schavuit ik heb lange schoenenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:56 schreef Rodawa het volgende:
Amaai tante Sidonia, waar zijn uwen borsten?
Overdach is hij een Moderator op ene forumquote:
En een harde G in geval van harde tieten?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:06 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En dan graag met zachte g door een lief vrouwke met zachte tieten...
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:18 schreef Rodawa het volgende:
Vlaamse tong80:
"effekes plasje plegen"
da's tong tááchtichhchhchchquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:18 schreef Rodawa het volgende:
Vlaamse tong80:
"effekes plasje plegen"
quote:Op zondag 27 november 2011 09:24 schreef manny het volgende:
Amai, mennene frietkot is gesloten geworden. Allee, laat ons dan subiet een ander zoeken-he.
Ding dongquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:53 schreef Quisho het volgende:
Ale,
Gedraag je hier als een bel[Amai, deze user heeft zijn datalimiet bereikt]
Zachte G's zijn kut, ik heb in klb een topic over het limbo taaltjequote:Op maandag 15 juli 2013 18:20 schreef AssiMar. het volgende:
Dit manneke weet wie de echte belgen zijn. Wafels, friet, en Samson en gertjuh! en niet vergeten de burgemeester. (wie leest dit ook met een zachte G?)
Ok.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:22 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Zachte G's zijn kut, ik heb in klb een topic over het limbo taaltje
Zoek maar op anders bloedt het doodquote:
Mwah, ik pas.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:28 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Zoek maar op anders bloedt het dood
quote:Op zondag 27 november 2011 09:22 schreef TLC het volgende:
Wij worden wereldkampioen in 2014 met Mertens en Hazard
Ik ook! In mijn bed nog welquote:
`quote:Op maandag 15 juli 2013 18:37 schreef HaJee het volgende:
Ik ben gek op capuchons. Ik draag altijd capuchontruien. Ik hang mezelf graag met mijn capuchon op aan de kapstok.
Capuchons
Ja sorry, maar ik gedroeg me slechts als (één bepaalde) Belg zoals in de TT gevraagd wordt. Ben in werkelijkheid absoluut geen capuchon-fetishist.quote:
Jaa, op fok! barst het van de vrouwenquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:55 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik gedroeg me slechts als (één bepaalde) Belg zoals in de TT gevraagd wordt. Ben in werkelijkheid absoluut geen capuchon-fetishist.
Ik wil alleen vrouwen ontmoeten...
Waar is de videoquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
http://vocaroo.com/i/s1IbaAcegqK1
Hier een boze video boodschap
audio*quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |