Kweenie.. vraag aan SpermaDonor?quote:Op zondag 27 november 2011 00:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waar moet ik het deponeren dan?
Bij de spermabank natuurlijk.quote:Op zondag 27 november 2011 00:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waar moet ik het deponeren dan?
Ik zou daar echt een keer voor de deur willen zitten en kijken wat daar naar binnenloopt. Ik ken één iemand die dat serieus doet en serieus.. je wilt ECHT NIET dat die gast vader van je kind wordtquote:
Then give me my money bitchhhhquote:Op zondag 27 november 2011 00:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet nodig, voor jou zou ik niet wegrennen
LOL, ik zie het al voor me, tijnbrein die naar de spermabank gaatquote:Op zondag 27 november 2011 00:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou daar echt een keer voor de deur willen zitten en kijken wat daar naar binnenloopt. Ik ken één iemand die dat serieus doet en serieus.. je wilt ECHT NIET dat die gast vader van je kind wordt.
Ik was er welquote:Op zondag 27 november 2011 00:43 schreef Drommeldaris het volgende:
SD was je nog naar dat Britney spears concert geweest waar je het eens over had?
Wieeeee?quote:Op zondag 27 november 2011 00:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
LOL, ik zie het al voor me, tijnbrein die naar de spermabank gaat
Ohnouja.. ik sla dat liever over en ga meteen door naar het geld.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 00:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HAHAHAHA, dit is hoe ik dacht dat Tchock eruit zag.
Daar doe ik sowieso niet aanquote:Op zondag 27 november 2011 00:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnouja.. ik sla dat liever over en ga meteen door naar het geld.
Kakquote:Op zondag 27 november 2011 00:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar doe ik sowieso niet aan
Tchock is zo'n poepie
genoeg voor 1 night stand met mijquote:Op zondag 27 november 2011 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoeveel money heb je net gemaakt?
Ik zal even het exacte getal voor je opzoeken.quote:Op zondag 27 november 2011 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 november 2011 00:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoef je in ieder geval niet te wennen tijdens de poepseks
Dan heeft ze wel heel veel geld verloren!quote:Op zondag 27 november 2011 00:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
genoeg voor 1 night stand met mij
Ja dat sla ik dus ook liever overquote:Op zondag 27 november 2011 00:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoef je in ieder geval niet te wennen tijdens de poepseks
quote:Op zondag 27 november 2011 00:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zal even het exacte getal voor je opzoeken.
Ehm, ik schep niet graag op.quote:Op zondag 27 november 2011 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bij mij gister ook 3 uur snachts n vlinderquote:Op zondag 27 november 2011 00:54 schreef mctwigt het volgende:
Oh god iemand steekt een zoveel klapper af in de buurt, lijkt verdorie wel een warzone, en ja hoor mijn uberstoere staffordshire bull terriër is bang
hahaha dat zijn die stoere honden altijdquote:Op zondag 27 november 2011 00:54 schreef mctwigt het volgende:
Oh god iemand steekt een zoveel klapper af in de buurt, lijkt verdorie wel een warzone, en ja hoor mijn uberstoere staffordshire bull terriër is bang
Hier vanavond ook alquote:Op zondag 27 november 2011 00:54 schreef mctwigt het volgende:
Oud en nieuw komt er weer aan hehquote:Op zondag 27 november 2011 00:54 schreef mctwigt het volgende:
doe een lichtje aan danquote:Op zondag 27 november 2011 00:55 schreef mctwigt het volgende:
Ik ben me zelf mentaal aan het martelen. In een donkere ruimte zitten met als enige geluid een tikkende klok (die heel hard tikt)
sterktonquote:Op zondag 27 november 2011 00:55 schreef mctwigt het volgende:
Ik ben me zelf mentaal aan het martelen. In een donkere ruimte zitten met als enige geluid een tikkende klok (die heel hard tikt)
Dus ik wil ook niet wennen ana die lucht bahquote:Op zondag 27 november 2011 00:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ook, lijkt me echt niet normaal ranzig, zelfs met monkyyy zal ik niet willen poepseksen!
Dat is ZO kutquote:Op zondag 27 november 2011 00:55 schreef mctwigt het volgende:
ik heb geen klokquote:Op zondag 27 november 2011 00:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is ZO kutIk heb alle batterijen uit die klokkende wekkers gehaald
Geen zin om ze terug te stoppen volgende avond, dus dan zit ik met enkel digi klokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |