Mijn moeder roept ook altijd als het ontbijt klaar isquote:Op zondag 27 november 2011 18:02 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben zo blij dat ik vanmorgen geen schreeuwende schoonmoeder had
Het scheelt de helft als je al kan schakelen en sturen.quote:Op zondag 27 november 2011 17:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kunnen rijden omvat net iets meer dan kunnen schakelen en sturen
Hoezo?quote:Op zondag 27 november 2011 18:02 schreef ElisaB het volgende:
Ten eerste omdat ik best wel pijn in mijn kop heb, en ten tweede omdat ze 7 jaar geleden overleden is. Zou me de tandjes schrikkenquote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 27 november 2011 18:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ten eerste omdat ik best wel pijn in mijn kop heb, en ten tweede omdat ze 7 jaar geleden overleden is. Zou me de tandjes schrikken
Hoofdpijn nu weer over?quote:Op zondag 27 november 2011 17:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En nee, niet klussen, heb de kattenbakken gedaan, daarna gestoft en gezogen en gedweild en toen kreeg ik zware hoofdpijn dus ben mn bed in gedoken![]()
En later kreeg ik zusje en neefje op bezoek en heb ik tv gekeken met ze
Ik ook, al had ik vroegah regelmatigquote:Op zondag 27 november 2011 18:02 schreef ElisaB het volgende:
mwahquote:
Paracetamolletje, groot glas water en op tijd naar bedquote:Op zondag 27 november 2011 19:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mwah
Ben nu maar weer even aan het werk
Ik ga eerst een pizza eten denk ikquote:Op zondag 27 november 2011 19:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Paracetamolletje, groot glas water en op tijd naar bed
Ik denk dat de familie van de week een begrafenis zou hebbenquote:Op zondag 27 november 2011 18:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik moest lachenmaar dat lijkt me ook best eng in dat geval ja.
Dank je welquote:
Check, check & checkquote:Op zondag 27 november 2011 19:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Paracetamolletje, groot glas water en op tijd naar bed
Dat zouden meer mensen moeten doen. Ik bijvoorbeeldquote:Op zondag 27 november 2011 19:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga eerst een pizza eten denk ik
Geen plannen, mss nog een keukenkastje.quote:Op zondag 27 november 2011 19:15 schreef tombolafan het volgende:
Verder nog mensen met leuke plannen vanavond?
Pizzaquote:Op zondag 27 november 2011 19:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga eerst een pizza eten denk ik
Ik ookquote:Op zondag 27 november 2011 19:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen plannen, mss nog een keukenkastje.
En ik moet nog steeds douchen en aankleden....en ik slaap vannacht op de kop
Oh, ik wil echt binnenkort zuurkool met shoarma uit de oven etenquote:Op zondag 27 november 2011 19:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pizza![]()
Wij hadden spruitjes met shoarma en aardappelpuree uit de oven.
Op deze manier is de spruit nog enigzins weg te krijgen
Lijkt mij ook lekkerquote:Op zondag 27 november 2011 19:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik wil echt binnenkort zuurkool met shoarma uit de oven eten![]()
Ik weet niet of ze moeilijk doen heb ze hier nog nooit gevraagdquote:Op zondag 27 november 2011 19:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Doen ze daar zo moeilijk over F_R?
Die geven wij eiks zo mee, mits er geen contra-indicatie is![]()
Ik kan het meestal wel redden met Darolan, maar als je snel last hebt van kriebelhoest is het wel fijn om een doosje codeine in huis te hebben.
Heb je toevallig niet nog een doosje paracetamol met codeine liggen van je schouder?
Dat vind ik een beetje onnodig. Ik wil sowieso dat de HA even naar mijn keel en oren kijk. Als ik nu hoest heb ik het idee dat mijn trommelvliezen op springen staan. En als ik echt wil slapen pak ik wel een slaappilquote:Op zondag 27 november 2011 19:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ibu en tramadol gaat je niet help bij kriebelhoest nee![]()
En HAP bellen voor een recept? Dan slaap je vannacht tenminste lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |