Logisch als je nep loopt te doen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
Complimentje voor de OPLeuk te zien dat iemand er tijd in steekt om er wat van te maken.
Wat betreft dat je lief en schattig voordoen: doe ik ook altijdhelaas werkt het niet.
Ja, en als die gewillige dame dan eindelijk je banketstaaf heeft bevredigd wordt je gedumpt op een wrede bloeddorstige manier. Ik ken het wel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:17 schreef smegmanus het volgende:
Je doet iets verkeerd.
Heel mijn DM/PM vol met gewillige dames die mijn banketstaaf willen bevredigen.
Ik ben gewoon mezelfquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Logisch als je nep loopt te doen.
Ah shit, gesnapt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Logisch als je nep loopt te doen.
/care, zolang ik m'n zaad maar kwijt benquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, en als die gewillige dame dan eindelijk je banketstaaf heeft bevredigd wordt je gedumpt op een wrede bloeddorstige manier. Ik ken het wel.
De vrouwelijke users wel te verstaan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Begrijp niet waar dit op slaat. Beetje de users van FOK! staan afbranden.
??
?? Ik quote uit je OP:quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De vrouwelijke users wel te verstaan.
quote:De mannelijke users op FOK! zijn doorgaans oversekste mensen, die in het echte leven falen met hun relaties. Op FOK! proberen ze hun geluk te beproeven, door hier te hosselen, want dat gaat immers makkelijker dan in het echte leven. Echter, daar het zulke gefaalde type mensen zijn, qua mannen, moet je wel heel dom zijn als populaire vrouw om hier te posten.
Dat wordt altijd wel gezegd. Maar zijn er stats van deze verhouding mannelijke/vrouwelijke users? Ben ik wel eens benieuwd naar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga hier een type user belichten, wat eigenlijk niet veel voorkomt op dit forum, daar de vrouwelijke users over het algemeen direct worden afgeschrikt door de manier van posten.
FOK! is geen dating site.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan? (nogmaals: uitzonderingen daar galaten)
Klopt, maar wordt zo wel gebruikt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
FOK! is geen dating site.
Lijkt me niet, hoe kan het makkelijker gaan via internet dan in het echt, als persoon tot persoon?quote:Op FOK! proberen ze hun geluk te beproeven, door hier te hosselen, want dat gaat immers makkelijker dan in het echte leven.
Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Ik vind het zo'n raar topic. Waarschuwen voor vrouwelijke FOK!kers? En de mannen hier zijn losers? Wat wil je hier nou mee?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan? (nogmaals: uitzonderingen daar galaten)
Via het internet kan je niet direct over iemand zijn uiterlijk oordelen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Lijkt me niet, hoe kan het makkelijker gaan via internet dan in het echt, als persoon tot persoon?
De conclusie lijkt me duidelijk, dat is wat ik wil zeggen. Pas op voor die vrouwen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Ik vind het zo'n raar topic. Waarschuwen voor vrouwelijke FOK!kers? En de mannen hier zijn losers? Wat wil je hier nou mee?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, maar wordt zo wel gebruikt.
Volgens mij heb je een vervelende persoonlijke ervaring opgedaan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De conclusie lijkt me duidelijk, dat is wat ik wil zeggen. Pas op voor die vrouwen.
Daar ben ik het mee eens, maar het is nooit zo leuk als in het echt. Je kan nooit je boodschap op dezelfde manier overbrengen, en met "boodschap" bedoel ik niet alleen zaad.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Via het internet kan je niet direct over iemand zijn uiterlijk oordelen.
Daarom waarschuw ik ook om het vooral niet als datingsite te gebruiken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:39 schreef Marie30 het volgende:
[..]![]()
Het is niet omdat veel eenzame piemels hier een maatje hopen tegen te komen dat FOK! ineens gebruikt wordt of vergelijken kan worden met een datingsite.
Denk dat je dit te zeer op een persoonlijke ervaring baseerd want elke FOK!ster is anders.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom waarschuw ik ook om het vooral niet als datingsite te gebruiken.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een vervelende persoonlijke ervaring opgedaan.
Het is toch logisch te beredeneren dat elke FOK!ster hier aandachtstekort heeft. Anders ga je niet op een forum posten waar de eerste begroeting 9 van de 10 keer 'hoi, neuken?' is. Dat 'hoi, neuken?' wordt gezegd door mannelijke FOK!kers, dus daarover kan je dan weer de conclusie trekken dat deze gefrustreerd zijn. Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Denk dat je dit te zeer op een persoonlijke ervaring baseerd want elke FOK!ster is anders.
Dat zou ik zo niet kunnen zeggen, maar dat lijkt me wel een goede stelling.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:41 schreef Soit het volgende:
Echter, daar het zulke gefaalde type mensen zijn, qua mannen, moet je wel heel dom zijn als populaire vrouw om hier te posten. Een vrouw met een hoge standaard post hier niet. Uitzonderingen daar gelaten.
Wie zijn de uitzonderingen? De wat oudere vrouwelijke users, neem ik aan?
Het is niet vanwege een persoonlijke ervaringquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef BBQSausage het volgende:
Nee serieus, gaat dit over dat gedoe waar ik iets van mee heb gekregen via de spytool? Iets van die geweldige korte relatie die je hebt gehad met één van die FOK! dames uit het radio 49 topic?![]()
Ik heb geen zin om de OP te lezen, maar zeg me dat het niet zo is.
Linkje of hele verhaal?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef BBQSausage het volgende:
Nee serieus, gaat dit over dat gedoe waar ik iets van mee heb gekregen via de spytool? Iets van die geweldige korte relatie die je hebt gehad met één van die FOK! dames uit het radio 49 topic?![]()
Ik heb geen zin om de OP te lezen, maar zeg me dat het niet zo is.
Nah niet mee eens, ik kan ook wel de straat op gaan dat krijg ik ook wel aandacht zoals elke andere vrouw., Ik vind het gewoon leuk op het forum om te lezen wat er in andere mensen hun hoofd om gaat over dagelijkse shit en klachten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Het is toch logisch te beredeneren dat elke FOK!ster hier aandachtstekort heeft. Anders ga je niet op een forum posten waar de eerste begroeting 9 van de 10 keer 'hoi, neuken?' is. Dat 'hoi, neuken?' wordt gezegd door mannelijke FOK!kers, dus daarover kan je dan weer de conclusie trekken dat deze gefrustreerd zijn. Zo moeilijk is het toch niet?
Ja, vast. En hoe kom je aan de "informatie" die je in de OP verwerkt dan? Hè?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is niet vanwege een persoonlijke ervaring
Hmm, misschien moet ik me beperken tot de slowchattende vrouwen en mannen. Mensen die bewust in een soortement van sociaal contact leven op FOK!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nah niet mee eens, ik kan ook wel de straat op gaan dat krijg ik ook wel aandacht zoals elke andere vrouw., Ik vind het gewoon leuk op het forum om te lezen wat er in andere mensen hun hoofd om gaat over dagelijkse shit en klachten.en fok is ook wel lachen/ idioot af en toe.
Het klinkt inderdaad logisch. Al kun je niet zeggen dat een meisje/vrouw hier per definitie post voor enkel en alleen de aandacht van mannen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Het is toch logisch te beredeneren dat elke FOK!ster hier aandachtstekort heeft. Anders ga je niet op een forum posten waar de eerste begroeting 9 van de 10 keer 'hoi, neuken?' is. Dat 'hoi, neuken?' wordt gezegd door mannelijke FOK!kers, dus daarover kan je dan weer de conclusie trekken dat deze gefrustreerd zijn. Zo moeilijk is het toch niet?
Niet iedere vrouw krijgt aandacht op straat, er zijn ook grenzen natuurlijk. En dan is het mooi dat je op internet wél je aandacht kunt krijgen die je graag wil.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nah niet mee eens, ik kan ook wel de straat op gaan dat krijg ik ook wel aandacht zoals elke andere vrouw., Ik vind het gewoon leuk op het forum om te lezen wat er in andere mensen hun hoofd om gaat over dagelijkse shit en klachten.en fok is ook wel lachen/ idioot af en toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |