Dan kun je idd beter ff langs het spreekuur gaan.quote:Op zondag 27 november 2011 19:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje onnodig. Ik wil sowieso dat de HA even naar mijn keel en oren kijk. Als ik nu hoest heb ik het idee dat mijn trommelvliezen op springen staan. En als ik echt wil slapen pak ik wel een slaappil
Ja alles gaat helemaal goed met de moeder en pups, nu nog ff afwachten of er nog wat komt. Op de echo waren er maar 3 te zienquote:Op zondag 27 november 2011 19:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Arme moederhond 7 pups. Is alles goed gegaan?
Dat had ze ze goed verstoptquote:Op zondag 27 november 2011 19:41 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja alles gaat helemaal goed met de moeder en pups, nu nog ff afwachten of er nog wat komt. Op de echo waren er maar 3 te zien
Net uitgebreid in bad geweest, straks tv met een potje thee en proberen er voor twaalven in te liggen... hoop maar dat dat een keertje luktquote:Op zondag 27 november 2011 19:15 schreef tombolafan het volgende:
Verder nog mensen met leuke plannen vanavond?
quote:Op zondag 27 november 2011 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam ik tegen op mijn mail.![]()
Hier was ze net thuis gekomen. Ik kan mij echt niet meer voorstellen dat ze zo klein was.
quote:Op zondag 27 november 2011 20:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Jee, 't was écht een mini-mini-minimeisje he
Het is idd haast niet te geloven, hoe klein ze toen was, maar zelfs toen al een hele sterke meidquote:Op zondag 27 november 2011 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam ik tegen op mijn mail.![]()
Hier was ze net thuis gekomen. Ik kan mij echt niet meer voorstellen dat ze zo klein was.
Ik hoop het ook want morgen heb ik Ean de hele dag vriend komt pas om 21:00 thuis. Als het echt niet gaat ga ik naar mijn ouders. Maar zoveel hoef ik op de afspraak in het z-huis na niet te praten. Het zal wel goed komen dus.quote:Op zondag 27 november 2011 20:31 schreef Rewimo het volgende:
Ow, wat een ukkie was Ean
Beterschap f_r, ik hoop dat je kunt slapen vannacht!
jep al was het denk ik rossi die plaste. Maar ze worden woe en uiterlijk do weer opgehaaldquote:Op zondag 27 november 2011 21:05 schreef Oognip het volgende:
Welke katten heb je te logeren f_r? Weer die ene die bij jullie in huis piste?
Zuikzijnquote:Op zondag 27 november 2011 21:04 schreef tombolafan het volgende:
Wat was ze klein FR!![]()
Heb je er een van nu voor ernaast?
Sterkte met je zuikzijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |