Ah joh, vatl helemaal niet opquote:
Nou inderdaad, ik kan er wel aan wennen.quote:Op zondag 27 november 2011 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Want?
[..]
Zon, lekker eten en lekker niksen....heerlijk
Ingel! (en de rest)quote:
Stond je op haar teen?quote:Op zondag 27 november 2011 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ingel! (en de rest)![]()
Het ging haske goed vandaag. We hebben mijn moeder (en nog wat andere mensen) aan het janken gekregen en niet omdat we vals zongen.Het was leukleukleuk!
Ik kan het zelfs van 15 meter afstand.quote:
Nou! En nu heb ik geen stem meer over, nootjes die in de bovenste helft van de notenbalk staan zingen niet fijn en daar waren er dit concert heeeeel veel van.quote:Fijn dat het goed ging, dan was al dat oefenen niet voor niets
Zo'n rustige luie Catloze zondag dus?quote:
Waarvoor zoek je telefoonnummers?quote:Op zondag 27 november 2011 22:14 schreef tombolafan het volgende:
Op de helft van 300 telefoonnummers zoeken
Zaaddonoren.quote:Op zondag 27 november 2011 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waarvoor zoek je telefoonnummers?
En naar buiten gaan om hem te pakken lukt niet?quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef nostra het volgende:
Hele avond al een gemauw gehoord, zit er ineens een roodharig kitten voor mijn raam.
Beestje kan geen kant op en het bewuste raam kan niet open.
Helemaal niet?quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef nostra het volgende:
Hele avond al een gemauw gehoord, zit er ineens een roodharig kitten voor mijn raam.
Beestje kan geen kant op en het bewuste raam kan niet open.
Werk voor neefjequote:Op zondag 27 november 2011 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waarvoor zoek je telefoonnummers?
Neequote:
En via jouw balkon?quote:Op zondag 27 november 2011 22:21 schreef nostra het volgende:
Het raam grenst aan het balkon van de buurvrouw (staat er haaks op), van wie ik vermoed dat die de eigenaar is. Maar die is niet thuis. Of hij is er op geklauterd natuurlijk.Schreeuwt in ieder geval de hele buurt bij elkaar.
Die is te ver weg. Het tweede raam kan wel open, dus ik heb een plankje gelegd tussen de twee vensterbanken, maar dan wordt-ie bang.quote:
Probeer em es te lokken met wat lekkers; vlees, melk, brokjes.quote:Op zondag 27 november 2011 22:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Die is te ver weg. Het tweede raam kan wel open, dus ik heb een plankje gelegd tussen de twee vensterbanken, maar dan wordt-ie bang.
Moet je telefoonterreuren voor je neef?quote:Op zondag 27 november 2011 22:29 schreef tombolafan het volgende:
En ik ben al woonplaatsen van FF-ers tegengekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |