Logisch als je nep loopt te doen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
Complimentje voor de OPLeuk te zien dat iemand er tijd in steekt om er wat van te maken.
Wat betreft dat je lief en schattig voordoen: doe ik ook altijdhelaas werkt het niet.
Ja, en als die gewillige dame dan eindelijk je banketstaaf heeft bevredigd wordt je gedumpt op een wrede bloeddorstige manier. Ik ken het wel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:17 schreef smegmanus het volgende:
Je doet iets verkeerd.
Heel mijn DM/PM vol met gewillige dames die mijn banketstaaf willen bevredigen.
Ik ben gewoon mezelfquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Logisch als je nep loopt te doen.
Ah shit, gesnapt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Logisch als je nep loopt te doen.
/care, zolang ik m'n zaad maar kwijt benquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, en als die gewillige dame dan eindelijk je banketstaaf heeft bevredigd wordt je gedumpt op een wrede bloeddorstige manier. Ik ken het wel.
De vrouwelijke users wel te verstaan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Begrijp niet waar dit op slaat. Beetje de users van FOK! staan afbranden.
??
?? Ik quote uit je OP:quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De vrouwelijke users wel te verstaan.
quote:De mannelijke users op FOK! zijn doorgaans oversekste mensen, die in het echte leven falen met hun relaties. Op FOK! proberen ze hun geluk te beproeven, door hier te hosselen, want dat gaat immers makkelijker dan in het echte leven. Echter, daar het zulke gefaalde type mensen zijn, qua mannen, moet je wel heel dom zijn als populaire vrouw om hier te posten.
Dat wordt altijd wel gezegd. Maar zijn er stats van deze verhouding mannelijke/vrouwelijke users? Ben ik wel eens benieuwd naar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga hier een type user belichten, wat eigenlijk niet veel voorkomt op dit forum, daar de vrouwelijke users over het algemeen direct worden afgeschrikt door de manier van posten.
FOK! is geen dating site.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan? (nogmaals: uitzonderingen daar galaten)
Klopt, maar wordt zo wel gebruikt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
FOK! is geen dating site.
Lijkt me niet, hoe kan het makkelijker gaan via internet dan in het echt, als persoon tot persoon?quote:Op FOK! proberen ze hun geluk te beproeven, door hier te hosselen, want dat gaat immers makkelijker dan in het echte leven.
Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Ik vind het zo'n raar topic. Waarschuwen voor vrouwelijke FOK!kers? En de mannen hier zijn losers? Wat wil je hier nou mee?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan? (nogmaals: uitzonderingen daar galaten)
Via het internet kan je niet direct over iemand zijn uiterlijk oordelen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Lijkt me niet, hoe kan het makkelijker gaan via internet dan in het echt, als persoon tot persoon?
De conclusie lijkt me duidelijk, dat is wat ik wil zeggen. Pas op voor die vrouwen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Ik vind het zo'n raar topic. Waarschuwen voor vrouwelijke FOK!kers? En de mannen hier zijn losers? Wat wil je hier nou mee?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, maar wordt zo wel gebruikt.
Volgens mij heb je een vervelende persoonlijke ervaring opgedaan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De conclusie lijkt me duidelijk, dat is wat ik wil zeggen. Pas op voor die vrouwen.
Daar ben ik het mee eens, maar het is nooit zo leuk als in het echt. Je kan nooit je boodschap op dezelfde manier overbrengen, en met "boodschap" bedoel ik niet alleen zaad.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Via het internet kan je niet direct over iemand zijn uiterlijk oordelen.
Daarom waarschuw ik ook om het vooral niet als datingsite te gebruiken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:39 schreef Marie30 het volgende:
[..]![]()
Het is niet omdat veel eenzame piemels hier een maatje hopen tegen te komen dat FOK! ineens gebruikt wordt of vergelijken kan worden met een datingsite.
Denk dat je dit te zeer op een persoonlijke ervaring baseerd want elke FOK!ster is anders.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom waarschuw ik ook om het vooral niet als datingsite te gebruiken.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een vervelende persoonlijke ervaring opgedaan.
Het is toch logisch te beredeneren dat elke FOK!ster hier aandachtstekort heeft. Anders ga je niet op een forum posten waar de eerste begroeting 9 van de 10 keer 'hoi, neuken?' is. Dat 'hoi, neuken?' wordt gezegd door mannelijke FOK!kers, dus daarover kan je dan weer de conclusie trekken dat deze gefrustreerd zijn. Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Denk dat je dit te zeer op een persoonlijke ervaring baseerd want elke FOK!ster is anders.
Dat zou ik zo niet kunnen zeggen, maar dat lijkt me wel een goede stelling.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:41 schreef Soit het volgende:
Echter, daar het zulke gefaalde type mensen zijn, qua mannen, moet je wel heel dom zijn als populaire vrouw om hier te posten. Een vrouw met een hoge standaard post hier niet. Uitzonderingen daar gelaten.
Wie zijn de uitzonderingen? De wat oudere vrouwelijke users, neem ik aan?
Het is niet vanwege een persoonlijke ervaringquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef BBQSausage het volgende:
Nee serieus, gaat dit over dat gedoe waar ik iets van mee heb gekregen via de spytool? Iets van die geweldige korte relatie die je hebt gehad met één van die FOK! dames uit het radio 49 topic?![]()
Ik heb geen zin om de OP te lezen, maar zeg me dat het niet zo is.
Linkje of hele verhaal?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef BBQSausage het volgende:
Nee serieus, gaat dit over dat gedoe waar ik iets van mee heb gekregen via de spytool? Iets van die geweldige korte relatie die je hebt gehad met één van die FOK! dames uit het radio 49 topic?![]()
Ik heb geen zin om de OP te lezen, maar zeg me dat het niet zo is.
Nah niet mee eens, ik kan ook wel de straat op gaan dat krijg ik ook wel aandacht zoals elke andere vrouw., Ik vind het gewoon leuk op het forum om te lezen wat er in andere mensen hun hoofd om gaat over dagelijkse shit en klachten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Het is toch logisch te beredeneren dat elke FOK!ster hier aandachtstekort heeft. Anders ga je niet op een forum posten waar de eerste begroeting 9 van de 10 keer 'hoi, neuken?' is. Dat 'hoi, neuken?' wordt gezegd door mannelijke FOK!kers, dus daarover kan je dan weer de conclusie trekken dat deze gefrustreerd zijn. Zo moeilijk is het toch niet?
Ja, vast. En hoe kom je aan de "informatie" die je in de OP verwerkt dan? Hè?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is niet vanwege een persoonlijke ervaring
Hmm, misschien moet ik me beperken tot de slowchattende vrouwen en mannen. Mensen die bewust in een soortement van sociaal contact leven op FOK!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nah niet mee eens, ik kan ook wel de straat op gaan dat krijg ik ook wel aandacht zoals elke andere vrouw., Ik vind het gewoon leuk op het forum om te lezen wat er in andere mensen hun hoofd om gaat over dagelijkse shit en klachten.en fok is ook wel lachen/ idioot af en toe.
Het klinkt inderdaad logisch. Al kun je niet zeggen dat een meisje/vrouw hier per definitie post voor enkel en alleen de aandacht van mannen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Het is toch logisch te beredeneren dat elke FOK!ster hier aandachtstekort heeft. Anders ga je niet op een forum posten waar de eerste begroeting 9 van de 10 keer 'hoi, neuken?' is. Dat 'hoi, neuken?' wordt gezegd door mannelijke FOK!kers, dus daarover kan je dan weer de conclusie trekken dat deze gefrustreerd zijn. Zo moeilijk is het toch niet?
Niet iedere vrouw krijgt aandacht op straat, er zijn ook grenzen natuurlijk. En dan is het mooi dat je op internet wél je aandacht kunt krijgen die je graag wil.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nah niet mee eens, ik kan ook wel de straat op gaan dat krijg ik ook wel aandacht zoals elke andere vrouw., Ik vind het gewoon leuk op het forum om te lezen wat er in andere mensen hun hoofd om gaat over dagelijkse shit en klachten.en fok is ook wel lachen/ idioot af en toe.
Eens, zelfde hier. Heb van aandacht op straat/in de kroeg geen klagen. En meerdere FOK!sters met mij als ik afga op de usersfoto's. Wij moeten hier toch niet wegblijven omdat enkele sapstengels het niet kunnen laten om hoi, neuken te zeggen. Kom op zeg, TS.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, vast. En hoe kom je aan de "informatie" die je in de OP verwerkt dan? Hè?![]()
Beetje flauw wel dit. Probeer je nu die persoon zwart te maken, of de vrouwen op FOK! in het algemeen?
Sluit het lekker af joh, en hou het vooral buiten FOK!, want voor zover ik het mee heb gekregen hebben jullie beide geen zin in gezeik hier over, en toch doen jullie het beide.
Sorry, maar als ik via de spytool zoek op "BBQ", kom ik nog wel eens wat dingen tegen van onder andere meets en andere spraakmakende zaken
Dat is 1. Tevens had ik deze gedachtegang al voor 'het voorval', dus 'het voorval' heeft hier helemaal niets mee te maken. Ik probeer hier een analyse te geven van een FOK!ster in het algemeen, maar aangezien ik enkel in SCs kom is mijn beeld misschien te beperkt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Het is aap, noot, mies.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:51 schreef smegmanus het volgende:
FOK!sters neuken noot meer werken.
Rond deze tijd hoef je maar in het cetrum te komen in een of andere stad en je krijg gegarandeerd aandacht als vrouw zijnde hoef je niet eens bijzonder knap voor te zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:49 schreef Soit het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad logisch. Al kun je niet zeggen dat een meisje/vrouw hier per definitie post voor enkel en alleen de aandacht van mannen.
Ik vermoed alleen wel dat er meiden zijn hier die het geweldig vinden dat ze aandacht krijgen en het (te) serieus gaan nemen. En natuurlijk, uitzonderingen daar gelaten. En, dat heb je net zo goed in real life.
[..]
Niet iedere vrouw krijgt aandacht op straat, er zijn ook grenzen natuurlijk. En dan is het mooi dat je op internet wél je aandacht kunt krijgen die je graag wil.
Klopt, 37 graden warm is meestal genoeg.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Rond deze tijd hoef je maar in het cetrum te komen in een of andere stad en je krijg gegarandeerd aandacht als vrouw zijnde hoef je niet eens bijzonder knap voor te zijn.
Ik weet en zie dat er heel veel draken zijn die genoeg aandacht krijgen op de straten, tijdens uitgaan en ga zo maar door. Het is alleen maar net waar je waarde aan hecht als vrouw-zijnde.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Rond deze tijd hoef je maar in het cetrum te komen in een of andere stad en je krijg gegarandeerd aandacht als vrouw zijnde hoef je niet eens bijzonder knap voor te zijn.
Oké.quote:
Snap het, zou het zelf ook niet doen denk ik...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, vind het al sneu genoeg.Sorry.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat noem je toch geen aandacht? Zou dat eerder negatieve prikkels van buitenaf noemen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:53 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Klopt, 37 graden warm is meestal genoeg.
Ja daaromquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:53 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Klopt, 37 graden warm is meestal genoeg.
En we weten allemaal dat de dames graag intern geprikkeld willen worden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:54 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[..]
Dat noem je toch geen aandacht? Zou dat eerder negatieve prikkels van buitenaf noemen.
Het is aandacht wat is het anders? en waaorm negatieve prikkels?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:54 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[..]
Dat noem je toch geen aandacht? Zou dat eerder negatieve prikkels van buitenaf noemen.
Vrouwen die daadwerkelijk waarde hechten aan aandacht van mannen als ze op straat lopen, blij zijn met zulke aandacht en dat serieus nemen. Het is wat.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:54 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
En we weten allemaal dat de dames graag intern geprikkeld willen worden.
Als ik word aangesproken door een verrekt lelijk wijf dan noem ik dat geen aandacht, maar blijkbaar vat jij elke prikkel richting jou op als "aandacht", ben je zo wanhopig?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Het is aandacht wat is het anders? en waaorm negatieve prikkels?
Vrouwen die dat soort aandacht serieus nemen, Meloewa bijvoorbeeld, zijn vaak vrouwen van de laagste categorie.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:58 schreef Soit het volgende:
[..]
Vrouwen die daadwerkelijk waarde hechten aan aandacht van mannen als ze op straat lopen, blij zijn met zulke aandacht en dat serieus nemen. Het is wat.
Mja, bullshit. Denk je nou echt dat ze daar warm of koud van worden? Zo'n zinnetje? Dat is niet meer dan een term, een lolletje. En dat je dan ook nog serieus denkt dat de FOK!ers die dat zeggen gefrustreerd zijn, vind ik al helemaal gek.quote:Het is toch logisch te beredeneren dat elke FOK!ster hier aandachtstekort heeft. Anders ga je niet op een forum posten waar de eerste begroeting 9 van de 10 keer 'hoi, neuken?' is. Dat 'hoi, neuken?' wordt gezegd door mannelijke FOK!kers, dus daarover kan je dan weer de conclusie trekken dat deze gefrustreerd zijn. Zo moeilijk is het toch niet?
Als je die gedachtegang al had voor je echtscheiding, waarom ben je er dan überhaupt aan begonnen? Voorkomen is beter dan genezen toch? Ik begrijp er maar weinig van, sorry.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is 1. Tevens had ik deze gedachtegang al voor 'het voorval', dus 'het voorval' heeft hier helemaal niets mee te maken. Ik probeer hier een analyse te geven van een FOK!ster in het algemeen, maar aangezien ik enkel in SCs kom is mijn beeld misschien te beperkt.
Dat zeg ik niet, je hebt er niks aan.. maar het is niet zo dat je alleen op fok ''lastig'' wordt gevallen met zoiets zoals beweerd werd dat is gewoon overal?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:58 schreef Soit het volgende:
[..]
Vrouwen die daadwerkelijk waarde hechten aan aandacht van mannen als ze op straat lopen, blij zijn met zulke aandacht en dat serieus nemen. Het is wat.
Gewoon stiekem doen.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:59 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[..]
Als ik word aangesproken door een verrekt lelijk wijf dan noem ik dat geen aandacht, maar blijkbaar vat jij elke prikkel richting jou op als "aandacht", ben je zo wanhopig?
[..]
Vrouwen die dat soort aandacht serieus nemen, Meloewa bijvoorbeeld, zijn vaak vrouwen van de laagste categorie.
Plus het feit dat jij helemaal niet de enige bent maar dat die mannen wel tien vrouwen op één dag aanspreken. Er zijn vrouwen die er waarde aan hechten, misschien ook wel mooi voor die vrouwen om daar zelfvertrouwen uit te halen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, je hebt er niks aan.. maar het is niet zo dat je alleen op fok ''lastig'' wordt gevallen met zoiets zoals beweerd werd dat is gewoon overal?
Wie zegt dat ik dat serieus neem? Aandacht is aandacht of het nu is van een verdomst lelijke kerel of van een lekkere. Jij snapt het begrip aandacht niet. Ik zeg ook helemaal niet of je wel zo blij moet zijn met aandacht , want aandacht kent 2 kanten positief en negatief en sowiesoquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:59 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[..]
Als ik word aangesproken door een verrekt lelijk wijf dan noem ik dat geen aandacht, maar blijkbaar vat jij elke prikkel richting jou op als "aandacht", ben je zo wanhopig?
[..]
Vrouwen die dat soort aandacht serieus nemen, Meloewa bijvoorbeeld, zijn vaak vrouwen van de laagste categorie.
Ja en jij denk dat ik dat niet weet? ik weet heus wel dat sommige mannen dit tegen iedereen zeggen en dat neem ik dan ook helemaal niet serieus. ik hecht er geen waarde aan mits het iemand is die ik zelf ook wel zie zitten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:04 schreef Soit het volgende:
[..]True, ik zie dat als een belediging.
Dat zijn vrouwen die niet echt een hoog zelfbeeld hebben.
[..]
Plus het feit dat jij helemaal niet de enige bent maar dat die mannen wel tien vrouwen op één dag aanspreken. Er zijn vrouwen die er waarde aan hechten, misschien ook wel mooi voor die vrouwen om daar zelfvertrouwen uit te halen.
Aandacht dien je serieus te nemen, negatieve externe prikkels echter niet. Maak er verder geen woorden aan vuil, alleen echte slimme mannen begrijpen dit. Negatieve aandacht bestaat niet en dat moet je ook niet suggereren. Negatieve prikkels, negatieve prikkels...quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat serieus neem? Aandacht is aandacht of het nu is van een verdomst lelijke kerel of van een lekkere. Jij snapt het begrip aandacht niet. Ik zeg ook helemaal niet of je wel zo blij moet zijn met aandacht , want aandacht kent 2 kanten positief en negatief en sowieso
Wat lul je in godsnaam er is wel degelijk negatieve aandacht en ja dit bevat misschien ook negatieve externe prikkels blabla. En nu dien je aandacht ineens wel serieus te nemen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:09 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Aandacht dien je serieus te nemen, negatieve externe prikkels echter niet. Maak er verder geen woorden aan vuil, alleen echte slimme mannen begrijpen dit. Negatieve aandacht bestaat niet en dat moet je ook niet suggereren. Negatieve prikkels, negatieve prikkels...
Ik wil jou wel serieus nemen hoor?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wat lul je in godsnaam er is wel degelijk negatieve aandacht en ja dit bevat misschien ook negatieve externe prikkels blabla. En nu dien je aandacht ineens wel serieus te nemen?
wat ben jij voor een ezel je weet gewoon niet waar je over praat ja.
Dat is nou net waar ts het over heeft, hier doet elke fokSter het voor natuurlijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:15 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik wil jou wel serieus nemen hoor?
Of is dit dan weer te opzichtig of wanhopig?
Ik heb nooit beweerd dat je aandacht niet serieus moet nemen, negatieve aandacht kan je echter beter benoemen als negatieve externe prikkels en je doet er verstandig aan om deze niet serieus op te vatten. Zoals eerder gebleken en door jouzelf beweerd doe jij dat echter wel, iets was jou volgens mij eerdere bewering direct plaatst in de laagste categorie qua vrouwen. Niet dat ik daar de enige in ben, want ik heb al enige "support" hierin ontvangen, in de vorm van Soit.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wat lul je in godsnaam er is wel degelijk negatieve aandacht en ja dit bevat misschien ook negatieve externe prikkels blabla. En nu dien je aandacht ineens wel serieus te nemen?
wat ben jij voor een ezel je weet gewoon niet waar je over praat ja.
Oké.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:18 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat je aandacht niet serieus moet nemen, negatieve aandacht kan je echter beter benoemen als negatieve externe prikkels en je doet er verstandig aan om deze niet serieus op te vatten. Zoals eerder gebleken en door jouzelf beweerd doe jij dat echter wel, iets was jou volgens mij eerdere bewering direct plaatst in de laagste categorie qua vrouwen. Niet dat ik daar de enigste in ben, want ik heb al enige "support" hierin ontvangen, in de vorm van Soit.
Jij bent echter een vrouwtje meisje uit de laagste categorie, hetgeen versterkt wordt door het feit dat je geen enkele gedegen vorm van onderwijs volgt en de vorm van onderwijs die jij volgt laat jij ook nog eens verstek gaan.
Nee, vooral beweren dat ik lul, een ezel ben en niet weet waar ik over praat.
Je staat buitenspel Meloewa, buitenspel!
[ afbeelding ]
[..]
Oké.
Twee dingen:quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]Waar zeg ik dat ik negatieve externe prikkels serieus neem of waarmee laat ik dat blijken dan?
Want jij zit hier te bepalen voor mij.
Jij hebt het over aandacht, negatieve aandacht bestaat niet, dus mogen en kunnen we concluderen dat het hier gaat om "positieve" aandacht, iets wat jij blijkbaar toch apprecieert.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Maar ik zei zojuist dat negatieve aandacht wel bestaat en met die ''aandacht'' wat ik beschrijf daar zit meer ''negatieve aandacht'' in vaker dan positieve. Maar het ging ook helemaal niet om dat Het ging erom dat naatje zei dat we hier kwamen voor de aandacht van neuken dit en dat maar daar hoef je maar voor de straat op de te gaan dat is niks nieuws en ik noem dat ook helemaal geen aandacht als jij het zo wilt horen. Maar ik probeerde iets vergelijksbaar te ze zeggen met wat naatje hier op fok bedoelde blabla. oke?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:27 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Twee dingen:
A. ik heb altijd gelijk
B. lees goed.
Ik zeg negatieve aandacht bestaat niet, derhalve gaan wij er met zijn allen vanuit dat hetgeen jij aandacht noemt positieve aandacht is. Jij schreef dit:
[..]
Jij hebt het over aandacht, negatieve aandacht bestaat niet, dus mogen en kunnen we concluderen dat het hier gaat om "positieve" aandacht, iets wat jij blijkbaar toch apprecieert.
Kut verhaal, kan er niks van maken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Maar ik zei zojuist dat negatieve aandacht wel bestaat en met die ''aandacht'' wat ik beschrijf daar zit meer ''negatieve aandacht'' in vaker dan positieve. Maar het ging ook helemaal niet om dat Het ging erom dat naatje zei dat we hier kwamen voor de aandacht van neuken dit en dat maar daar hoef je maar voor de straat op de te gaan dat is niks nieuws en ik noem dat ook helemaal geen aandacht als jij het zo wilt horen. Maar ik probeerde iets vergelijksbaar te ze zeggen met wat naatje hier op fok bedoelde blabla. oke?
Je bent uitgeluld geef niks ik snap ook de tering niet van de dingen die jij uit je duim zuigt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:43 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Kut verhaal, kan er niks van maken.
Meh, ja, bommetje leggen voor een bepaalde persoon ja, en die persoonlijke achtergrond heeft er meer mee te maken dan de "verwarring die TS wil veroorzaken"quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Dit is een bommetje leggen en kijken hoe iedereen in verwarring raakt. TS blijft bijzonder vaag, houdt het algemeen en geniet van het effect.
Dit is een zwaktebod: opzettelijk vaag zijn.
Dit moet wel een persoonlijke achtergrond hebben maar wat dat is, geen idee.![]()
Opgelost, slotje.
Nou ja, hoe dan ook, OP slaat m.i. nergens op. Lijkt mij een persoonlijke frustratie.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meh, ja, bommetje leggen voor een bepaalde persoon ja, en die persoonlijke achtergrond heeft er meer mee te maken dan de "verwarring die TS wil veroorzaken"
Nee, dit soort ongein hoort gewoon niet op FOK! thuisquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou ja, hoe dan ook, OP slaat m.i. nergens op. Lijkt mij een persoonlijke frustratie.
Topic mag wel naar R&P.
Kvind je wel schattig hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
Complimentje voor de OPLeuk te zien dat iemand er tijd in steekt om er wat van te maken.
Wat betreft dat je lief en schattig voordoen: doe ik ook altijdhelaas werkt het niet.
En dit.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
FOK! is geen dating site.
Ben jij achterlijk? Zoals eerder gezegd ik heb altijd gelijk, daaruit kunnen en mogen we concluderen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je bent uitgeluld geef niks ik snap ook de tering niet van de dingen die jij uit je duim zuigt.
Waarom denkt iedereen dat dit een persoonlijke achtergrond heeft?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Dit is een bommetje leggen en kijken hoe iedereen in verwarring raakt. TS blijft bijzonder vaag, houdt het algemeen en geniet van het effect.
Dit is een zwaktebod: opzettelijk vaag zijn.
Dit moet wel een persoonlijke achtergrond hebben maar wat dat is, geen idee.![]()
Opgelost, slotje.
Zolang ik nog geen redelijk antwoord heb gekregen op mijn post hier ergens boven, blijf ik ook bij die gedachte.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat dit een persoonlijke achtergrond heeft?
Al open je zo'n soort topic over drie jaar, dan ligt het alsnog aan de persoonlijke achtergrond. Puur omdat het nou eenmaal is gebeurd en de meeste fokkers er vanaf weten. Doe je niets aan, helaas.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zie mijn post over de AH-koeken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
There are no women on the internetquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:56 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Wie heeft dat ooit beweerd?
Je moet je hypothese toch zeker wel testen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, bullshit. Denk je nou echt dat ze daar warm of koud van worden? Zo'n zinnetje? Dat is niet meer dan een term, een lolletje. En dat je dan ook nog serieus denkt dat de FOK!ers die dat zeggen gefrustreerd zijn, vind ik al helemaal gek.Kom op zeg. Als ik zeg dat ik elke nacht met een paarse dildo in mijn kont de trap op en af loop om mezelf te plezieren, geloof je dat dan ook? Ik weet het niet hoor, maar het is FOK! waar je over praat hè.
[..]
Als je die gedachtegang al had voor je echtscheiding, waarom ben je er dan überhaupt aan begonnen? Voorkomen is beter dan genezen toch? Ik begrijp er maar weinig van, sorry.
Maar vrouwen hebben tegenwoordig toch internet in de keuken? Dat wordt in ieder geval veelvuldig beweerd hier.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
There are no women on the internet
Derhalve zijn alle vrouwen mannen.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:59 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Maar vrouwen hebben tegenwoordig toch internet in de keuken? Dat wordt in ieder geval veelvuldig beweerd hier.
Goeie, nu weet ik het zeker, OP heeft niks te maken met een persoonlijke kwestie. Je hebt me nu helemaal ingepalmd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je moet je hypothese toch zeker wel testen?
Mijn redenatie blijft staan. Als het niet zo is, breng er dan argumenten tegenin waar ik wat mee kan. Ik heb overigens mijn redenatie aangescherpt: oudere vrouwen uitgezondert.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:01 schreef Boca_Raton het volgende:
Oké, we weten nu het Naatje van de kous wel.
TS, niet meer doen...
Dat jij zegt dat je altijd gelijk hebt zegt al genoeg in mijn idee bestaat negatieve aandacht wel degelijk en dat blijkt ook nog waar te zijn ook. Dus houdt het hier.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:53 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ben jij achterlijk? Zoals eerder gezegd ik heb altijd gelijk, daaruit kunnen en mogen we concluderen.
- Negatieve aandacht bestaat niet
- Negatieve externe prikkels bestaan wel
- Aandacht is postieve aandacht
Derhalve kunnen we concluderen dat jij hetgeen wat op straat tegen jou gezegd danwel geroepen wordt opvat als aandacht, iets positiefs dus.
Verder ging het mij "bij dat kut verhaal" voornamelijk om je interpunctie, echt leesbaar is het niet. Maar na enige bestudering en ontcijfering heb ik enigszins een beeld kunnen schetsen van hetgeen waar jij op doelt.
Het is je vergeven, je weet niet beter.
En daaruit mogen we dus weer concluderen dat alle FOK!kers vrouwloos zijn?quote:
Oké.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat jij zegt dat je altijd gelijk hebt zegt al genoeg in mijn idee bestaat negatieve aandacht wel degelijk en dat blijkt ook nog waar te zijn ook. Dus houdt het hier.
gegroet,
Meloewa
Zie je, wanhopige FOK!kers, die bij elke nieuwe FOK!vrouw een kans schoon zien!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:04 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
En daaruit mogen we dus weer concluderen dat alle FOK!kers vrouwloos zijn?
Heerlijk hé, dat zo'n tekstje boven je UI al zoveel zegt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:07 schreef Panzermaus het volgende:
FOK!sters zijn altijd dik, labiel of een combinatie daarvan.
Niet te versmaden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heerlijk hé, dat zo'n tekstje boven je UI al zoveel zegt.
Wat? Nee, ik kom hier dus echt niet omdat ik aandachtstekort heb.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Je gaat niet eens inhoudelijk in op argumenten, dit topic slaat als een lul op een drumstel. Vlieg heen, schavuit.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn redenatie blijft staan. Als het niet zo is, breng er dan argumenten tegenin waar ik wat mee kan. Ik heb overigens mijn redenatie aangescherpt: oudere vrouwen uitgezondert.
'Uitzonderingen daar gelaten'.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat? Nee, ik kom hier dus echt niet omdat ik aandachtstekort heb.
Nou... wat denk je?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:07 schreef Panzermaus het volgende:
Komt hij weer met een mooie onliner.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:07 schreef Panzermaus het volgende:
Vooralsnog probeer ik me er een beetje buiten te houden om te zien welke meningen er toebedeeld zijn aan de mensen hier. Doe ik altijd trouwens, in een discussie. Daarna ga ik bij mezelf in conclaaf (lees: ik ga fappen) over een goed wederwoord.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je gaat niet eens inhoudelijk in op argumenten, dit topic slaat als een lul op een drumstel. Vlieg heen, schavuit.
Een fail onliner want er klopt geen zak van.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:14 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Komt hij weer met een mooie onliner.
Ik weet jou al te plaatsen, hokjesdier.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Een fail onliner want er klopt geen zak van.
Om er dan uiteindelijk niks zinnigs uit te krijgen, en het aan de mensen die je topic overnemen over te laten, jij bent er dus zo'n eentje.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vooralsnog probeer ik me er een beetje buiten te houden om te zien welke meningen er toebedeeld zijn aan de mensen hier. Doe ik altijd trouwens, in een discussie. Daarna ga ik bij mezelf in conclaaf (lees: ik ga fappen) over een goed wederwoord.
Vertel...quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik weet jou al te plaatsen, hokjesdier.
In echt ben ik liever dan op fok meestal dus ts heeft het precies mis helaas.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn lief en schattig maar soms een bitch stelt TS
Gelukkigquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
In echt ben ik liever dan op fok meestal dus ts heeft het precies mis helaas.
Nee dat zei hij niet. Lees maar:quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn lief en schattig maar soms een bitch stelt TS
Naatje is een lief knulletje maar heeft blijkbaar door een slechte ervaring een totaal verkeerd beeld van FOK!meiden.quote:In het echt zijn de vrouwelijke users namelijk echte bitches, meer regel, dan uitzondering. Deze vrouwen hebben meer pit dan normale vrouwen en wat het meest gebruikelijke is bij deze groep: ze hebben een hoog aandachtstekort.
Jij hebt het helemaal doorquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Naatje is een lief knulletje maar heeft blijkbaar door een slechte ervaring een totaal verkeerd beeld van FOK!meiden.
Omdat daar je doelgroep is?quote:Op zondag 27 november 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
Oké, genoeg geweest. Waarom denken jullie überhaupt dat dit topic in ONZ staat?
Omdat het de realiteit is.quote:Op zondag 27 november 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
Oké, genoeg geweest. Waarom denken jullie überhaupt dat dit topic in ONZ staat?
Èn omdat daar je doelgroep zit.quote:Op zondag 27 november 2011 00:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat ik mijn eigen stelling überhaupt met een korreltje zout neem.
Ga jij nog uit vanavond?quote:Op zondag 27 november 2011 00:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Èn omdat daar je doelgroep zit.Waarom ben je dan uberhaupt nieuwsgierig naar de reacties die dit uitlokt? Ik vind je maar een lambal, dat je zo'n topic opent.
We kunnen ons beter afvragen of jij niet achterlijk bent. Goddamn, wat een onzin typ je.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:53 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ben jij achterlijk? Zoals eerder gezegd ik heb altijd gelijk, daaruit kunnen en mogen we concluderen.
- Negatieve aandacht bestaat niet
- Negatieve externe prikkels bestaan wel
- Aandacht is postieve aandacht
Derhalve kunnen we concluderen dat jij hetgeen wat op straat tegen jou gezegd danwel geroepen wordt opvat als aandacht, iets positiefs dus.
Verder ging het mij "bij dat kut verhaal" voornamelijk om je interpunctie, echt leesbaar is het niet. Maar na enige bestudering en ontcijfering heb ik enigszins een beeld kunnen schetsen van hetgeen waar jij op doelt.
Het is je vergeven, je weet niet beter.
Oh wacht, we zitten ook in onzin.quote:Op zondag 27 november 2011 00:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
We kunnen ons beter afvragen of jij niet achterlijk bent. Goddamn, wat een onzin typ je.
Thnx voor je compliment.quote:
Ooit op een meet geweest? Nee? Nou dan, bek dicht houden over iets waar je niets vanaf weet.quote:Op zondag 27 november 2011 00:05 schreef Panzermaus het volgende:
Naatje is op een FOK!meet verkracht door mensen waarvan hij nooit had verwacht dat die uit hun stoel konden komen.
Heb nooit gezegd of beweerd dat ik dat niet ben.quote:Op zondag 27 november 2011 00:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
We kunnen ons beter afvragen of jij niet achterlijk bent. Goddamn, wat een onzin typ je.
Frustraties.quote:Op zondag 27 november 2011 00:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ooit op een meet geweest? Nee? Nou dan, bek dicht houden over iets waar je niets vanaf weet.
Nee, ik ga me helemaal doodfappen op het zojuist uitgelekte rukfilmpje van Ronaldinho, keiharde porno man.quote:
Haha ben niet dik ik ben wel labiel kind. Ik heb bordelinequote:Op zondag 27 november 2011 00:15 schreef Panzermaus het volgende:
Meloewa is ook dik. Man man man, wat een puzzel.
Gelukkig een iemand met mij eensquote:Op zondag 27 november 2011 00:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:07 schreef Panzermaus het volgende:
Dit is FOK!, dus ja.quote:Op zondag 27 november 2011 00:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Nee, maar even serieus. Waar gaat dit over, man?Bestaan er echte zulke bekrompen mensen als TS?
Wat ben jij een debieltje.quote:Op zondag 27 november 2011 00:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mij niet meer kennen in hoe zie je eruit. Zo achterlijk was ik dus niet hé flikker.
en ondertussen vind jij me nog steeds erg lief.quote:Op zondag 27 november 2011 01:02 schreef kingtoppie het volgende:
Flikker debieltje.....
Interessante woorden hoor.
Ma ja, schade is al aangericht, ik kan gewoon niet zo goed met dat soort dingen omgaan. Geen leuke garpjes.quote:Op zondag 27 november 2011 01:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Was een grapje man.. ik zei toch dat ik bordeline had.
Uhhuh, ik lees tussen al die scheldwoorden door en zie alleen maar lieve mensen die mij graag willen omarmen omdat ze gebrek aan liefde hebben.quote:Op zondag 27 november 2011 01:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
en ondertussen vind jij me nog steeds erg lief.
Sorry, no homo.quote:Op zondag 27 november 2011 01:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uhhuh, ik lees tussen al die scheldwoorden door en zie alleen maar lieve mensen die mij graag willen omarmen omdat ze gebrek aan liefde hebben.
Ik loop al bij een psygiater nadat jij me achterlijk noemde gelijk was ik helemaal van slag.quote:Op zondag 27 november 2011 01:03 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ma ja, schade is al aangericht, ik kan gewoon niet zo goed met dat soort dingen omgaan. Geen leuke garpjes.
Juist niet. ik ben van steen.quote:Op zondag 27 november 2011 01:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uhhuh, ik lees tussen al die scheldwoorden door en zie alleen maar lieve mensen die mij graag willen omarmen omdat ze gebrek aan liefde hebben.
Oh.quote:Op zondag 27 november 2011 01:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik loop al bij een psygiater nadat jij me achterlijk noemde gelijk was ik helemaal van slag.
Ja, en ik dan! Ga mijn warmtepak en bontmus wel uitdoen en ga zo naar buiten, hopelijk kapot gevroren voordat een ijsbeer mij grijpt.quote:Op zondag 27 november 2011 01:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer wat voor een verdriet je hebt aangericht.
Sweet revenge, je moet niet fucken met mij je weet.quote:Op zondag 27 november 2011 01:09 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ja, en ik dan! Ga mijn warmtepak en bontmus wel uitdoen en ga zo naar buiten, hopelijk kapot gevroren voordat een ijsbeer mij grijpt.
Jouw schuld!
Altijd toch, frambozensnoepje.quote:
How are you Fascination?quote:Op zondag 27 november 2011 01:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Altijd toch, frambozensnoepje.
Ah dat is liefquote:Op zondag 27 november 2011 01:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Altijd toch, frambozensnoepje.
Mja, krijg nu het beeld dat je een harde boy girl bent, maar ik weet dat dat de harde buitenkant is.quote:Op zondag 27 november 2011 01:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Sweet revenge, je moet niet fucken met mij je weet.
Vriendelijk en kan met ieder erg goed opschieten, weet het, totaal niet geloofwaardig, maar het is toch echt zo.quote:Op zondag 27 november 2011 01:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ben we benieuwd naar hoe jij in het dagelijks leven bent.
Klinkt inderdaad erg ongeloofwaardig.quote:Op zondag 27 november 2011 01:13 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Vriendelijk en kan met ieder erg goed opschieten, weet het, totaal niet geloofwaardig, maar het is toch echt zo.
Jij hebt werkelijk geen idee hoe gebroken ik ben. Tot op het bot beledigd.quote:Op zondag 27 november 2011 01:13 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Mja, krijg nu het beeld dat je een harde boy girl bent, maar ik weet dat dat de harde buitenkant is.
[..]
Vriendelijk en kan met ieder erg goed opschieten, weet het, totaal niet geloofwaardig, maar het is toch echt zo.
Tja.quote:Op zondag 27 november 2011 01:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad erg ongeloofwaardig.
Elke keer als jij iets post ben ik tot op het bot beledigd, dat er mensen zijn die zo slecht Nederlands schrijven. Heb je nog wel geholpen met het verbeteren, maar je waardeert helemaal niks.quote:Op zondag 27 november 2011 01:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij hebt werkelijk geen idee hoe gebroken ik ben. Tot op het bot beledigd.
Valt reuze mee, daarbij is niet iedereen op fok van het universiteit.quote:Op zondag 27 november 2011 01:17 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Tja.
[..]
Elke keer als jij iets post ben ik tot op het bot beledigd, dat er mensen zijn die zo slecht Nederlands schrijven. Heb je nog wel geholpen met het verbeteren, maar je waardeert helemaal niks.
Jij doet je trouwens slimmer voor dan je bent, je Nederlands is misschien oké maar de inhoud van je teksten zijn om te huilen.. met je ''negatieve aandacht'' bestaat niet.quote:Op zondag 27 november 2011 01:17 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Tja.
[..]
Elke keer als jij iets post ben ik tot op het bot beledigd, dat er mensen zijn die zo slecht Nederlands schrijven. Heb je nog wel geholpen met het verbeteren, maar je waardeert helemaal niks.
Ik mag hopen dat het gemiddelde denkniveau wat hoger ligt.quote:Op zondag 27 november 2011 00:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Nee, maar even serieus. Waar gaat dit over, man?Bestaan er echte zulke bekrompen mensen als TS?
Klopt, schrijf de hele dag op school al zinnige teksten en daarbij is dit ook nog eens "Onzin voor je leven!", dan mag het toch?quote:Op zondag 27 november 2011 01:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij doet je trouwens slimmer voor dan je bent, je Nederlands is misschien oké maar de inhoud van je teksten zijn om te huilen.. met je ''negatieve aandacht'' bestaat niet.
Jij bent gewoon een lelijke loser.quote:Op zondag 27 november 2011 01:42 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Klopt, schrijf de hele dag op school al zinnige teksten en daarbij is dit ook nog eens "Onzin voor je leven!", dan mag het toch?
Zou goed kunnen.quote:Op zondag 27 november 2011 01:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een lelijke loser.
Zag het zojuist al in ''hoe zie je er nu uit'' en het is gewoon zo. Het is geen ''zou goed kunnen meer''quote:
Ben ik met je eens. Het was immers een weinig verhullende foto.quote:Op zondag 27 november 2011 01:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zag het zojuist al in ''hoe zie je er nu uit'' en het is gewoon zo. Het is geen ''zou goed kunnen meer''
het is een ''dat is waar zoals je zag''
Ach gos!quote:
Kon anders al zeggen dat je lelijk genoeg wasquote:Op zondag 27 november 2011 01:48 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Het was immers een weinig verhullende foto.
Was een weekendje wat heisa in topicreeks (Radio 49), maar daarna verliep alles weer rustig. Voor mij danquote:
Stuur voortaan een linkje }:quote:Op zondag 27 november 2011 01:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was een weekendje wat heisa in topicreeks (Radio 49), maar daarna verliep alles weer rustig. Voor mij danGTST was er de afgelopen week niets bij
Ïs uiterst succesvol trouwens.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, dit gaat over het algemeen.
Ik heb dit verhaal even gemist.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, en als die gewillige dame dan eindelijk je banketstaaf heeft bevredigd wordt je gedumpt op een wrede bloeddorstige manier. Ik ken het wel.
bedankt voor de samenvattingquote:Op zondag 27 november 2011 13:36 schreef Plastic_zak het volgende:
Maar dit is gewoon een triest topicTS heeft een vriendin gekregen via FOK!, ze was een bitch en nu denkt hij dat iedereen hier zo is
Was jij niet het gleufje in kwestie?quote:Op zondag 27 november 2011 13:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bedankt voor de samenvatting
Neequote:Op zondag 27 november 2011 13:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Was jij niet het gleufje in kwestie?
Ah, jouw mening doet er altijd toe. Jij bent altijd op de hoogte.quote:Op zondag 27 november 2011 13:44 schreef stevenmac26 het volgende:
ts heeft het wel op de meest orginele manier ooit uitgemaakt, met een sinterklaasgedicht![]()
![]()
Verder is zijn ex gewoon een hoer eigelijk want een dag later was ze al met andere bezig
1 faalpoging zelfs nog van 1 van zijn fokmatties heloef.
Naatje ging toen op de tienerhosseltoer en probeerde een fokster te hosselen, deze poging strande helaas in een gevallen kwartje
fok is echt vermakelijk eigelijk
beetje dat radiotopic volgen af en toe en je bent zo op de hoogtequote:Op zondag 27 november 2011 13:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Ah, jouw mening doet er altijd toe. Jij bent altijd op de hoogte.
Hoe ging het precies? (Met namen, userids en links naar topics)
Sorry, dat is me echt te zwaar. Daar krijg ik blooddoorlopen ogen van en diaree.quote:Op zondag 27 november 2011 13:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
beetje dat radiotopic volgen af en toe en je bent zo op de hoogte
Laat me 1 dingen vertellen over foksters: Ze zijn dol op doorzichtige slijmjurken, echtquote:Op zondag 27 november 2011 13:54 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Alle FOK!sters zijn wel lief!!!
(Maak in me nu even een goede indruk bij alle dames hier).
naatje probeerde in de friendzone van flippiee te raken om haar daarna eventueel zijn gezengde zaad in haar te kunnen deponeren.quote:Op zondag 27 november 2011 13:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Sorry, dat is me echt te zwaar. Daar krijg ik blooddoorlopen ogen van en diaree.
daarom probeerde hij de friendzone-trucquote:Op zondag 27 november 2011 14:01 schreef zovty het volgende:
Flippie is toch buiten het bereik van een typje als naatje?
ipv dat we naatje belachelijk maken vind ik dat we hem moeten helpen in de strijd om met zijn grijpgrage vingertjes in het broekje van flipsels te komenquote:Op zondag 27 november 2011 14:08 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zag deze morgen een christenboekenzaak en moest meteen aan TS denken.
Dus je bent weer single?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Flipsels red zichzelf wel, is een harde dame en dat is wat naatje nodig heeftquote:Op zondag 27 november 2011 14:13 schreef zovty het volgende:
Ja, nu klinkt dat allemaal heel grappig en onschuldig en alles.
Maar naatje vind ik het echt type dat je niet moet aanmoedigen met dit soort dingen.
Voor je het weet moet flippie naar de politie voor een straat en contactverbod.
Wij steunen je broederquote:
Ojaaaaa! Dat was het fayenogwat!quote:Op zondag 27 november 2011 14:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Flipsels red zichzelf wel, is een harde dame en dat is wat naatje nodig heeft
Een lieve maar toch zeer harde dame en geen hoer zoals die faye
faye werd gedumpt dmv een sinterklaasgedichtquote:
angeljoy en chocolattjik maken van elk topic een slowchat, lekker je postcount opkrikken jwtquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 14:30 schreef TripleS het volgende:
Ik ben een ontieglijke aandachtshoer en contactgestoord, daarom zit ik op Fok!
Naatje liegt nooitquote:
Heb jij nu verkering met haar?quote:Op zondag 27 november 2011 15:08 schreef heloef het volgende:
Zeg wil jij niet zo kwaad spreken over Faye.
Nee ze moet mij niet.quote:
Kijk de judas is er ookquote:
Wie heeft wie nou gedumpt?quote:
Dan is het nog fout wat je doetquote:
/carequote:Op zondag 27 november 2011 15:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan is het nog fout wat je doet
Wij steunen naatje in zijn kruistocht voor flippieepunanie en hij moest gewoon wat duidelijk maken judasquote:Op zondag 27 november 2011 15:17 schreef heloef het volgende:
Naat maar even serieus wat de neuk ben je nou aan het doen?
Laat dat kind eens met rust.
Ik heb het ook niet over Flippie Jezus.quote:Op zondag 27 november 2011 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij steunen naatje in zijn kruistocht voor flippieepunanie en hij moest gewoon wat duidelijk maken judas
Wij wel nuquote:Op zondag 27 november 2011 15:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over Flippie Jezus.
In dat geval veel plezier met het falen bij Flippiequote:Op zondag 27 november 2011 15:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij wel nu
Faye is verleden tijd
Ja echt he.quote:
Naatje faalt, en daar genieten wij van dus beter ondersteun je deze kruistocht of ik spreek een fatwa op je uitquote:Op zondag 27 november 2011 15:23 schreef heloef het volgende:
[..]
In dat geval veel plezier met het falen bij Flippie
Okee Jezus.quote:Op zondag 27 november 2011 15:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Naatje faalt, en daar genieten wij van dus beter ondersteun je deze kruistocht of ik spreek een fatwa op je uit
Jij trollt niet faalhaas, je weet nieteens wat dat isquote:Op zondag 27 november 2011 15:32 schreef naatje_1 het volgende:
Prachtig, zelfs als ik aangeef dat het complete nonsens is, wordt er nog over doorgeluld.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 november 2011 15:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij trollt niet faalhaas, je weet nieteens wat dat is
Dat doe ik toch?quote:Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon) van andere mensen uit te lokken.
Dan is elke topic een trolltopic op fokquote:
Dacht jij dat ik die 11 pagina's was gaan teruglezen?quote:Op zondag 27 november 2011 15:32 schreef naatje_1 het volgende:
Prachtig, zelfs als ik aangeef dat het complete nonsens is, wordt er nog over doorgeluld.
[ afbeelding ]
Ik heb wel hele emotionele reacties hier uitgelokt...quote:Op zondag 27 november 2011 15:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan is elke topic een trolltopic op fok
En wie scheld er op jou dan?
Nou onwijs hoor naatje jeetjequote:Op zondag 27 november 2011 15:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb wel hele emotionele reacties hier uitgelokt...
Je leuter staart nu vol trots naar het plafond?quote:Op zondag 27 november 2011 15:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kreeg er in ieder geval voldoening van.
Jazeker.quote:Op zondag 27 november 2011 15:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Je leuter staart nu vol trots naar het plafond?
You still not get the point?quote:Op zondag 27 november 2011 16:07 schreef Plastic_zak het volgende:
(kandidaat) Faalhaas 2011)
Terecht (y) je ex op zo'n manier beledigen is niet echt baas.
juist jaquote:Op zondag 27 november 2011 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat in de OP staat is complete nonsens en puur om emotionele reacties op te roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |