God, ik heb bijna nooit echt een hekel aan mensen die ik niet IRL ken, maar die Ten Have.
Ik hoop het zo, ik heb zo'n grafhekel aan dit soort mannetjes. Eigenlijk niets kunnen behalve glad lullen en op die manier ver komen. Opzich nog wel een soort van respect als het je lukt bij grote bedrijven hoor, daar heb ik geen sympathie voor.quote:Op maandag 28 november 2011 09:58 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Er is al weinig van die carriere over nu. 20 jaar studie en gelijk roemloos ten onder gaan aan je eigen arrogantie. Goed gedaan.
quote:V.d. Gijp: 'Starre Cruijff is tragisch'
Ook René van der Gijp heeft zijn licht laten schijnen over de huidige bestuurlijke crisis bij Ajax. De normaal gesproken goedlachse ex-voetballer kan niet lachen om de situatie bij Ajax.
'Tien minuten had ik Cruijff aan het woord gehoord bij Pauw en Witteman', vertelt Van der Gijp aan VI. 'Toen heb ik hem uitgezet. Ik kon er niet meer tegen, het was te pijnlijk.'
'Die worsteling met woorden van Cruijff. Dat vond ik geen fijn gezicht. Weet je wat het is? Ik genoot altijd enorm van Cruijff als analist. Maar nu wist die arme Cruijff op een gegeven moment ook niet meer waar hij het over had. Commissie zus, ledenraad zo, adviseur daar, verzoeningsgroep hier, schei toch uit man.'
'Bovendien, als je nu aan honderd mensen zou vragen: Wie is een beter directeur voor Ajax, Tscheu La Ling of Louis van Gaal? Dan zeggen honderd mensen: Louis van Gaal', gaat Van der Gijp verder. 'Maar als je het nu aan Cruijff vraagt zegtie La Ling. Dat bedoel ik. Dat starre maakt het allemaal zo tragisch.'
Klopt, hopelijk snapt de ledenraad dat ook. Het is idd wel zo dat als Cruijff op dit moment een andere kandidaat zou noemen of zelfs zou zeggen dat er andere opties zijn dat de kans bestaat dat de discussie daar over gaat (Louis vs. ...) in plaats van Cruijff vs. rvc. Had ik nog even niet over nagedacht.quote:Op maandag 28 november 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Met de huidige mensen gaat het nooit wat worden, en dat heeft Cruijff gewoon heel goed door.
Wacht ekkes. \quote:Op maandag 28 november 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Bullshit. Cruijff MOET in deze fase wel star zijn. Dit is cruciaal voor wie het voor het zeggen krijgt bij Ajax, geeft ie teveel toe komen er weer Ten Have's in de top etc.
quote:Cruijff stapt sowieso niet op
Johan Cruijff stapt vanavond sowieso niet op als raad van commissaris van Ajax. De ledenraad van de Amsterdamse club kan vanavond tijdens de speciale vergadering alleen stelling nemen in het conflict tussen Cruijff en de overige vier rvc-leden (Steven ten Have, Paul Römer, Marjan Olfers en Edgar Davids).
Er zijn drie scenario's. De ledenraad kan zich achter Cruijff scharen, partij kiezen voor de vier andere commissarissen of de rvc laten ontbinden. Dat laatste kan vanavond evenwel nog niet definitief worden beklonken.
Mocht de ledenraad niet voor Cruijff kiezen, dan betekent dat niet dat de legendarische nummer 14 ook daadwerkelijk opstapt. Hij is namelijk de enige commissaris die het besluit om een nieuwe directie aan te stellen, kan aanvechten bij de Ondernemingskamer.
Dat is precies de rol die ik aan Cruijff wil geven, desnoods dictator. na dik 10 jaar aankloten moet het eens over zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 12:46 schreef Godtje het volgende:
Waarom maakt Jaap Stam hier niet gewoon een einde aan. Dit gezeik.
Jaap kan dat! Die is in 1 seizoen clubheld geworden en moet nu het voortouw nemen.
Gijp die over een ander zegt hoe ze uit hun woorden komen?quote:Op maandag 28 november 2011 11:33 schreef Stiggie het volgende:
Al een beetje oud zie ik maar had het nog niet gelezen. Hij heeft een punt wat Ling betreft. Dat is de zwakte in Johan z'n verhaal.
[..]
quote:Op maandag 28 november 2011 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is precies de rol die ik aan Cruijff wil geven, desnoods dictator. na dik 10 jaar aankloten moet het eens over zijn.
Die moet inderdaad maar ff de bestuurskamer verbouwen in het bijzijn van de gehele RvC en ledenraadquote:Op maandag 28 november 2011 12:46 schreef Godtje het volgende:
Waarom maakt Jaap Stam hier niet gewoon een einde aan. Dit gezeik.
Jaap kan dat! Die is in 1 seizoen clubheld geworden en moet nu het voortouw nemen.
Gewoon ff die Ten Have aanpakkenquote:Op maandag 28 november 2011 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die moet inderdaad maar ff de bestuurskamer verbouwen in het bijzijn van de gehele RvC en ledenraad
Maakt niet uit. Als de supporters zich gaan mengen is het zo klaar. Tot nu toe hebben de supporters zich nog redelijk rustig gehouden.quote:Op maandag 28 november 2011 10:04 schreef Stiggie het volgende:
Ik weet niet niet... Die ledenraad bestaat voor 8/22 uit Cruijff adepten. Het gaat net niet of net wel lukken. Ajax moet nu laten zien dat het een voetbalclub is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |