Weet ik veel wat je allemaal gebruikt xDquote:Op zondag 27 november 2011 00:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, want er bestaan geen anderen voorbehoedsmiddelen
Ik denk het ook hoorquote:Op zondag 27 november 2011 00:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Naatje vrijwel niks hosselt
Vast niet, maar ik hossel dan ook überhaupt niet. Ik laat die chicks mij hosselen mang.quote:Op zondag 27 november 2011 00:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Naatje vrijwel niks hosselt
Nog nooit gebeurd dus?quote:Op zondag 27 november 2011 00:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vast niet, maar ik hossel dan ook überhaupt niet. Ik laat die chicks mij hosselen mang.
Ik ken geen vrouwen die niet aan de pil zijnquote:Op zondag 27 november 2011 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet ik veel wat je allemaal gebruikt xD
Dan nog geeft dat natuurlijk geen zekerheid, je zal maar net die ene keer die pil vergeten zijn...quote:Op zondag 27 november 2011 00:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ken geen vrouwen die niet aan de pil zijn
Ik gebruik cocaïne, jwzquote:Op zondag 27 november 2011 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet ik veel wat je allemaal gebruikt xD
Haar fout, haar probleemquote:Op zondag 27 november 2011 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan nog geeft dat natuurlijk geen zekerheid, je zal maar net die ene keer die pil vergeten zijn...
Kan ik ook zelf 1 maken?quote:Op zondag 27 november 2011 00:35 schreef Crack_ het volgende:
Hallo wie wil er een baby kopen, babys in overvloed
Nederland heeft geen papaplicht zoals Duitsland. Sowieso als je geen relatie hebt en niet samen woont geen allimentatie.quote:
Nou als je zenuwachtig bnet ofzo is dat soms moeilijk.quote:Op zondag 27 november 2011 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
Zijn er dan ook mannen die niet kunnen klaarkomen?! Damn, wat een leven heb je dan...
Jawel, ik achtervolg jequote:Op zondag 27 november 2011 00:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nederland heeft geen papaplicht zoals Duitsland. Sowieso als je geen relatie hebt en niet samen woont geen allimentatie.
Lijkt me behoorlijk kwalitatief uitermate teleurstellend iddquote:Op zondag 27 november 2011 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
Zijn er dan ook mannen die niet kunnen klaarkomen?! Damn, wat een leven heb je dan...
Oh, oké. Zijn er ook mannen die chronisch niet kunnen klaarkomen?quote:Op zondag 27 november 2011 00:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou als je zenuwachtig bnet ofzo is dat soms moeilijk.
Ja, das een ziekte.quote:Op zondag 27 november 2011 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, oké. Zijn er ook mannen die chronisch niet kunnen klaarkomen?
Waar moet ik het deponeren dan?quote:Op zondag 27 november 2011 00:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je kan klaarkomen en goed sperma hebt dan meestal wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |