Kweenie.. vraag aan SpermaDonor?quote:Op zondag 27 november 2011 00:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waar moet ik het deponeren dan?
Bij de spermabank natuurlijk.quote:Op zondag 27 november 2011 00:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waar moet ik het deponeren dan?
Ik zou daar echt een keer voor de deur willen zitten en kijken wat daar naar binnenloopt. Ik ken één iemand die dat serieus doet en serieus.. je wilt ECHT NIET dat die gast vader van je kind wordtquote:
Then give me my money bitchhhhquote:Op zondag 27 november 2011 00:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet nodig, voor jou zou ik niet wegrennen
LOL, ik zie het al voor me, tijnbrein die naar de spermabank gaatquote:Op zondag 27 november 2011 00:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou daar echt een keer voor de deur willen zitten en kijken wat daar naar binnenloopt. Ik ken één iemand die dat serieus doet en serieus.. je wilt ECHT NIET dat die gast vader van je kind wordt.
Ik was er welquote:Op zondag 27 november 2011 00:43 schreef Drommeldaris het volgende:
SD was je nog naar dat Britney spears concert geweest waar je het eens over had?
Wieeeee?quote:Op zondag 27 november 2011 00:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
LOL, ik zie het al voor me, tijnbrein die naar de spermabank gaat
Ohnouja.. ik sla dat liever over en ga meteen door naar het geld.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 00:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HAHAHAHA, dit is hoe ik dacht dat Tchock eruit zag.
Daar doe ik sowieso niet aanquote:Op zondag 27 november 2011 00:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnouja.. ik sla dat liever over en ga meteen door naar het geld.
Kakquote:Op zondag 27 november 2011 00:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar doe ik sowieso niet aan
Tchock is zo'n poepie
genoeg voor 1 night stand met mijquote:Op zondag 27 november 2011 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoeveel money heb je net gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |