Dan kun je idd beter ff langs het spreekuur gaan.quote:Op zondag 27 november 2011 19:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje onnodig. Ik wil sowieso dat de HA even naar mijn keel en oren kijk. Als ik nu hoest heb ik het idee dat mijn trommelvliezen op springen staan. En als ik echt wil slapen pak ik wel een slaappil
Ja alles gaat helemaal goed met de moeder en pups, nu nog ff afwachten of er nog wat komt. Op de echo waren er maar 3 te zienquote:Op zondag 27 november 2011 19:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Arme moederhond 7 pups. Is alles goed gegaan?
Dat had ze ze goed verstoptquote:Op zondag 27 november 2011 19:41 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja alles gaat helemaal goed met de moeder en pups, nu nog ff afwachten of er nog wat komt. Op de echo waren er maar 3 te zien
Net uitgebreid in bad geweest, straks tv met een potje thee en proberen er voor twaalven in te liggen... hoop maar dat dat een keertje luktquote:Op zondag 27 november 2011 19:15 schreef tombolafan het volgende:
Verder nog mensen met leuke plannen vanavond?
quote:Op zondag 27 november 2011 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam ik tegen op mijn mail.![]()
Hier was ze net thuis gekomen. Ik kan mij echt niet meer voorstellen dat ze zo klein was.
quote:Op zondag 27 november 2011 20:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Jee, 't was écht een mini-mini-minimeisje he
Het is idd haast niet te geloven, hoe klein ze toen was, maar zelfs toen al een hele sterke meidquote:Op zondag 27 november 2011 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was ze net thuis gekomen. Ik kan mij echt niet meer voorstellen dat ze zo klein was.
Ik hoop het ook want morgen heb ik Ean de hele dag vriend komt pas om 21:00 thuis. Als het echt niet gaat ga ik naar mijn ouders. Maar zoveel hoef ik op de afspraak in het z-huis na niet te praten. Het zal wel goed komen dus.quote:Op zondag 27 november 2011 20:31 schreef Rewimo het volgende:
Ow, wat een ukkie was Ean
Beterschap f_r, ik hoop dat je kunt slapen vannacht!
jep al was het denk ik rossi die plaste. Maar ze worden woe en uiterlijk do weer opgehaaldquote:Op zondag 27 november 2011 21:05 schreef Oognip het volgende:
Welke katten heb je te logeren f_r? Weer die ene die bij jullie in huis piste?
Zuikzijnquote:Op zondag 27 november 2011 21:04 schreef tombolafan het volgende:
Wat was ze klein FR!![]()
Heb je er een van nu voor ernaast?
Sterkte met je zuikzijn
Jaquote:
Oogje!quote:
Jeetje wat een tijd!quote:Op zondag 27 november 2011 21:20 schreef Ruv het volgende:
[..]
Oogje!
Ik moet direct weer weg, kwam even snel me verslaving bijwerken haha, wekker gaat om kwart over drie, dus ik spreek jullie later weer
Jij bent nooit vervelednquote:Op zondag 27 november 2011 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben momenteel geestelijk dood....en een beetje vervelend hoorde ik net
Nog steeds, eigenlijkquote:Op zondag 27 november 2011 19:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Elies hopelijk trek je hoofdpijn snel weg migraine again?
Weet je wat het állermooiste is? Dat je zo'n échte trotse mamma bent. Terwijl je zoveel hebt getwijfeld of het ooit iets zou worden tussen jou en dat groeiende ding in je buik. Dat is toch superquote:Op zondag 27 november 2011 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Kan geen pizza meer zienquote:
Eet ze inmiddels ook al vast voedsel en hoe vindt ze dat?quote:
Da's Greys haar hobby ookquote:Op zondag 27 november 2011 21:41 schreef nokwanda het volgende:
Wat lees ik nou over een huisje voor Greys?
Waren daar foto's van?
Ik heb een hobby..... huizen kijken op makelaarssitesEcht.
Gisteren voorbereidingen voor de vakantie treffen en vandaag sauna met greys! Was leuk, zit nu op de bus te wachten.quote:Op zondag 27 november 2011 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaaai Gb![]()
En wat hebben wij zoal gedaan dit weekend?
Wanneer gaan jullie naar Egypte?quote:Op zondag 27 november 2011 21:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gisteren voorbereidingen voor de vakantie treffen en vandaag sauna met greys! Was leuk, zit nu op de bus te wachten.
Ga je nou al weer op vakantie? Je bent toch net terugquote:Op zondag 27 november 2011 21:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gisteren voorbereidingen voor de vakantie treffen en vandaag sauna met greys! Was leuk, zit nu op de bus te wachten.
ik ben gek aan het wordenquote:
Dinsdag!quote:Op zondag 27 november 2011 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie naar Egypte?
En lekker dartelen in de blooote kont met Greys was ongetwijfeld eeeenig
Is toch al weer 4 maanden geledenquote:Op zondag 27 november 2011 21:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga je nou al weer op vakantie? Je bent toch net terug
Want?quote:
Zon, lekker eten en lekker niksen....heerlijkquote:Op zondag 27 november 2011 21:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dinsdag!
En het was inderdaad eeeenig
Tipevauten enzoquote:
Ah joh, vatl helemaal niet opquote:
Nou inderdaad, ik kan er wel aan wennen.quote:Op zondag 27 november 2011 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Want?
[..]
Zon, lekker eten en lekker niksen....heerlijk
Ingel! (en de rest)quote:
Stond je op haar teen?quote:Op zondag 27 november 2011 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ingel! (en de rest)![]()
Het ging haske goed vandaag. We hebben mijn moeder (en nog wat andere mensen) aan het janken gekregen en niet omdat we vals zongen.Het was leukleukleuk!
Ik kan het zelfs van 15 meter afstand.quote:
Nou! En nu heb ik geen stem meer over, nootjes die in de bovenste helft van de notenbalk staan zingen niet fijn en daar waren er dit concert heeeeel veel van.quote:Fijn dat het goed ging, dan was al dat oefenen niet voor niets
Zo'n rustige luie Catloze zondag dus?quote:
Waarvoor zoek je telefoonnummers?quote:Op zondag 27 november 2011 22:14 schreef tombolafan het volgende:
Op de helft van 300 telefoonnummers zoeken
Zaaddonoren.quote:Op zondag 27 november 2011 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waarvoor zoek je telefoonnummers?
En naar buiten gaan om hem te pakken lukt niet?quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef nostra het volgende:
Hele avond al een gemauw gehoord, zit er ineens een roodharig kitten voor mijn raam.
Beestje kan geen kant op en het bewuste raam kan niet open.
Helemaal niet?quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef nostra het volgende:
Hele avond al een gemauw gehoord, zit er ineens een roodharig kitten voor mijn raam.
Werk voor neefjequote:Op zondag 27 november 2011 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waarvoor zoek je telefoonnummers?
Neequote:
En via jouw balkon?quote:Op zondag 27 november 2011 22:21 schreef nostra het volgende:
Het raam grenst aan het balkon van de buurvrouw (staat er haaks op), van wie ik vermoed dat die de eigenaar is. Maar die is niet thuis. Of hij is er op geklauterd natuurlijk.Schreeuwt in ieder geval de hele buurt bij elkaar.
Die is te ver weg. Het tweede raam kan wel open, dus ik heb een plankje gelegd tussen de twee vensterbanken, maar dan wordt-ie bang.quote:
Probeer em es te lokken met wat lekkers; vlees, melk, brokjes.quote:Op zondag 27 november 2011 22:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Die is te ver weg. Het tweede raam kan wel open, dus ik heb een plankje gelegd tussen de twee vensterbanken, maar dan wordt-ie bang.
Moet je telefoonterreuren voor je neef?quote:Op zondag 27 november 2011 22:29 schreef tombolafan het volgende:
En ik ben al woonplaatsen van FF-ers tegengekomen
Oh, goed bezig iigquote:Op zondag 27 november 2011 22:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Die is te ver weg. Het tweede raam kan wel open, dus ik heb een plankje gelegd tussen de twee vensterbanken, maar dan wordt-ie bang.
Ja maar heel simpelquote:Op zondag 27 november 2011 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moet je telefoonterreuren voor je neef?
Daar is de vensterbank te smal voorquote:Op zondag 27 november 2011 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Probeer em es te lokken met wat lekkers; vlees, melk, brokjes.
Leg dat bij het open raam neer en loop er zelf bij weg.
Ohquote:Op zondag 27 november 2011 22:37 schreef nostra het volgende:
[..]
Daar is de vensterbank te smal voorIk moet de plank wel vasthouden, anders kukelt-ie naar beneden
Aah arme ziel. Ik hoop dat je hem snel binnen kunt lokken.quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef nostra het volgende:
Mooi kut is dat zegquote:Op zondag 27 november 2011 22:54 schreef Qwea het volgende:
booooohBaloe heeft echt een ENORME hotspot. Vol met pus en al. Wilde naar de weekend DA, 2 gebeld die zeggen dat het tot morgen kan wachten
Ik heb de klitten weg geknipt (mike gedaan) en hij heeft het schoongemaakt met biotex. Nu heb ik hem een t-shirt aangetrokken, matras naast het bed gepleurd, school gemaild dat ik morgenvroeg of later ben of helemaal niet kom en om 09u ga ik de DA bellen.quote:Op zondag 27 november 2011 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Kun je em niet voorzichtig leegdrukken en goed schoonmaken als ie er last van heeft?
jeetje wat een hoopquote:Op zondag 27 november 2011 23:04 schreef ElisaB het volgende:
OMG... 300 orgasmes per dag; na de reclame op SBS6
Ik word al moe als ik eraan denk
Wat doet de DA er normaal gesproken mee?quote:Op zondag 27 november 2011 23:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb de klitten weg geknipt (mike gedaan) en hij heeft het schoongemaakt met biotex. Nu heb ik hem een t-shirt aangetrokken, matras naast het bed gepleurd, school gemaild dat ik morgenvroeg of later ben of helemaal niet kom en om 09u ga ik de DA bellen.
Nee, automatischquote:Op zondag 27 november 2011 23:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
jeetje wat een hoop
allemaal zelfbevrediging of wat?
Die docu heb ik al es gezien; eerst vond ik het reuze grappig, maar het bleek toch wel echt een serieus probleem te zijn voor die mensenquote:
Nou bij kleine hotspots niet zoveel. Dat smeer ik in en dan haal ik de volgende dag ceferal...quote:Op zondag 27 november 2011 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat doet de DA er normaal gesproken mee?
Ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 27 november 2011 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die docu heb ik al es gezien; eerst vond ik het reuze grappig, maar het bleek toch wel echt een serieus probleem te zijn voor die mensen
Ik heb / had voor die chronische dingen altijd van alles in huis. In het vooruit, zeg maar. Voor het geval het in het weekend zou komen, maar dat kan met hopspots dus niet?quote:Op zondag 27 november 2011 23:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou bij kleine hotspots niet zoveel. Dat smeer ik in en dan haal ik de volgende dag ceferal...
Bij dit verwacht ik ook een spuit enzo met ab
Oh gawdquote:Op zondag 27 november 2011 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Komt neer op iedere 5 minuten eentje...mits het 's nachts ook doorgaat.
Anders is het zelfs iedere 3 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |