SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2![]()
Ik vraag me af wie de doelpunten gaat maken. Het regent hier nu weer eens sinds lange tijd.. triest weertype.. hopen dat Ajax vanmiddag het zonnetje kan laten schijnen! (Mooi gezegd Kaasknabz!quote:
Idd, Ozbiliz is toch fit, die is 10 keer beter, soms heb ik echt hele zware twijfels bij het inzicht van de Boer qua spelers.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, Ozbiliz is toch fit, die is 10 keer beter, soms heb ik echt hele zware twijfels bij het inzicht van de Boer qua spelers.
Begint dat gezeik nou alweer? Dan is FdB in de zomer weer weg hoor. En krijg je volgend jaar met kop van jut 2989821 in 10 jaar weer hetzelfde riedeltje.quote:Op zondag 27 november 2011 13:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
kan hij het helpen dat z'n trainer incompetent is
Ja, je hebt gelijk als wij hier in een obscuur hoekje van het internet maar hard genoeg iets roepen, dan gebeurt het, dat was ik ff vergeten....quote:Op zondag 27 november 2011 13:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Begint dat gezeik nou alweer? Dan is FdB in de zomer weer weg hoor. En krijg je volgend jaar met kop van jut 2989821 in 10 jaar weer hetzelfde riedeltje.
Hoax, benodigd gereedschap afwezig.quote:
het is symptomatisch voor het ajax publiek, jullie zijn daar een goede afspiegeling van. niet voor niets zijn er 3894320938209 trainers versleten.quote:Op zondag 27 november 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk als wij hier in een obscuur hoekje van het internet maar hard genoeg iets roepen, dan gebeurt het, dat was ik ff vergeten....
Denken dat we hier invloed hebben.
sorry hoor , maar egocilio opstellenquote:Op zondag 27 november 2011 13:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Begint dat gezeik nou alweer? Dan is FdB in de zomer weer weg hoor. En krijg je volgend jaar met kop van jut 2989821 in 10 jaar weer hetzelfde riedeltje.
Met je slappe trollpogingen altijd, sad.quote:Op zondag 27 november 2011 13:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is symptomatisch voor het ajax publiek, jullie zijn daar een goede afspiegeling van. niet voor niets zijn er 3894320938209 trainers versleten.
hij zal het wel goed gedaan hebben op de training, waar jullie niet bij warenquote:Op zondag 27 november 2011 13:49 schreef vincerusso het volgende:
[..]
sorry hoor , maar egocilio opstellen
Heeft die wel gekeken dinsdag?quote:Op zondag 27 november 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, Ozbiliz is toch fit, die is 10 keer beter, soms heb ik echt hele zware twijfels bij het inzicht van de Boer qua spelers.
jammer joh , dat je met trainingen geen wedstrijden wintquote:Op zondag 27 november 2011 13:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij zal het wel goed gedaan hebben op de training, waar jullie niet bij waren.
Denk het niet nee, die gast was WEER dramatisch. En dat gelul over op de training is helemaal van de zotte, er is geen druk op een training. Egocilio is gewoon een waardeloze voetballer. En dat is gewoon op basis van heel veel wedstrijden.quote:
Je bent blind geworden, niet alles is een trollpoging dus hoef je niet op alles een achterlijke reactie te plaatsen. Feit is dat de laatste 3 trainers weg zijn gegaan wegens publieke druk wegens tegenvallende prestaties, nu gaat het weer dezelfde kant op ongeacht of we dat hier op een obscuur hoekje van het internet roepen.quote:Op zondag 27 november 2011 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met je slappe trollpogingen altijd, sad.
Alsof "we" het in dit topic ooit ook maar over 1 ding eens worden, maar ja, dit komt ff lekker in jouw straatje uit, dus is het zo.
Ga toch buitenspelen.
De man die het positiespel vertraagt bedoel jequote:Op zondag 27 november 2011 13:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Janssen is baas, de man die rust heeft aan de bal ..
Vorig jaar was ik een jaar jonger, nu een jaar ouder. Dingen veranderen.quote:Op zondag 27 november 2011 13:54 schreef gniffie het volgende:
En een jaar geleden was Ebecilio nog de betere dan Ozbiliz omdat die laatste nooit een actie maakte maar altijd tikkies terug deed...
dat is al heel knap tegenwoordig voor een speler van ajaxquote:Op zondag 27 november 2011 13:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Janssen is baas, de man die rust heeft aan de bal ..
De man die het vertraagt, maar ook heel vaak de openingen ziet aan de overkantquote:Op zondag 27 november 2011 13:55 schreef gniffie het volgende:
[..]
De man die het positiespel vertraagt bedoel je
Die nutteloze ballen die bijna nooit aankomenquote:Op zondag 27 november 2011 13:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De man die het vertraagt, maar ook heel vaak de openingen ziet aan de overkant
/niet reageren, deze man kijkt alleen teletekst 818.quote:Op zondag 27 november 2011 13:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
Die nutteloze ballen die bijna nooit aankomen
quote:Op zondag 27 november 2011 13:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
/niet reageren, deze man kijkt alleen teletekst 818.
Ja, dat zei Johan Derksen laatst ook een aantal keer.quote:Op zondag 27 november 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Janssen moet eens opstaan als leider en Eriksen buiten de lijnen rossen als Mr balverlies weer eens de bal opeist bij een vrije trap.
Bekkie jijquote:Op zondag 27 november 2011 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoax, benodigd gereedschap afwezig.
quote:Op zondag 27 november 2011 13:59 schreef Smoofie het volgende:
Janssen moet de captain worden ipv Vertonghen
Welkom op het Fok! Forum, iedereen loopt hier Derksen en Gijppie na te papagaaien.quote:Op zondag 27 november 2011 13:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, dat zei Johan Derksen laatst ook een aantal keer.
Heefti ook gelijk in.quote:Op zondag 27 november 2011 13:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, dat zei Johan Derksen laatst ook een aantal keer.
welk niveau ?quote:Op zondag 27 november 2011 14:00 schreef gniffie het volgende:
Ik moet iedere keer lachen als ik die wanhopige blik van Janssen zie omdat die weet dat die het niveau niet aankan
Vertonghen gaat trouwens zo als Beckenbauer spelenquote:Op zondag 27 november 2011 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Van mij mag Aisatti ook wel starten ipv Eriksen, dat joch komt er wel hoor, maar vindt zichzelf op dit moment echt veel beter dan ie is. Hij verliest alle persoonlijke duels maar loopt wel elke keer tussen 3 tegenstanders in, alsof ie Messi is...
Beetje terug op aarde zetten na al die belachelijke ophemeling van de laatste maanden.
Het niveau? Welk fucking niveau? Ga je nou met droge ogen beweren dat dit Ajax beter is dan Twente?quote:Op zondag 27 november 2011 14:00 schreef gniffie het volgende:
Ik moet iedere keer lachen als ik die wanhopige blik van Janssen zie omdat die weet dat die het niveau niet aankan
Het spel is al een stuk beter dan aan het begin van de competitie. Je ziet eindelijk weer wat combinaties alleen wordt daarna Janssen helemaal vrij gespeeld en die geeft dan een tikkie breed waardoor het weer stoktquote:Op zondag 27 november 2011 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het niveau? Welk fucking niveau? Ga je nou met droge ogen beweren dat dit Ajax beter is dan Twente?
Die gozer is er net een paar maanden. Heb je niets geleerd van Robbie Wielaert?quote:Op zondag 27 november 2011 13:59 schreef Smoofie het volgende:
Janssen moet de captain worden ipv Vertonghen
Een nonchalante captain, dat is goed wil je zeggen?quote:Op zondag 27 november 2011 14:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die gozer is er net een paar maanden. Heb je niets geleerd van Robbie Wielaert?
Dit Ajax is 10x beter dan Twente.quote:Op zondag 27 november 2011 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het niveau? Welk fucking niveau? Ga je nou met droge ogen beweren dat dit Ajax beter is dan Twente?
Vertonghen moet geen captain zijn. Hij voelt zich te goed.quote:Op zondag 27 november 2011 14:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die gozer is er net een paar maanden. Heb je niets geleerd van Robbie Wielaert?
Een captain die zuipt en rookt, dat is een goed voorbeeld voor jongens als Bulykin.quote:Op zondag 27 november 2011 14:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een nonchalante captain, dat is goed wil je zeggen?
Zekah, zekah.quote:Op zondag 27 november 2011 14:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
kan hij trouwens al een beetje nederlands ?
quote:Op zondag 27 november 2011 14:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
kan hij trouwens al een beetje nederlands ?
Nee.quote:Op zondag 27 november 2011 14:15 schreef honkeytonk het volgende:
Heeft iemand een streampje voor zometeen?
Download PCStreams 2.0 en vraag hier nooit meer om streams.quote:Op zondag 27 november 2011 14:15 schreef honkeytonk het volgende:
Heeft iemand een streampje voor zometeen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |