Ze vertelde dat ze er eerder ook al naar hadden staan kijken. Mocht ze nog gaan scheiden, dan neemt ze 'mquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt echt echt?
Is het echt zo cute in het eggie?
Ohhhhhhhh
Jaquote:Op zondag 27 november 2011 11:55 schreef Goodbye het volgende:
Greys, mocht je in die sauna foto's maken?
Echt leuk dat jullie zijn gaan kijkenquote:Op zondag 27 november 2011 11:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze vertelde dat ze er eerder ook al naar hadden staan kijken. Mocht ze nog gaan scheiden, dan neemt ze 'm
We zijn ook nog even achterom gereden om te zien of we de tuin konden zien, maar dat lukte niet; stond een kleine garage voor
Oh!quote:
We gingen eigenlijk naar de C1000, maar we moesten nog even het liedje van Guus Meeuwis afluisteren, dus een rondje omquote:Op zondag 27 november 2011 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt leuk dat jullie zijn gaan kijken![]()
Misschien rij ik er van de week als ik toch naar O'bosch ga even heel snel langs ook.
Naar de Winner.. een hondenshow.quote:Op zondag 27 november 2011 12:52 schreef Rewimo het volgende:
Wat moet je ook in Amsterdam?
Beterschap voor Jules!
Tsja... ik geloof dat de vuilnisbakken hier álles wel eten, maar die lucht uit de kattenbakquote:Op zondag 27 november 2011 14:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier waait het hard, maar de zon schijnt nu wel na een regenachtige ochtend; niet dat ik wat van de ochtend heb meegekregen trouwens![]()
Zo, ik dacht n.a.v. de consumentenbondtest es portemonnee-vriendelijk te zijn en de C1000-brokjes te kopen voor de kattenbende.
Maar ze eten het nu een maand en de kattenbak stinkt en Droop en Luna hebben beide kale plekjs bij de staart van het bijten (en alles is vlovrij hier in huis).
Dus net maar weer 20 kg RC Indoor besteld bij Zooplus, hopen dat ze snel van de jeukies af zijn.
En ik me snel weer een goede kattenbaas voel...arme beestjes
Aahw, arme poesjesquote:Op zondag 27 november 2011 14:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier waait het hard, maar de zon schijnt nu wel na een regenachtige ochtend; niet dat ik wat van de ochtend heb meegekregen trouwens![]()
Zo, ik dacht n.a.v. de consumentenbondtest es portemonnee-vriendelijk te zijn en de C1000-brokjes te kopen voor de kattenbende.
Maar ze eten het nu een maand en de kattenbak stinkt en Droop en Luna hebben beide kale plekjs bij de staart van het bijten (en alles is vlovrij hier in huis).
Dus net maar weer 20 kg RC Indoor besteld bij Zooplus, hopen dat ze snel van de jeukies af zijn.
En ik me snel weer een goede kattenbaas voel...arme beestjes
Ze vonden de brokjes ook heerlijk hoor, maar RC aten ze ook prima.quote:Op zondag 27 november 2011 14:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja... ik geloof dat de vuilnisbakken hier álles wel eten, maar die lucht uit de kattenbak
Ik hou het mooi bij RC en Hills
Ik ookquote:Op zondag 27 november 2011 14:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Soms denk ik ook echt bij de onderzoeken van de consumentenbond ja ja het zal wel.
Ik hoop snel dat je beesjes weer jeuk vrij zijn ing
Wrijf het er anders nog ff inquote:
Pak 'r terug; zeg dat haar broek een beetje te kort lijktquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 15:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pak 'r terug; zeg dat haar broek een beetje te kort lijkt
quote:Op zondag 27 november 2011 15:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heerlijk en gezelligquote:Op zondag 27 november 2011 16:27 schreef Rewimo het volgende:
Wij gaan straks uit eten, we worden getrakteerd door iemand voor wie qltel een paar keer computerproblemen heeft opgelost
Moest je weer klussen?quote:
Ik wilde het net zeggen, heeft Q. toch de 32 gehouden: Waarschuwing voor hoog water in noordenquote:Op zondag 27 november 2011 15:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe kwam het?quote:Op zondag 27 november 2011 16:41 schreef Oognip het volgende:
Ik heb zojuist auto geredenen ben best trots op mezelf want ik durfde eigenlijk niet meer te rijden en had al een tijd niet meer gereden.
Nu m'n snelwegangst nog overwinnen
Goed zo! Als je maar eenmaal begint komt de rest ook wel. Je hoeft toch niet meteen de snelweg op?quote:Op zondag 27 november 2011 16:41 schreef Oognip het volgende:
Ik heb zojuist auto geredenen ben best trots op mezelf want ik durfde eigenlijk niet meer te rijden en had al een tijd niet meer gereden.
Nu m'n snelwegangst nog overwinnen
Dat ik auto ben gaan rijden? Ik ben bij mijn schoonouders en mijn schoonmoeder vond het zo zonde dat ik nooit meer autorijd. We zijn naar het bos gegaan en ze vond dat ik terug moest rijden en ik eigenlijk ookquote:
Oh hahaquote:
Lastig. Akelig ook. Dan zit er waarschijnlijk maar één ding op: ervaring opdoenquote:Op zondag 27 november 2011 17:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh haha
Tja ik heb zoveel angsten waarom deze precies ontstaan is is niet echt duidelijk. Ik heb nu 3 jaar mijn rijbewijs en heb autorijden nooit leuk gevonden en het zo min mogelijk gedaan. Ik geloof niet van mezelf dat ik veilig auto kan rijden (toch heb ik mijn rijbewijs...) en bang voor ongelukken.
Het beste voor je zelfvertrouwen is raggen in een weiland in een oude Jeep. Echt waar, daar leer je zo enorm van rijden!quote:Op zondag 27 november 2011 17:07 schreef Oognip het volgende:
Klopt en door ervaring hopelijk vertrouwen krijgen in mezelf
Thanks
Dat geloof ik meteenquote:Op zondag 27 november 2011 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het beste voor je zelfvertrouwen is raggen in een weiland in een oude Jeep. Echt waar, daar leer je zo enorm van rijden!
Beter langzaam en veilig, dan snel met een hoop ongelukkenquote:Op zondag 27 november 2011 17:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteenmaar op deze manier moet het ook wel lukken, het duurt alleen wat langer.
Ik weet niet of ik dat helemaal met je eens benquote:Op zondag 27 november 2011 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het beste voor je zelfvertrouwen is raggen in een weiland in een oude Jeep. Echt waar, daar leer je zo enorm van rijden!
Ik heb voor ik mijn rijbewijs haalde altijd geragd in weilanden en op akkers, daar leer je enorm van schakelen en sturen. Ik heb iets van 15 lessen gehad, daarna mocht ik op voor m'n rijbewijs en was ik in een keer geslaagd, zowel theorie als praktijkquote:Op zondag 27 november 2011 17:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat helemaal met je eens ben
Trekker heb ik ook al geredenquote:Op zondag 27 november 2011 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter langzaam en veilig, dan snel met een hoop ongelukken. Of zo
.
Het komt vast wel goed. Je kan ook trekker gaan rijden, dan komt een auto helemaal goed
.
O dat is iets wat ik ook had kunnen doen zo'n actiequote:Op zondag 27 november 2011 17:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Trekker heb ik ook al geredenmijn schoonvader was boer en ik heb op de boerderij gewerkt. Het was geen succes
ik reed de schuur in om de trekker te stallen maar ik kreeg hem niet geremd dus toen ben ik eraf gesprongen (hoe dom
) en reed die trekker bijna mijn vriend omver
uiteindelijk is mijn vriend op de trekker gesprongen en heeft de trekker nog net op tijd kunnen remmen voor ie de muur raakte
Kunnen rijden omvat net iets meer dan kunnen schakelen en sturenquote:Op zondag 27 november 2011 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb voor ik mijn rijbewijs haalde altijd geragd in weilanden en op akkers, daar leer je enorm van schakelen en sturen. Ik heb iets van 15 lessen gehad, daarna mocht ik op voor m'n rijbewijs en was ik in een keer geslaagd, zowel theorie als praktijk.
Ik was al niet bang van je; je had mijn auto zo meegekregenquote:Op zondag 27 november 2011 17:36 schreef indaha het volgende:
Maar voor ,mij hoeft nu niemand bang meer te zijn want ik rijd geen auto meer want ik heb geen rijbewijs
Dat wel maar het scheelt al zo veel als je de bediening al blind kan zodat je bij de lessen je op de andere zaken kunt concentrerenquote:Op zondag 27 november 2011 17:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kunnen rijden omvat net iets meer dan kunnen schakelen en sturen
Dat is niet verstandig , als je de auto naderhand nog wil gebruikenquote:Op zondag 27 november 2011 17:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was al niet bang van je; je had mijn auto zo meegekregen
quote:Op zondag 27 november 2011 16:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Moest je weer klussen?![]()
Ik ben de keukenkastjes aan het leegtrekken, schoonmaken en opnieuw indelen.
En zooi weggooien![]()
Maar zo eerst F1
Mijn moeder roept ook altijd als het ontbijt klaar isquote:Op zondag 27 november 2011 18:02 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben zo blij dat ik vanmorgen geen schreeuwende schoonmoeder had
Het scheelt de helft als je al kan schakelen en sturen.quote:Op zondag 27 november 2011 17:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kunnen rijden omvat net iets meer dan kunnen schakelen en sturen
Hoezo?quote:Op zondag 27 november 2011 18:02 schreef ElisaB het volgende:
Ten eerste omdat ik best wel pijn in mijn kop heb, en ten tweede omdat ze 7 jaar geleden overleden is. Zou me de tandjes schrikkenquote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 27 november 2011 18:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ten eerste omdat ik best wel pijn in mijn kop heb, en ten tweede omdat ze 7 jaar geleden overleden is. Zou me de tandjes schrikken
Hoofdpijn nu weer over?quote:Op zondag 27 november 2011 17:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En nee, niet klussen, heb de kattenbakken gedaan, daarna gestoft en gezogen en gedweild en toen kreeg ik zware hoofdpijn dus ben mn bed in gedoken![]()
En later kreeg ik zusje en neefje op bezoek en heb ik tv gekeken met ze
Ik ook, al had ik vroegah regelmatigquote:Op zondag 27 november 2011 18:02 schreef ElisaB het volgende:
mwahquote:
Paracetamolletje, groot glas water en op tijd naar bedquote:Op zondag 27 november 2011 19:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mwah
Ben nu maar weer even aan het werk
Ik ga eerst een pizza eten denk ikquote:Op zondag 27 november 2011 19:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Paracetamolletje, groot glas water en op tijd naar bed
Ik denk dat de familie van de week een begrafenis zou hebbenquote:Op zondag 27 november 2011 18:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik moest lachenmaar dat lijkt me ook best eng in dat geval ja.
Dank je welquote:
Check, check & checkquote:Op zondag 27 november 2011 19:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Paracetamolletje, groot glas water en op tijd naar bed
Dat zouden meer mensen moeten doen. Ik bijvoorbeeldquote:Op zondag 27 november 2011 19:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga eerst een pizza eten denk ik
Geen plannen, mss nog een keukenkastje.quote:Op zondag 27 november 2011 19:15 schreef tombolafan het volgende:
Verder nog mensen met leuke plannen vanavond?
Pizzaquote:Op zondag 27 november 2011 19:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga eerst een pizza eten denk ik
Ik ookquote:Op zondag 27 november 2011 19:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen plannen, mss nog een keukenkastje.
En ik moet nog steeds douchen en aankleden....en ik slaap vannacht op de kop
Oh, ik wil echt binnenkort zuurkool met shoarma uit de oven etenquote:Op zondag 27 november 2011 19:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pizza![]()
Wij hadden spruitjes met shoarma en aardappelpuree uit de oven.
Op deze manier is de spruit nog enigzins weg te krijgen
Lijkt mij ook lekkerquote:Op zondag 27 november 2011 19:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik wil echt binnenkort zuurkool met shoarma uit de oven eten![]()
Ik weet niet of ze moeilijk doen heb ze hier nog nooit gevraagdquote:Op zondag 27 november 2011 19:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Doen ze daar zo moeilijk over F_R?
Die geven wij eiks zo mee, mits er geen contra-indicatie is![]()
Ik kan het meestal wel redden met Darolan, maar als je snel last hebt van kriebelhoest is het wel fijn om een doosje codeine in huis te hebben.
Heb je toevallig niet nog een doosje paracetamol met codeine liggen van je schouder?
Dat vind ik een beetje onnodig. Ik wil sowieso dat de HA even naar mijn keel en oren kijk. Als ik nu hoest heb ik het idee dat mijn trommelvliezen op springen staan. En als ik echt wil slapen pak ik wel een slaappilquote:Op zondag 27 november 2011 19:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ibu en tramadol gaat je niet help bij kriebelhoest nee![]()
En HAP bellen voor een recept? Dan slaap je vannacht tenminste lekker
Dan kun je idd beter ff langs het spreekuur gaan.quote:Op zondag 27 november 2011 19:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje onnodig. Ik wil sowieso dat de HA even naar mijn keel en oren kijk. Als ik nu hoest heb ik het idee dat mijn trommelvliezen op springen staan. En als ik echt wil slapen pak ik wel een slaappil
Ja alles gaat helemaal goed met de moeder en pups, nu nog ff afwachten of er nog wat komt. Op de echo waren er maar 3 te zienquote:Op zondag 27 november 2011 19:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Arme moederhond 7 pups. Is alles goed gegaan?
Dat had ze ze goed verstoptquote:Op zondag 27 november 2011 19:41 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja alles gaat helemaal goed met de moeder en pups, nu nog ff afwachten of er nog wat komt. Op de echo waren er maar 3 te zien
Net uitgebreid in bad geweest, straks tv met een potje thee en proberen er voor twaalven in te liggen... hoop maar dat dat een keertje luktquote:Op zondag 27 november 2011 19:15 schreef tombolafan het volgende:
Verder nog mensen met leuke plannen vanavond?
quote:Op zondag 27 november 2011 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam ik tegen op mijn mail.![]()
Hier was ze net thuis gekomen. Ik kan mij echt niet meer voorstellen dat ze zo klein was.
quote:Op zondag 27 november 2011 20:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Jee, 't was écht een mini-mini-minimeisje he
Het is idd haast niet te geloven, hoe klein ze toen was, maar zelfs toen al een hele sterke meidquote:Op zondag 27 november 2011 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was ze net thuis gekomen. Ik kan mij echt niet meer voorstellen dat ze zo klein was.
Ik hoop het ook want morgen heb ik Ean de hele dag vriend komt pas om 21:00 thuis. Als het echt niet gaat ga ik naar mijn ouders. Maar zoveel hoef ik op de afspraak in het z-huis na niet te praten. Het zal wel goed komen dus.quote:Op zondag 27 november 2011 20:31 schreef Rewimo het volgende:
Ow, wat een ukkie was Ean
Beterschap f_r, ik hoop dat je kunt slapen vannacht!
jep al was het denk ik rossi die plaste. Maar ze worden woe en uiterlijk do weer opgehaaldquote:Op zondag 27 november 2011 21:05 schreef Oognip het volgende:
Welke katten heb je te logeren f_r? Weer die ene die bij jullie in huis piste?
Zuikzijnquote:Op zondag 27 november 2011 21:04 schreef tombolafan het volgende:
Wat was ze klein FR!![]()
Heb je er een van nu voor ernaast?
Sterkte met je zuikzijn
Jaquote:
Oogje!quote:
Jeetje wat een tijd!quote:Op zondag 27 november 2011 21:20 schreef Ruv het volgende:
[..]
Oogje!
Ik moet direct weer weg, kwam even snel me verslaving bijwerken haha, wekker gaat om kwart over drie, dus ik spreek jullie later weer
Jij bent nooit vervelednquote:Op zondag 27 november 2011 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben momenteel geestelijk dood....en een beetje vervelend hoorde ik net
Nog steeds, eigenlijkquote:Op zondag 27 november 2011 19:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Elies hopelijk trek je hoofdpijn snel weg migraine again?
Weet je wat het állermooiste is? Dat je zo'n échte trotse mamma bent. Terwijl je zoveel hebt getwijfeld of het ooit iets zou worden tussen jou en dat groeiende ding in je buik. Dat is toch superquote:Op zondag 27 november 2011 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Kan geen pizza meer zienquote:
Eet ze inmiddels ook al vast voedsel en hoe vindt ze dat?quote:
Da's Greys haar hobby ookquote:Op zondag 27 november 2011 21:41 schreef nokwanda het volgende:
Wat lees ik nou over een huisje voor Greys?
Waren daar foto's van?
Ik heb een hobby..... huizen kijken op makelaarssitesEcht.
Gisteren voorbereidingen voor de vakantie treffen en vandaag sauna met greys! Was leuk, zit nu op de bus te wachten.quote:Op zondag 27 november 2011 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaaai Gb![]()
En wat hebben wij zoal gedaan dit weekend?
Wanneer gaan jullie naar Egypte?quote:Op zondag 27 november 2011 21:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gisteren voorbereidingen voor de vakantie treffen en vandaag sauna met greys! Was leuk, zit nu op de bus te wachten.
Ga je nou al weer op vakantie? Je bent toch net terugquote:Op zondag 27 november 2011 21:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gisteren voorbereidingen voor de vakantie treffen en vandaag sauna met greys! Was leuk, zit nu op de bus te wachten.
ik ben gek aan het wordenquote:
Dinsdag!quote:Op zondag 27 november 2011 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie naar Egypte?
En lekker dartelen in de blooote kont met Greys was ongetwijfeld eeeenig
Is toch al weer 4 maanden geledenquote:Op zondag 27 november 2011 21:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga je nou al weer op vakantie? Je bent toch net terug
Want?quote:
Zon, lekker eten en lekker niksen....heerlijkquote:Op zondag 27 november 2011 21:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dinsdag!
En het was inderdaad eeeenig
Tipevauten enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |