Nee, want ik post hier ook.quote:Op zondag 27 november 2011 00:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
is nacht bagger niet gewoon UDOWU maar dan 's nachts?
is de ovenklok kapot ??quote:Op zondag 27 november 2011 00:02 schreef Meloewa het volgende:
en ik maar denken dat het 22:00u s'avonds was.
Nee, want het heet nachtbagger, en niet alle users hoeven naar UDOWU te gaan, want sommigen worden niet uitgekotstquote:Op zondag 27 november 2011 00:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
is nacht bagger niet gewoon UDOWU maar dan 's nachts?
wie niet dan?quote:Op zondag 27 november 2011 00:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, want het heet nachtbagger, en niet alle users hoeven naar UDOWU te gaan, want sommigen worden niet uitgekotst
ik geloof dat je mn grapje niet helemaal snapte maar maakt nie uitquote:Op zondag 27 november 2011 00:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn biologische klok is kapot, ik ben niet in de keuken geakkkk
Maar jij wordt ook uitgekotst daarom fok jequote:Op zondag 27 november 2011 00:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alle mensen hier behalve jij omdat je daar post?
loop r niet zo te pesten manquote:Op zondag 27 november 2011 00:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar jij wordt ook uitgekotst daarom fok je
leg uit dan , zou wel niet grappig zijn geweest echte grapjes snap ik.quote:Op zondag 27 november 2011 00:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik geloof dat je mn grapje niet helemaal snapte maar maakt nie uit
Niet waarquote:Op zondag 27 november 2011 00:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar jij wordt ook uitgekotst daarom fok je
vrouwen hebben geen klok nodig want ze hebben de ovenklok omdat ze altijd in de keuken zijn omdat het vrouwen zijn maar omdat je dacht dat t 10 uur was dacht ik van is je ovenklok kapotquote:Op zondag 27 november 2011 00:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
leg uit dan , zou wel niet grappig zijn geweest echte grapjes snap ik.
Bitch pleasequote:Op zondag 27 november 2011 00:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vrouwen hebben geen klok nodig want ze hebben de ovenklok omdat ze altijd in de keuken zijn omdat het vrouwen zijn maar omdat je dacht dat t 10 uur was dacht ik van is je ovenklok kapot
quote:Op zondag 27 november 2011 00:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vrouwen hebben geen klok nodig want ze hebben de ovenklok omdat ze altijd in de keuken zijn omdat het vrouwen zijn maar omdat je dacht dat t 10 uur was dacht ik van is je ovenklok kapot
lul je er maar uitquote:Op zondag 27 november 2011 00:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ik ken hem maar ik denk niet zo over vrouwen in t algemeen
Hehequote:Op zondag 27 november 2011 00:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heej
nog beentje stoned van gisteravond ??
Mee eens.quote:Op zondag 27 november 2011 00:13 schreef tochweerhenk het volgende:
http://nooooooooooooooo.com/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Mee eens'quote:Op zondag 27 november 2011 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De beste reactie op zo'n post die nergens op slaat: 'Mee eens'
kom op man t was een grapjequote:Op zondag 27 november 2011 00:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Wietparkiet chauvinist?
"Woman can't be blamed, whenever they do something wrong it is your fault for not training them properly"
mabtw.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |